Web Analytics Made Easy - Statcounter

علی اکبر رحیمی در گفتگو با خبرنگار مهر، اظهار داشت: به محض اعلام اداره کل هواشناسی استان قم مبنی بر ناپایداری جوی، روز گذشته جلسه‌ای با حضور معاونین شهردار به دستور معاون خدمات شهری برگزار و تدابیری در این زمینه اتخاذ شد.

وی با بیان اینکه به محض اعلام ستاد بحران بلافاصله نسبت به تخلیه و بستن رودخانه اقدام خواهد شد، افزود: در سطح مناطق شهرداری آمادگی صد درصد ایجاد و کیسه‌های شن در خیابان‌ها قرار داده شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیر مرکز پیشگیری و مدیریت بحران شهرداری قم گفت: پارکینگ زائر و طبقاتی از امروز پذیرش ندارد و تخلیه می‌شود، همچنین در پارکسوار شمالی دستور تخلیه داده شده است.

وی با اشاره به استقرار نیروهای شهرداری در زیرگذرها و تونل غدیر افزود: شهروندانی که سابقه پس زدن آب فاضلاب به داخل منازلشان وجود دارد، آمادگی لازم را داشته باشند و وسایل خود را به طبقات بالاتر انتقال دهند تا کمترین خسارت را متحمل شوند.

رحیمی بیان کرد: با توجه به بارندگی شدید در فروردین ماه نقاطی که آبگرفتگی رخ داد، شناسایی شده و نسبت به رفع مشکل آنها اقدام شد اما با این وجود در صورت بارندگی شدید در برخی نقاط با مشکل مواجه خواهیم شد که نیروهای شهرداری آمادگی لازم را برای مقابله با این مشکلات دارند.

منبع: جماران

کلیدواژه: انتخابات 98 بودجه 99 ویروس کرونا استان قم شهرداری قم مدیریت بحران هواشناسی انتخابات 98 بودجه 99 ویروس کرونا امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۲۵۹۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تخلیه آب از منازل در روستای ده جمال شهرستان بهاباد یزد+ تصاویر

رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان بهاباد از امدادرسانی نیروهای امدادی با حضور یک تیم ۴ نفره به همراه موتور پمپ و کف‌کش در مناطق و منازل آبگرفتگی در سطح شهرستان بهاباد استان یزد خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از یزد، در پی بارش‌های شدید در روستای ده جمال شهرستان بهاباد استان یزد و آبگرفتگی در این مناطق، نیروهای امدادی هلال احمر اقدام به تخلیه آب از منازل متأثر از سیلاب کردند.

کد خبر 747310

دیگر خبرها

  • آمادگی رژیم صهیونیستی برای تخلیه رفح و آغاز عملیات زمینی
  • مسدود شدن کنارگذرهای رودخانه خشک شیراز
  • فرمانداران استان کرمان آماده هرگونه حادثه احتمالی باشند
  • تلاش بی وقفه کارکنان شرکت آب منطقه‌ای یزد در مواجهه با سیل
  • تلاش بی وقفه کارکنان شرکت آب منطقه‌ای یزد جهت مواجهه با سیل
  • تخلیه آب از منازل در روستای ده جمال شهرستان بهاباد یزد+ تصاویر
  • هیچ مجوز کاغذی از ۲۵ اردیبهشت در دستگاه‌ها قابل پذیرش نخواهد بود
  • آخرین اخبار حج تمتع ۱۴۰۳ / روند صدور روادید زائران آغاز شد
  • اعزام بیش 83 هزار زائر در حج 1403 
  • استطاعت بیش از ۸۲ هزار زائر برای حج آینده تایید شد