Web Analytics Made Easy - Statcounter

رضا جعفرزاده درباره طرح مباحثی که شرکت‌های هواپیمایی از جمله ماهان و سازمان هواپیمایی را متهم ردیف اول ورود ویروس کرونا به کشور می‌دانند، اظهار کرد: در مواقع حساس و مهم، چون موضوع ویروس کرونا نه سازمان هواپیمایی کشوری تصمیم‌گیر بلامنازع است و نه هیچ ایرلاینی اجازه پرواز پیدا می‌کند.

وی افزود: علی رغم صدور اطلاعیه‌های متعدد در خصوص تعلیق پرواز‌ها به چین و اینکه هیچ پرواز مسافری به آن کشور انجام نمی‌شود بار‌ها شاهد مسائلی، چون ادامه پرواز‌های ماهان و اتهام ورود ویروس کرونا توسط این شرکت در فضای مجازی بوده‌ایم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سخنگوی سازمان هواپیمایی کشوری ادامه داد: حال آنکه به روشنی گفته شده است، پس از جلسه راهکار‌های پیشگیری از شیوع ویروس کرونا و تصمیم در خصوص تعلیق پروازها، تکالیفی بر عهده سازمان هواپیمایی کشوری گذاشته شد که می‌توان به بازگرداندن دانشجویان و اتباع ایرانی و انجام چند پرواز باری اشاره کرد که با تصمیم مسئولان، نظارت وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و با رعایت کلیه اقدامات پیشگیرانه براساس دستورالعمل و نظارت دقیق بهداشتی صورت گرفت.

جعفرزاده گفت: اینکه در تعبیر و تفسیر‌ها و در بعضی فضا‌های رسانه‌ای اهمیت بازگرداندن دانشجویان و اتباع ایرانی به کلی نادیده گرفته می‌شود، جای سوال دارد.

بنا بر اعلام سازمان هواپیمایی وی افزود: با اینکه اظهارنظر‌های پزشکی در حیطه وزارت بهداشت و تصمیمات آن مجموعه است و همانطور که مکررا توصیه شده برای دوری از قضاوت‌های نادرست، اخبار و اطلاعات را از منابع مربوطه دنبال کنیم، لازم است تاکید شود هواپیمایی ماهان تاکنون در چارچوب تصمیمات دولت و وزارت بهداشت و نهایتا سازمان هواپیمایی کشوری عمل کرده و نظارت‌های صورت گرفته نیز براساس دستورالعمل‌های تعیین شده بوده است.

انتهای پیام

منبع: پارسینه

کلیدواژه: سازمان هواپیمایی کشوری کرونا شرکت ماهان پارسی خبر سازمان هواپیمایی کشوری ویروس کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsine.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارسینه» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۲۵۹۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

محدودیت‌های پروازی فرودگاه‌های کشور رفع شد

به گزارش گروه اقتصادی ایسکانیوز، جعفر یازرلو اظهار کرد: با هماهنگی‌های انجام شده، محدودیت عملیات اعمال شده در برخی فرودگاههای کشور برطرف شده است.

بیشتر بخوانید ماجرای شنیده شدن صدای شدید در اصفهان / ارتش: هیچ حادثه و خسارتی نداشته‌ایم

وی افزود: ضمن پوزش از مسافران به دلیل مشکلات ماشی از ابطال یا تاخیر برخی پروازها به اطلاع می‌رساند با هماهنگی‌های انجام شده، محدودیت‌های عملیاتی اعمال شده در فرودگاه‌ها برطرف شده و شرکت‌های هواپیمایی مجاز به انجام پروازهای برنامه‌ریزی شده هستند.

وی تاکید کرد: مسافران می‌توانند جهت آگاهی از زمان دقیق پرواز خود با اطلاعات پرواز فرودگاه مبدا تماس بگیرند یا به پیامک‌های ارسالی از شرکت هواپیمایی توجه کنند.

انتهای پیام/

کد خبر: 1227631 برچسب‌ها اخبار روز

دیگر خبرها

  • لغو پرواز‌های شرکت‌های اروپایی به اراضی اشغالی
  • محدودیت‌های پروازی در برخی فرودگاه‌های کشور رفع شد
  • محدودیت‌های پروازی فرودگاه‌های کشور رفع شد
  • پرواز شرکت‌های زاگرس و ماهان در مسیر کرمان لغو شد
  • رفع محدودیت‌های پروازی در برخی فرودگاه‌های کشور
  • هواپیمایی لوفت‌هانزا لغو پرواز‌ها به تهران و بیروت را تمدید کرد
  • تدوین طرح جامع فرودگاه پارس آباد
  • محدودیت پروازی به برخی از فرودگاه‌های کشورهای حوزه خلیج فارس
  • محدودیت پروازی به فرودگاههای دبی و شارجه
  • ترکش‏ جنگ بر تن شرکت‌های گردشگری