Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرمربی تیم فوتبال ناپولی از فوق‌ستاره آرژانتینی بارسلونا تمجید کرد و از شاگردانش خواست فردا بازی جسورانه‌ای را در تقابل دو تیم به نمایش بگذارند. ۰۵ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۷:۱۰ ورزشی فوتبال جهان نظرات - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، جنارو گتوسو که شاگردانش فردا شب (سه‌شنبه) در دور رفت از مرحله یک‌هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا پذیرای بارسلونا هستند، با حضور در کنفرانس خبری پیش از این دیدار گفت: ما مقابل تیمی بزرگ بازی خواهیم کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

از بازیکنان تیم و کارلو آنچلوتی که تیم را تا این مرحله رساندند، تشکر می‌کنم و من کاری نکرده‌ام. قطعاً برای بازی فردا احساساتی خواهیم بود، اما این هم خواهد گذشت. می‌خواهم فردا ناپولی تیمی باشد که ترس در وجودش نباشد. ما در سن‌پائولو به غیر از بازی با یوونتوس، بازی‌های فوق‌العاده‌ای به نمایش نگذاشته‌ایم و می‌خواهم فردا تیمی را ببینم که می‌داند چطور حریفش را به دردسر بیندازد.

وی افزود: با روی کار آمدن کیکه ستیِن، بارسلونا کاری را می‌کند که سال‌ها انجامش می‌داد. با ارنستو والورده آنها در عرض 10 ثانیه توپ را از حریف خود پس می‌گرفتند، اما حالا با وجود ستیِن این کار را در عرض 6 ثانیه انجام می‌دهند. ما فردا باید در هر دو فاز هجومی و دفاعی خوب بازی کنیم. بارسلونا فردا برای ارائه بازی هجومی پا به سن‌پائولو می‌گذارد، برای همین در خطر زیادی قرار داریم.

سرمربی ناپولی همچنین در تمجید از کاپیتان 28 ساله‌اش اظهار داشت: اینسینیه در درونش موتوری دارد که می‌تواند در هر بازی 12 کیلومتر بدود. لورنزو هنوز جای پیشرفت دارد چون کاپیتان تیم باید ثبات در عملکردش داشته باشد. با ان حال اینسینیه من را سورپراز کرد، او در زمین بازیکنی باهوش است و خیلی زود یاد می‌گیرد.

گتوسو ادامه داد: باید مقابل بارسلونا بایستیم و نباید نگران باشیم. دوست دارم تیمی سرزنده را در بازی فردا ببینیم که تا آخرین لحظه از بازی‌اش لذت ببرد. در رسانه‌ها خواندم که ما باید مسی را یارگیری نفر به نفر داشته باشیم، اما بارسلونا تنها لیونل نیست. همانطور که لورنزو گفت، مسی باریکن بزرگی است و به خاطر کارهایی که کرده بزرگترین بازیکن جهان است. لیونل الگویی برای کودکان است و هرگز حرفی نامناسب نمی‌زند. مسی کارهایی می‌کند که شما تنها در پلی‌استیشن (کنسول بازی) می‌بینید، چیزهایی که حتی نمی‌توانید تصورش را بکنید. او سال‌هاست که بهترین بازیکن جهان است.

اینسینیه: مسی بهترین بازیکن جهان است اما مارادونا برای ما مقدس است/ نیازی نیست از بارسلونا بترسیم

وی همچنین در تمجید از اسطوره باشگاه ناپولی تصریح کرد: دیه‌گو خدای فوتبال است و این چیزی نیست که تنها امروز بگویم. من هرگز مارادونا را از نزدیک ندیدم، اما می‌دانم که او یک قهرمان بود. در حال حاضر هم به نظرم مسی کارهایی را می‌کند که مارادونا در گذشته انجام می‌داد. متوقف کردن مسی کار آسانی نیست، اما تلاش‌مان را می‌کنیم. همیشه به تیمم ایمان دارم.

سرمربی آبی‌پوشان ناپل در پایان در پاسخ به این پرسش که «آیا ناپولی می‌تواند فاتح لیگ قهرمانان اروپا شود؟»، خاطرنشان کرد: در فوتبال هیچ چیز غیرممکن نیست.

انتهای پیام/

R1015161/P/S3,1410/CT10 واژه های کاربردی مرتبط جنارو گتوسو لیگ قهرمانان اروپا ناپولی بارسلونا

منبع: تسنیم

کلیدواژه: جنارو گتوسو لیگ قهرمانان اروپا ناپولی بارسلونا جنارو گتوسو لیگ قهرمانان اروپا ناپولی بارسلونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۲۵۹۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تیاگو سیلوا: کمتر بازیکنی را می‌توانید پیدا کنید که در ۳۹ سالگی، هم‌چنان در بالاترین سطح بازی کند

قرارداد تیاگو سیلوا با چلسی در پایان فصل جاری به اتمام می‌رسد و مشخص نیست که دو طرف به همکاری با یکدیگر ادامه خواهند داد یا نه

طرفداری | روز گذشته (شنبه) و در دیداری از مرحله نیمه نهایی رقابت‌های اف ای کاپ فصل ۲۰۲۳/۲۴، چلسی با یک گل مغلوب منچسترسیتی شد و از دور رقابت‌ها کنار رفت.

منچسترسیتی 1-0 چلسی؛ ترمیم روحیه با بلیت سرگرم‌کننده فینال

تیاگو سیلوا، مدافع برزیلی و ۳۹ ساله چلسی، پس از پایان بازی اشک ریخت و واکنش احساسی‌ای به شکست تیمش برابر سیتیزن‌ها داشت.

واکنش احساسی تیاگو سیلوا به شکست چلسی مقابل منچسترسیتی / عکس

سیلوا که قراردادش با چلسی در پایان فصل جاری به اتمام می‌رسد، پس از جدال دیشب با اتلتیک گفتگو و راجع به آینده‌اش صحبت کرد:

ترک چلسی یا ادامه حضور در این تیم؟‌ در روزهای آینده تصمیم خود را اعلام خواهم کرد. در حال حاضر نمی خواهم حرفی در این مورد بزنم چون از شکست ناراحتم. شما دیر یا زود در جریان آینده من قرار خواهید گرفت. فقط می‌توانم بگویم که تصمیم خود را گرفته‌ام اما نمی خواهم آن را الان اعلام کنم.

سیلوا در ادامه افزود:

 چهار سال بسیار خوب و لذت‌‌بخش را در چلسی سپری کردم. نمی گویم که به خودم باور نداشتم، نه، اما با سطحی که لیگ برتر دارد و سن و سالی که من دارم، شما کمتر بازیکنی را می توانید پیدا کنید که در ۳۹ سالگی همچنان در بالاترین سطح بازی کند. دوست ندارم راجع به خودم صحبت کنم، اما شما امروز دیدید که من بدون مشکل بازی کردم و حتی آماده بودم که در وقت های اضافه نیز در ترکیب حضور داشته باشم. حس می‌کنم که هنوز چند سال دیگر می توانم بازی کنم و از فوتبال لذت ببرم.

از دست ندهید ????????????????????????

چرا دیوید تیلور باخت؟  خداحافظی دیوید تیلور از کشتی و ورود به MMA پیش‌بینی سیمپسون‌ها؛ رونالدو در فینال جام جهانی 2026 فان؛ اگر شغل نیکولا جکسون رانندگی بود!

دیگر خبرها

  • سرمایه‌گذاری تیم‌های آسیایی خطرناک است/ فوتسال بچه سرراهی نباشد
  • ولاهوویچ: کریستیانو رونالدو الگویم است؛ رویای توپ طلا و جام بردن با یوونتوس را دارم
  • پیش دیابتی ها چه کارهایی انجام دهند؟ | راهکارهایی برای کاهش سطح قند خون
  • خشم بی سابقه رییس باشگاه بارسلونا: ال‌کلاسیکو را تکرار کنید
  • درخواست مهم اوسمار؛ این بازیکن را برای بازی با سپاهان می‌خواهم
  • نبود هتل، مانع مجازات بازیکنان ناپولی شد!
  • آنچلوتی: نمی‌خواهم درباره صحبت‌های ژاوی اظهارنظر کنم
  • پیولی: هر کاری می‌کنیم تا اینتر برنده دربی نباشد
  • تیاگو سیلوا: کمتر بازیکنی را می‌توانید پیدا کنید که در ۳۹ سالگی، هم‌چنان در بالاترین سطح بازی کند
  • سینر: می‌خواهم یک مدال المپیک برای ایتالیا بیاورم