Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «اکوفارس»
2024-04-19@23:19:32 GMT

تعطیلی مدارس و دانشگاه‌ها تا پایان سال؟

تاریخ انتشار: ۵ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۷۰۲۶۰۱۱

علی نوبخت حقیقی در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار کرد: کمیسیون بهداشت و درمان مجلس و کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس قرار است در قالب نامه‌ای، نظر علمی‌شان را به رئیس مجلس درباره تعطیلی مدارس و دانشگاه‌ها تا پایان سال جهت جلوگیری از شیوع ویروس کرونا اعلام کنند.

وی ادامه داد: اعتقاد ما بر این است که مدارس و دانشگاه‌ها تا پایان سال تعطیل شوند، البته این نظر علمی  است و ما تنها در قالب پیشنهاد مطرح می‌کنیم چون موضوع تنها مربوط به نظرات پزشکی نیست و بار اجتماعی، فرهنگی، سیاسی،‌ اقتصادی و امنیتی دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کما این که به استان‌ها هم گفته شده در صورت وجود موارد مثبت از ابتلا به کرونا ویروس آن را به اطلاع ستاد اصلی در مرکز داده و برای تعطیلی مدارس و دانشگاه‌ها اجازه بگیرند.

اخیرا هم تعدادی از اعضای کمیسیون آموزش در قالب مصاحبه و یا توییت‌هایی خواستار تعطیلی مدارس و دانشگاه‌ها برای مقابله با شیوع ویروس کرونا و ضد عفونی کردن و آموزش‌های لازم شده بودند.

      

منبع: اکوفارس

کلیدواژه: تعطیلی مدارس و دانشگاه ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ecofars.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اکوفارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۲۶۰۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بارش‌های رگباری و تعطیلی مدارس در سیستان و بلوچستان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مرکز سیستان و بلوچستان، در پی اعلام هشدار سطح قرمز هواشناسی و نفوذ سامانه شدید بارشی در استان مدارس شیفت صبح در تمامی مقاطع در شهرستان‌های زاهدان، نصرت آباد و سرباز و مدارس شهرستان‌های کنارک، دلگان، مهرستان، تفتان و خاش در دو نوبت صبح و عصر در همه مقاطع تعطیل اعلام شد.
فعالیت مدارس در این شهرستان‌ها فردا ۲۹ فروردین به صورت غیر حضوری برگزار خواهد شد.

 

دیگر خبرها

  • جدیدترین خبر از تعطیلی جدید در سال ۱۴۰۳
  • مجلس هفته آینده درباره تعطیلی پنجشنبه‌ها تصمیم می‌گیرد
  • سرمدی واله: تصمیم نهایی در مورد تعطیلی پنجشنبه‌ها و ساعات کاری کارمندان هفته آینده در مجلس گرفته خواهد شد +فیلم
  • سرمدی واله: تصمیم نهایی در مورد تعطیلی پنجشنبه‌ها و ساعات کاری کارمندان هفته آینده در صحن علنی مجلس گرفته خواهد شد +فیلم
  • بخش دوم بودجه ۱۴۰۳ تا پایان اردیبهشت نهایی و ابلاغ می‌شود
  • تغییرات دولت در بخش اول لایحه بودجه اصلاح شد/گزارش بخش دوم بودجه تا پایان هفته آینده به صحن مجلس ارائه می شود
  • گزارش بخش دوم بودجه تا پایان هفته آینده به صحن مجلس ارائه می‌شود
  • تعطیلی پنج شنبه از کی اجرا می‌شود؟
  • بارش‌های رگباری و تعطیلی مدارس در سیستان‌وبلوچستان
  • بارش‌های رگباری و تعطیلی مدارس در سیستان و بلوچستان