Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خانه ملت، «علی نوبخت حقیقی» در تشریح دستور کار روز دوشنبه کمیسیون بهداشت از حضور معاونان وزیر بهداشت در این نشست فوق‌العاده برای بررسی اقدامات انجام شده برای مقابله با کرونا خبر داد و اظهار داشت: در این جلسه سه‌ساعته با حضور معاونان بهداشت، درمان، دارو و پارلمانی وزیر بهداشت، رییس دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی و جمعی از نمایندگان کمیسیون‌های تخصصی مجلس اقدامات انجام شده برای مقابله با ویروس کرونا بررسی شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رییس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی افزود: نمایندگان مجلس در این نشست دیدگاه‌های خود را مطرح و برخی انتقاد کردند که افراد غیرمسئول و آنهایی که در جریان موضوع نیستند نباید در مورد آمار این بیماری اطلاع‌رسانی کنند.

نوبخت حقیقی از انتخاب ۵ نفر از اعضای کمیسیون بهداشت برای عضویت در قرارگاه کرونا ویروس خبر داد و تصریح کرد: اسامی بهروز بنیادی نماینده مردم کاشمر، همایون یوسفی نماینده مردم اهواز، سیدمرتضی خاتمی نماینده مردم ماه‌نشان، محمدحسین قربانی نماینده مردم آستانه اشرفیه، و حیدر علی عابدی نماینده مردم اصفهان به وزارت بهداشت اعلام شد که در جلسات قرارگاه حضور داشته باشند؛ بی‌شک این اقدام موجب ایجاد انسجام، وحدت، همفکری و هم افزایی می‌شود.

وی یادآور شد: میرزاده سخنگوی کمیسیون آموزش مجلس موضوع تعطیلی مدارس و دانشگاه‌ها تا ۱۵ فروردین را مطرح کرد که با این موضوع موافقت و مقرر شد این پیشنهاد به رییس مجلس اعلام شود؛ اگر این پیک برداشته شود آلودگی کاهش می‌یابد.

نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس در مجلس دهم ادامه داد: همچنین در این نشست موضوع تعطیلی مجلس مطرح شد اما از دیدگاه پزشکی به صلاح دانسته نشد و قرار شد در ورودی‌های مجلس کنترل مناسب انجام شود تا نمایندگان و پرسنلی که مشکوک به کرونا هستند به مراکز درمانی معرفی شوند.

برچسب‌ها کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی ویروس کرونا دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی پروندهٔ خبری کرونا در ایران؛ آخرین اخبار و گزارش‌ها

منبع: ایرنا

کلیدواژه: کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی ویروس کرونا دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی ویروس کرونا دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی کمیسیون بهداشت نماینده مردم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۲۶۰۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مجلس پای کار برای اجرای طرح نور فراجا است

به گزارش خبرگزاری مهر، حجت الاسلام والمسلمین مرتضی آقاتهرانی رئیس کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی در حاشیه جلسه کمیسیون فرهنگی مجلس با فرمانده کل انتظامی کشور که در محل ستاد فرماندهی انتظامی برگزار شد، اظهار داشت: امیدواریم طرح عفاف و حجاب که به شورای نگهبان ارسال شده هرچه زودتر تقویت و به یک قانون تبدیل شود و مردم ما قانونمند هستند و به قانون عمل می‌کنند.

رئیس کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی افزود: عفاف و حجاب جز احکام الهی است و هر مسلمانی باید نسبت به این موضوع احترام قائل باشد و کشور ما اسلامی است و باید قوانین اسلامی نیز داشته باشد. اقدامات انجام شده نیز در مسیر درست و خوبی است.

حجت الاسلام والمسلمین آقاتهرانی با بیان این که خوشبختانه اقدامات فراجا با ملاحظاتی که مدنظر قرار می‌دهد برای اجرای قانون و عملیاتی شدن آن منجر به این می‌شود که جمعیت عفیف ما احساس بهتری داشته باشند.

وی ادامه داد: بابت این اقدامات به فرمانده کل انتظامی و یکایک کارکنان این فرماندهی دست مریزاد می‌گویم.

حجت الاسلام والمسلمین آقاتهرانی تاکید کرد: امیدواریم از ۳۲ دستگاهی که در این موضوع وظیفه دارند همگی پای کار باشند و به وظایف خود عمل کنند و به احکام الهی التزام داشته باشند.

رئیس کمیسیون فرهنگی مجلس در پایان گفت: همه چیز رو به پیشرفت است و امیدواریم مجلس انقلابی که تا کنون پای کار این موضوع بوده در آینده نیز پای کار باشد.

کد خبر 6086238

دیگر خبرها

  • دارو باز هم داد مجلس را درآورد؛ دارویار پس از ۲ سال به کجا رسید؟
  • شایع‌ترین اختلالات روانی در مبتلایان به کرونا را بشناسید
  • اختصاص ۷ همت به طرح دارویار
  • متن گزارش کمیسیون بهداشت درباره دلایل کمبود و گرانی دارو
  • متن کامل گزارش کمیسیون بهداشت و درمان مجلس درباره کمبود دارو
  • مجلس پای کار برای اجرای طرح نور فراجا است
  • مجلس با ارسال گزارش کمیسیون بهداشت به قوه قضاییه مخالفت کرد
  • مخالفت مجلس با ارسال گزارش گرانی و کمبود دارو به قوه قضائیه
  • مخالفت با ارجاع گزارش وضع بازار دارو به قوه قضاییه
  • نقدعلی، نماینده مجلس: نیروی انتظامی پیش‌دستی کرد؛ قدردان شماییم