Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- دبیر ستاد حقوق بشر با انتقاد از اعمال سیاست‌ها و تحریم‌های غیر انسانی آمریکایی‌ها علیه ایرانی‌ها گفت: تحریم کنندگان دارو فقط ناقض حقوق بشر نیستند، بلکه قاتل خود بشرند. تاریخ انتشار: 17:12 - 05 اسفند 1398 - کد خبر: ۵۹۹۹۶۱

به گزارش گروه حقوقی و قضایی خبرگزاری میزان، در دیدار اینازیو کاسیس وزیر خارجه سوئیس با علی باقری کنی معاون رئیس قوه قضاییه و دبیر ستاد حقوق بشر جمهوری اسلامی ایران، راه کارهای بهبود وضعیت ایرانیان زندانی در آمریکا مورد بررسی قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این دیدار که در حاشیه نشست شورای حقوق بشر در ژنو برگزار شد، باقری کنی با انتقاد از برخورد غیرانسانی آمریکایی‌ها با ایرانی‌های بازداشتی، خواستار پایان دادن به سیاست گروگان‌گیری آمریکایی‌ها شد و تاکید کرد: جمهوری اسلامی ایران خود را موظف به پیگیری مشکلات ایرانیان در هر نقطه از جهان می‌داند.

دبیر ستاد حقوق بشر با نشان دادن تصاویر کودکان معصوم مبتلا به بیماری پروانه‌ای به طرف سوئیسی به سیاست ضدانسانی تحریم دارویی برخی از کشورها اشاره نمود و تصریح کرد: تحریم کنندگان دارو فقط ناقض حقوق بشر نیستند، بلکه قاتل خود بشرند.

بیشتر بخوانید:

پشت پرده ادعای کذب حقوق بشری آمریکا در عدم تحریم‌های غذایی و دارویی

در این دیدار وزیر خارجه سوئیس با اشاره به لزوم ارائه امکانات پزشکی به بیماران گفت: دسترسی افراد نیازمند به دارو حق همه است و جلوگیری از آن حتی در دوران جنگ نیز نباید بدون مجازات باقی بماند.

در پایان این دیدار طرفین با اشاره به صدمین سالگرد روابط دوجانبه بر ارتقای همکاری‌ها در عرصه‌های مختلف به ویژه در زمینه حقوق بشر تأکید کردند.

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: ستاد حقوق بشر باقری کنی حقوق بشر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۲۶۰۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مالیات بر ارزش افزوده کالا‌های اساسی به یک درصد کاهش یافت

بهادری جهرمی در حاشیه  جلسه هیات دولت اظهار کرد:با تصویب هیات وزیران هم مالیات بر ارزش افزوده که ۱۰ درصد است و هم حقوق گمرکی که ۴ درصد است برای اقلام کالا‌های اساسی، دارو، مواد اولیه تامین دارو، نهاده‌های دامی و کشاورزی و ملزومات مصرفی پزشکی به یک درصد کاهش می‌یابد.

سخنگوی دولت افزود: این کاهش مالیات بر ارزش افزوده و حقوق گمرکی بزودی اعمال خواهد شد.

باشگاه خبرنگاران جوان سیاسی دولت

دیگر خبرها

  • مرگ در کمین مصرف کنندگان دارو‌های تقلبی و قاچاق
  • بی‌توجهی بلینکن به سخنان کارکنان وزارت خارجه آمریکا مبنی بر مجازات سربازان صهیونیستی ناقض حقوق بشر
  • واکنش دبیر سابق ستاد امر به معروف به فعالیت مجدد گشت ارشاد در خیابان‌ها به سبک قدیم
  • وظایف فرهنگی۲۳ دستگاه در زمینه حجاب وعفاف
  • «غریب‌آبادی» رییس ستاد مرکزی افشای حقوق بشر آمریکایی شد
  • رئیس ستاد مرکزی هفته بازخوانی و افشای حقوق بشر آمریکایی و بزرگداشت شهدای هفتم تیر منصوب شد
  • انگلیس خواستار تشدید سیاست شکست‌خورده تحریم‌ ایران شد
  • بهادری جهرمی: مالیات بر ارزش افزوده به یک درصد کاهش یافت
  • مالیات بر ارزش افزوده کالا‌های اساسی به یک درصد کاهش یافت
  • تدوین سند ملی گیاهان دارویی و طب ایرانی