Web Analytics Made Easy - Statcounter

عضو ایرانی کمیته مربیان آسیا در جلسه مشترکی با اعضای کمیته مربیان کنفدراسیون والیبال اروپا حضور پیدا کرد.

به گزارش خبرگزاری فارس، محمود افشاردوست عضو کمیته مربیان کنفدراسیون والیبال آسیا که برای حضور در جلسه‌ای با مسئولان کمیته مربیان کنفدراسیون اروپا راهی لوکزامبورگ شده بود برنامه‌های مدنظرش را اجرا کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

قرار بود جلسه‌ای بین اعضای کمیته مربیان کنفدراسیون آسیا و اروپا برگزار شود که در آن پروژه‌های مشترکی برای توسعه فنی مربیان آسیا و اروپا مورد بررسی قرار می‌گیرد که این اتفاق افتاد.

نشست دوازده نفره مشترک کمیسیون مربیان آسیا و اروپا در مقر کنفدراسیون والیبال اروپا در لوکزامبورگ برگزار شد. تبادل نظر برای همکاری دوجانبه‌ درمورد مربیان به خصوص در رده پایه و پیشرفت، انتقال دانش و اطلاعات در این جلسه صورت گرفت. نشست بعدی هم در ماه سپتامبر و در بانکوک برگزار خواهد شد.

نمایندگان ایران، هند و استرالیا جز گروه اعزامی آسیا بودند. ریاست کمیته مربیان والیبال آسیا با پارک کی‌ون، سرمربی اسبق تیم ملی والیبال ایران است.

انتهای پیام/س

منبع: فارس

کلیدواژه: اروپا آسیا والیبال مربیان کمیته مربیان کنفدراسیون آسیا و اروپا مربیان آسیا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۲۶۰۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دعوت از پولادگر برای حضور در مجمع عمومی اتحادیه تکواندو آسیا

نایب رئیس کمیته ملی پارالمپیک برای حضور در مجمع عمومی تکواندو آسیا عازم ویتنام می‌شود. - اخبار ورزشی -

به‌ گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از روابط عمومی کمیته ملی پارالمپیک، سیدمحمد پولادگر نایب رئیس کمیته ملی پارالمپیک و نایب رئیس اتحادیه تکواندو آسیا، با دعوت اتحادیه تکواندو آسیا در مجمع عمومی این اتحادیه شرکت می‌کند.

مجمع عمومی اتحادیه تکواندو آسیا، همزمان با رقابت‌های قهرمانی تکواندو و پاراتکواندو آسیا از 24 اردیبهشت تا 4 خرداد در شهر دانانگ ویتنام برگزار می شود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • ایراد تازه کنفدراسیون فوتبال آسیا از استقلال و پرسپولیس
  • لقب جدید AFC به فوتسال ایران
  • پائز: المپیک ۲۰۲۴ واقعیت است نه رؤیا / مرادی: هدف مشترک داریم
  • جلسه فنی تیم‌های ملی تکواندو برگزار شد
  • دعوت از پولادگر برای حضور در مجمع عمومی اتحادیه تکواندو آسیا
  • سرمربی ترکیه ای تیم ملی بسکتبال رفتنی شد
  • جام ملت‌های فوتسال آسیا؛ جلسه فنی ایران و کویت برگزار شد
  • یک ایرانی داور رسمی کنفدراسیون اسکواش آسیا شد
  • معرفی گزینه‌های احتمالی سرمربیگری تیم ملی بسکتبال در جلسه کمیته فنی
  • پایان کار رسمی سرمربی تیم ملی بسکتبال