Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون حقوقی و امور مجلس وزارت آموزش و پرورش گفت: تعیین تکلیف نیروهای حق‌التدریس و مربیان نهضت سوادآموزی یکی از اولویت‌هایی که در دستور کار وزارت آموزش و پرورش قرار دارد.

به گزارش خبرگزاری فارس از خرم‌آباد، سعید اوحدی عصر امروز در حاشیه تودیع و معارفه مدیرکل آموزش و پرورش لرستان، در جمع خبرنگاران این شهرستان اظهار کرد: موضوع تعیین تکلیف نیروهای حق‌التدریس و مربیان نهضت سوادآموزی یکی از اولویت‌هایی که در دستور کار وزارت آموزش و پرورش قرار دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی عنوان کرد: امید است با طی شدن فرایند قانونی مصوبه مجلس در این باره بتوان گامی صحیح و منطقی را در حل این مشکل برداشت.

معاون حقوقی و امور مجلس وزارت آموزش و پرورش با تاکید بر اینکه اجرای این مصوبه نیازمند تامین اعتبار است، بیان کرد: امید است سازمان مدیریت کشور و دستگاه‌های ذیربط با پشتوانه خود بتوانند در جهت حل این مشکل کمک کنند.

اوحدی از معرفی چهره مردمی سال برای دومین بار در سازمان صدا و سیما خبر دادو  افزود: در این راستا شورای سیاستگذاری تشکیل و اطلاعات یکهزار و ۲۰۰ نفر با شاخص‌های خدمت به مردم گردآوری شده و از بین آن‌ها ۴۰ چهره انتخاب شده است که نام چند معلم، ۲ دانش‌آموز و چند خیر در بین این افراد دیده می‌شود.

وی تاکید کرد: در نهایت ۱۰ چهره به رأی مردم گذاشته شده و چهره مردمی سال انتخاب خواهد شد.

معاون حقوقی و امور مجلس وزارت آموزش و پرورش انتخاب چهره مردمی سال را اقدامی شایسته با هدف معرفی خوبی‌ها به مردم دانست و تصریح کرد: قطعا امسال نیز همچون سال گذشته شاهد حضور و همراهی گرم مردم در این انتخاب هستیم.

وی در ادامه در پاسخ به سوالی در خصوص شیوع ویروس کرونا و نحوه تعطیلی مدارس و مراکز دانشگاهی گفت: کمیته‌ای به دستور رئیس جمهور و به ریاست وزیر بهداشت در این باره تشکیل شده و تصمیمات نهایی در آن کمیته اتخاذ می‌شود.

معاون حقوقی و امور مجلس وزارت آموزش و پرورش افزود: بر اساس مصوبه این کمیته به مدت یک هفته مدارس و مراکز دانشگاهی بسیاری از استان‌ها از جمله لرستان تعطیل اعلام شده‌اند.

اوحدی ادامه داد: هرگونه تعطیلی مدارس و مراکز آموزشی از طریق این کمیته تصمیم‌گیری و اطلاع‌رسانی می‌شود.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: آموزش لرستان صدا و سیما سعید اوحدی معاون حقوقی و امور مجلس وزارت آموزش و پرورش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۲۶۱۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تکلیف معلم بلاگرها روشن شد!

 به گزارش تابناک، باشگاه خبرنگاران جوان نوشت: موسی‌الرضا کفاش معاون دبیرکل شورای عالی آموزش و پرورش با اشاره به اهمیت ارائه آموزش از طريق فضای مجازی در دوران کرونا گفت: یکی از موضوعات ‌حائز اهمیت‌ در دوران کرونا و روی آوردن الزامی مدارس به روش آموزش ‌غیر‌حضوری و مجازی دانش آموزان استفاده هوشمندانه و آگاهانه از فضای مجازی بود. 

وی تصريح كرد: این اقدام تا حدودی توانست به تحقق عدالت آموزشی، تقويت فرآیند یاددهی - یادگیری و ارتقای سطح تربیت فناورانه دانش‌آموزان كمك كند.

معاون دبیرکل شورای عالی آموزش و پرورش ‌افزود: موضوعی که اخیراً در برخی رسانه‌ها مطرح شده‌ و جامعه آموزش و پرورش را به خود حساس کرده، استفاده نامطلوب برخی از افراد از فضاي مجازي و پخش كليپ هایی كه حریم شخصی و اجتماعی دانش‌آموزان را مورد تعرض قرار داده است.

دیگر خبرها

  • تعطیلات پایان هفته پس از پاسخ نامه اتاق، تعیین تکلیف می شود
  • تعطیلات پایان هفته پس از پاسخ نامه‌ اتاق، تعیین‌تکلیف می‌شود
  • تعطیلات پایان هفته پس از پاسخ نامه‌ اتاق تعیین‌تکلیف می‌شود
  • دریافت شهریه مدارس و مراکز آموزشی غیر دولتی تنها براساس کیفیت آموزشی
  • تکلیف معلم بلاگرها روشن شد!
  • تعیین تکلیف «معلم بلاگرها» برای حفظ حریم خصوصی
  • تعیین تکلیف معلم بلاگرها برای حفظ حریم خصوصی دانش‌آموزان و معلمان
  • تعیین تکلیف دستمزد معلمان حق‌التدریس
  • دانش‌آموزان برای انتخاب‌ رشته احساسی تصمیم نگیرند
  • افزایش حقوق سرایداران مدارس تا سقف ۲ میلیون تومان