Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیر ارشد اجرایی بایرن مونیخ از عملکرد فلیک در این تیم راضی است.

طرفداری - بایرن مونیخ باید در چارچوب رقابت های لیگ قهرمانان اروپا به مصاف چلسی برود.

به گزارش کیکر، کارل هاینتس رومنیگه در مورد عملکرد فلیک در بایرن اظهار داشت:

او برنامه بازی روشنی دارد. تیم ما حالا همان قدر از نظر تاکتیکی منظم بازی می کند که در زمان فن خال، هاینکس و گواردیولا بازی می کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در ضمن سبک بازی ما مالکانه و هجومی است. یکی از قدم های مهمی که هانسی در بایرن برداشت این بود که ما را به فلسفه اصلی باشگاه برگرداند. او ارتباط خیلی خوبی با بازیکنان تیم دارد و در کنفرانس های خبری هم خیلی خوب کار می کند.

همه می دانند که سرنوشت فلیک در بایرن مونیخ به نتایج این تیم در لیگ قهرمانان اروپا بستگی دارد. وقتی این مساله از رومنیگه سوال شد او گفت کادر فنی و بازیکنان تیم باید بدون توجه به وضعیت قراردادشان به وظایف مهمشان فکر کنند. به علاوه رومنیگه به این نکته هم اشاره کرد که باشگاه فعلا در جستجوی مربی جدید نیست.

منبع: طرفداری

کلیدواژه: بایرن مونیخ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۲۶۲۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

موشکافی رویکرد آرتتا؛ چرا آرسنال همیشه در ماه آوریل کم می‌آورد؟

پافشاری میکل آرتتا برای بازی بازیکنان مشخص یا فقدان نیمکت قوی؛ مشکل واقعی آرسنال چیست؟

طرفداری | به محض شروع نیمه دوم دیدار بایرن و آرسنال، مارتین اودگارد یک شوت به سمت دروازه می‌زند. در 45 دقیقه باقی‌مانده، توپچی‌ها تنها یک شوت به ثبت می‌رسانند. علت چیست؟

به گزارش سم والاس از تلگراف؛ دقیقه ۹۴ بود که تمامی بازیکنان آرسنال، از جمله داوید رایا، برای ضربه کرنر در محوطه جریمه بایرن مونیخ حضور داشتند. بیش از ۷۰ هزار هوادار نفس خود را در سینه حبس کرده بودند. بوکایو ساکا پشت ضربه کرنر ایستاده بود تا با یک ارسال خوب، سرنوشت شب و احتمالا فصل را تغییر دهد. ضربات ایستگاهی یکی از سلاح‌های مخفی آرسنال در این فصل بوده است، اما درست زمانی‌که بیشترین اهمیت را داشت، به یک‌بار این برتری از بین رفت. ارسال ساکا حتی به اولین مدافع بایرن هم نرسید. با دفع توپ توسط بازیکنان توماس توخل، سوت پایان بازی به صدا درآمد و همه چیز تمام شد.

این یک ضربه کرنر ضعیف، مشکل اصلی آرسنال در این شکست نبود. مسئله بزرگ‌تر، از نظر نتیجه بازی، یارگیری نامناسب یوسوا کیمیش در محوطه جریمه بود. اما ارسال بی‌رمق ساکا نمادی از کل تیم آرسنال بود که در لحظات حساس سال، به نظر می‌رسد ایده و انرژی خود را از دست می‌دهد. همانطور که در بازی مقابل استون ویلا هم دیده شد، توپچی‌ها بازی در آلیانتس آرنا را با قدرت آغاز کردند. آن‌ها حتی با وجود کمبود موقعیت جدی، بازی را کنترل می‌کردند و به نظر می‌رسید میکل آرتتا از عملکرد بازیکنانش در نیمه اول راضی باشد. اما درست مانند بازی مقابل ویلا، این رویکرد در نیمه دوم کم‌رنگ شدند. سرعت آن‌ها از بین رفت و به نظر می‌رسید ذهنشان هم دیگر یاری نمی‌کرد.

چرا آرسنال در ماه آوریل کم می‌آورد؟

موضوع نگران‌کننده برای آرتتا این است که این اولین بار نیست که چنین اتفاقی در این مقطع از سال رخ می‌دهد. این سومین فصل متوالی است که آرسنال در ماه آوریل کم می‌آورد و حالا آن‌ها باید روز شنبه در وولورهمپتون به میدان بروند تا از فروپاشی فصل مانند سال گذشته جلوگیری کنند. با توجه به عملکرد آن‌ها در مونیخ، به نظر نمی‌رسد هواداران از کسب پیروزی در ورزشگاه گرگ‌ها داشته باشند.

چرا این اتفاق برای آرسنال تکرار می‌شود؟ عدم چرخش بازیکن، یک بار دیگر، یک عامل بالقوه کلیدی است. در طول دوران حضورش در آرسنال، آرتتا فقط به گروه کوچکی از بازیکنان کلیدی اعتماد کرده است. در سال‌های گذشته، این سیاست منجر به حضور این بازیکنان در تقریبا تمام دقایق هر بازی شد. جای تعجب نداشت که آن‌ها در هفته‌های پایانی آن فصل‌ها خسته به نظر می‌رسیدند.

امسال، تیم آرتتا از همیشه قوی‌تر است. آن‌ها همچنین مصدومیت‌های کمی دارند، به خصوص در مقایسه با سایر تیم‌های لیگ برتر. با این حال، سرمربی توپچی‌ها همچنان تمایلی به تغییر ترکیب اصلی ندارد. او تنها یک بار در ماه‌های اخیر تغییرات اساسی در تیمش ایجاد کرده است و آن هم مقابل لوتون تاون ضعیف در اوایل این ماه بود. روی نیمکت آرسنال در مونیخ بازیکنانی بودند که هرگز نمی‌توانستند در این بازی تأثیرگذار باشند. محمد الننی و سدریک سوارز جایی در ترکیب اصلی ندارند. بازیکنان دیگری هم روی نیمکت بودند که فقط بازیکن ذخیره محسوب می‌شدند و آرتتا به آن‌ها در بازی‌های بزرگ اعتماد نمی‌کند.

هفت بازیکن در تیم آرسنال وجود دارند که در این فصل بیش از ۳۰۰۰ دقیقه بازی کرده‌اند. اما سوال اصلی این است که آیا آرتتا برای کم نکردن فشار روی این بازیکنان مقصر است یا مشکل اینجاست که گزینه‌های جایگزین او به سادگی به اندازه کافی خوب نیستند؟ آیا او باید به بازیکنانی مثل اسمیت رو اعتماد بیشتری نشان دهد؟ آیا باید راحت‌تر ساکا را تعویض کند؟ در نیمه دوم، با تیمی که به شدت از خلاقیت و بازی‌سازی تهی به نظر می‌رسید، واضح بود که بازیکنان با سنگینی مسئولیت دست و پنجه نرم می‌کردند. مرد اسپانیایی می‌دید چه اتفاقی در حال رخ دادن است، اما در آن شب و لحظه خاص، کاری از دستش برنمی‌آمد. در دقیقه ۶۷، اندکی پس از گل سرنوشت‌ساز کیمیش، سرمربی آرسنال با چرخاندن دست‌هایش روی نیمکت، از بازیکنانش می‌خواست تا سرعت بازی را بالا ببرند.

چند دقیقه بعد، اودگارد هم همین کار را کرد. او با فریاد، خواستار انرژی بیشتر از هم‌تیمی‌هایش شد. اما دیگر انرژی‌ای برای بخشیدن از سوی آرسنال وجود نداشت و در آن مقطع، بایرن مونیخ بازی را با مشتی گره‌کرده در کنترل خود داشت. آرسنال، خسته و ناامید، هرگز نمی‌توانست بازی را پس بگیرد.

از دست ندهید ????????????????????????

شب دلچسب عثمان دمبله مقابل تیم سابق اشک‌های ستاره نوجوان بارسلونا بعد از حذف حمله مجازی هواداران بارسلونا به آرائوخو: برو بایرن مونیخ! مایلی کهن: قلعه نویی بابت کلمه مردک شکایت کرده اما این که معنی بدی ندارد

دیگر خبرها

  • گرم کردن جالب مارادونا پیش از بازی مقابل بایرن مونیخ (1989/4/19) / فیلم
  • هانسی فلیک تسلیم نمی‌شود؛ سرمربی آلمانی همچنان منتظر پیشنهاد مدیران بارسلونا
  • موشکافی رویکرد آرتتا؛ چرا آرسنال همیشه در ماه آوریل کم می‌آورد؟
  • حمایت اسطوره آلمانی از کیمیش: خیلی مهمی!
  • فیلم/ خلاصه دیدار بایرن مونیخ ۱ - آرسنال ۰
  • خوشحالی توخل و نیمکت بایرن مونیخ پس از سوت پایان بازی با آرسنال / فیلم
  • خلاصه بازی بایرن مونیخ 1-0 آرسنال (لیگ قهرمانان اروپا 2023/24)
  • خلاصه بازی بایرن مونیخ 1 - آرسنال 0
  • بایرن مونیخ با حذف آرسنال به نیمه نهایی رسید
  • بایرن مونیخ - آرسنال؛ وقت انتقام