Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-04-16@16:52:58 GMT

انتخاب جنجالی لالیگا برای داوری ال‌کلاسیکو

تاریخ انتشار: ۵ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۷۰۲۶۳۱۱

کمیته داوران فدراسیون فوتبال اسپانیا، مسئولیت قضاوت مصاف خانگی تیم فوتبال رئال مادرید با بارسلونا را به متئو لاهوس سپرد، داوری که برای تیم بارسلونا بسیار خوش یمن بود اما برای رئالی ها نتایج شکست زیادی با قضاوت او رقم خورده است.

به گزارش تابناک ورزشی و به نقل از نشریه آ. اس اسپانیا، متئو لاهوس به‌عنوان داور بازی تیم‌های رئال مادرید و بارسلونا در هفته بیست‌و‌ششم لالیگا انتخاب شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 این بازی قرار است یکشنبه هفته آینده از ساعت ۲۳:۳۰ به وقت تهران در ورزشگاه سانتیاگو برنابئو برگزار شود. گونسالس نیز به‌عنوان کمک داور ویدئویی این بازی (VAR) انتخاب شده است.

متئو لاهوس تا کنون ۳۰ بار بازی هر یک از دو تیم بارسلونا و رئال مادرید را در لالیگا سوت زده است. در بازی‌های رئال مادرید که او داور بوده است، کهکشانی‌ها ۲۱ پیروزی، سه تساوی و شش شکست داشته‌اند. آخرین قضاوت این داور اهل والنسیا برای رئال مادرید منجر به پیروزی ۲ بر صفر این تیم مقابل اوساسونا شد. لاهوس همچنین در این بازی سه بار بازیکنان رئال مادرید و چهار بار بازیکنان تیم‌هایی که مقابل کهکشانی‌ها قرار گرفتند را اخراج کرده است. علاوه بر این او هفت پنالتی به سود رئال مادرید گرفته و این در حالی است که هرگز به ضرر آن‌ها پنالتی اعلام نکرده.

در همین حال متئو لاهوس ۳۰ بار هم بازی‌هایی که بارسلونا در آن حضور داشته را سوت زده که ۲۳ مورد آن با پیروزی کاتالان‌ها، شش بازی با تساوی و تنها یک بازی با شکست آن‌ها همراه بوده است. او پنج بازیکن بارسلونا و ۹ بازیکن تیم‌های مقابل آن را اخراج کرده است. لاهوس همچنین شش پنالتی به نفع بارسلونا و یک پنالتی به ضرر این تیم اعلام کرده است. آخرین قضاوت او برای بارسایی‌ها پیروزی یک بر صفر این تیم مقابل اتلتیکومادرید در ورزشگاه واندامتروپولیتانو بوده است.

لاهوس تنها یک بار ال‌کلاسیکو را قضاوت کرده است که به فصل ۱۵-۲۰۱۴ برمی‌گردد. در آن بازی بارسلونا در خانه با نتیجه ۲ بر یک رئال مادرید را شکست داد.

منبع: تابناک

کلیدواژه: کروناویروس کرونا در ایران بیمارستان کامکار انتخابات انتخابات مجلس یازدهم شورای ائتلاف نیروهای انقلاب متئو لاهوز داور الکلاسیکو تابناک ورزشی کروناویروس کرونا در ایران بیمارستان کامکار انتخابات انتخابات مجلس یازدهم شورای ائتلاف نیروهای انقلاب رئال مادرید

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۲۶۳۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آنچلوتی: وینیسیوس هو می‌شود چون بازیکن موفقی است

کارلتو یک قدم دیگر به فتح لالیگا نزدیک شد و حال باید برای نبرد سرنوشت‌ساز فصل آماده شود.

طرفداری | کارلو آنچلوتی از پیروزی در خانه مایورکا بسیار خوشحال است.

دیدار تیم‌های مایورکا و رئال مادرید از چارچوب هفته سی‌ویکم لالیگای اسپانیا با برتری 1-0 کهکشانی‌ها به پایان رسید. رئال مادرید ضمن حفظ فاصله با بارسلونا و کسب 3 امتیاز مهم دیگر در مسیر قهرمانی لالیگا، یک پیروزی روحیه‌بخش در آستانه نبرد بزرگ با منچسترسیتی در دور برگشت یک‌چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا به دست آورد. 

مایورکا 0-1 رئال مادرید؛ دستگرمی عصرگاهی برای نبرد حماسی

کارلو آنچلوتی در نشست خبری بعد از بازی به صورت مختصر در خصوص قهرمانی لالیگا، هو شدن وینیسیوس از سوی هواداران مایورکا و جدال حساس با منچسترسیتی در دور رفت مرحله‌ یک‌چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا صحبت کرد که در ادامه می‌خوانید.

هنوز قهرمان نشده‌ایم همان‌طور که انتظار داشتیم، بازی بسیار پیچیده‌ای بود. ما در نیمه اول کند بودیم، اما در نیمه دوم بهتر شدیم و موقعیت‌های خوبی ایجاد کردیم. این پیروزی ما را به قهرمانی لالیگا نزدیک‌تر می‌کند. البته که هنوز قهرمان نشده‌ایم و چند بازی دیگر در پیش است.   نشد به میلیتائو بیش‌تر بازی بدم

می‌دانیم که این بازی چقدر اهمیت داشت. من خیلی خوشحالم چون پیروزی در این‌جا همیشه دشوار است. به این فکر می‌کردم که در نیمه دوم به میلیتائو دقایق بیش‌تری برای بازی بدهم، اما نتیجه آزاردهنده و مسابقه طاقت‌فرسا بود. 

وینیسیوس هو می‌شود چون موفق است 

وینیسیوس بعد از ورود به زمین عملکرد فوق‌العاده‌ای داشت و بسیار خطرناک بود. وقتی هواداران حریف شما را هو می‌کنند، یعنی بازیکن موفقی هستید.  

مدافعان مرکزی رئال در بازی با سیتی؟ 

رودیگر بدون شک در بازی مقابل منچسترسیتی فیکس خواهد بود.

عملکرد شوامنی؟ 

شوامنی در پست مورد علاقه‌اش (هافبک دفاعی) عملکرد درخشانی داشت. 

تأثیر آمادگی بدنی بازیکنان در بازی با منچسترسیتی؟ 

ما در بازی روز چهارشنبه به خاطر آمادگی بدنی‌مان پیروز نخواهیم شد، بلکه عملکرد و رفتارمان در زمین ما را به برد می‌رساند. 

از دست ندهید ????????????????????????

چرا اونانا به دستکش‌هایش وازلین می‌زند؟ (زیرنویس فارسی) بهترین تصمیم درباره ستاره آزارگر چیست؟ ادعای داغ؛ دی بروین در هتل مادرید مسموم شد! کنایه تارتار به استقلالی‌ها: خودتان نمی‌برید، به من ایراد می‌گیرید

دیگر خبرها

  • داور ال‌کلاسیکو مشخص شد
  • راه موفقیت بارسلونا با داداش ژاوی
  • کری ستاره بارسا برای رئال: حالا نوبت شماست!
  • پیروزی اقتصادی بارسلونا پیش از سفر به مادرید
  • آنچلوتی: وینیسیوس هو می‌شود چون بازیکن موفقی است
  • خلاصه بازی مایورکا 0-1 رئال مادرید (لالیگا - 2023/24)
  • مایورکا ۰ - ۱ رئال مادرید/ پاسخ خفیف به زهرچشم سیتی + فیلم
  • نصف رئال، یک گام به فتح لالیگا نزدیک شد
  • رئالی ها به مراتب سخت تر، اما با برد به سیتی رسیدند
  • رئال با غلبه بر مایورکا به استقبال ال‌کلاسیکو رفت