Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرکل اداره ورزش و جوانان گیلان عصر دوشنبه در مصاحبه با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: در جریان رقابتهای شمشیربازی جام جهانی در ورشو لهستان، محمد رهبری ورزشکار شایسته استان گیلان به همراه تیم ملی اسلحه سابر درخشید و برای اولین بار سهمیه تیمی را برای حضور در المپیک کسب کردند.

مریم بخشی افزود: این ورزشکار ملی پوش و شایسته استان گیلان به همراه تیم ملی چهارنفره اسلحه سابر در جریان این رقابت ها ابتدا تیم ژاپن را با نتیجه ۴۵ بر ۲۸ شکست دادند و در بازی دوم نیز برابر تیم قدرتمند و مدعی مجارستان قرار گرفتند که در نهابت نایب قهرمان جهان را با نتیجه ۴۵ بر ۳۴ مغلوب کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: محمد رهبری به همراه تیم ملی اسلحه سابر ایران در دیدار بعدی خود در رقابتهای جام جهانی لهستان و کسب سهمیه المپیک ۲۰۲۰ برای صعود به مرحله نیمه نهایی جام جهانی رو در روی تیم آلمان قرار گرفت که در نهایت با نتیجه ۴۵ بر ۳۵ مغلوب این حریفش شد تا با عدم صعود به مرحله نیمه نهایی،  برای کسب یکی از عناوین پنجم تا هشتم جهان مبارزه کند.  

مدیرکل اداره ورزش و جوانان گیلان بیان کرد: تیم ملی شمشیربازی اسلحه سابر ایران که محمد رهبری از گیلان را در ترکیب خود دارد،  در یک دیدار حساس و سرنوشت ساز برابر تیم چین قرار گرفت که در نهایت با غلبه برابر این حریفش بالاتر از تیمهای آسیایی چین و ژاپن قرار گرفت و سهمیه تیمی ایران برای حضور در المپیک ۲۰۲۰ ژاپن مسجل شود.

بخشی خاطرنشان کرد: تیم ملی شمشیربازی سابر ایران به عنوان تیم اول قاره آسیا در رنکینگ جهانی سهمیه حضور در المپیک را کسب کرد تا برای اولین بار در تاریخ شمشیربازی،  این تیم در المپیک ۲۰۲۰ توکیو حضور یابد.

وی تصریح کرد: با توجه به اینکه محمد رهبری ورزشکار شایسته و توانمند استان گیلان یکی از چهار ملی پوش ایران در این رقابت ها بود،  این ورزشکار نیز به همراه تیم ملی اسلحه سابر ایران در رقابت های المپیک حضور خواهد یافت تا سهمیه ورزشکاران گیلانی در المپیک به دو ورزشکار افزایش یابد.

وی در ادامه اظهار کرد: پیش از این نیز، آرمین هادی پور تکواندوکار ملی پوش و شایسته استان گیلان موفق به کسب سهمیه المپیک ۲۰۲۰ شده بود و امیدواریم که در رشته هایی همچون قایقرانی و کاراته نیز ورزشکاران گیلانی بتوانند سمهیه حضور در المپیک ۲۰۲۰ را کسب کنند.

محمد رهبری شمشیربازی ملی پوش گیلانی در اسلحه سابر تاکنون مقامهای زیادی را کسب کرده که می توان به کسب مقام ششم جهان به همراه تیم ملی، نایب قهرمانی آسیا و کسب عنوان قهرمانی در رقابتهای جایزه بزرگ اشاره کرد.

برچسب‌ها فدراسیون های ورزشی شمشیر بازی المپیک توکیو گیلان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: فدراسیون های ورزشی شمشیر بازی المپیک توکیو گیلان فدراسیون های ورزشی شمشیر بازی المپیک توکیو گیلان همراه تیم ملی ملی اسلحه سابر حضور در المپیک استان گیلان المپیک ۲۰۲۰ سابر ایران محمد رهبری ملی پوش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۲۶۳۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مهدی الفتی سهمیه المپیک را کسب کرد

ژیمناستیک ایران تاریخ سازی بزرگی کرد.

طرفداری | مهدی الفتی توانست سهمیه المپیک پاریس را دریافت کند.

طبق اعلام سایت فدراسیون جهانی ژیمناستیک، مهدی الفتی، ملی‌پوش ژیمناستیک ایران توانست با قرار گرفتن در رده دوم رنکینگ مسابقات کسب سهمیه، به المپیک پاریس راه پیدا کند.

این اتفاق برای اولین بار در ژیمناستیک ایران رخ می‌دهد.الفتی با کسب 62 امتیاز موفق شد حضور در المپیک پاریس را برای خود قطعی کند.

از دست ندهید ????????????????????????

باخت دیوید تیلور، دردسر تازه برای حسن یزدانی تصاویر سه‌بعدی علیه ژاوی: توپ یامال گل نشده بود! باورنکردنی؛ لالیگا تکنولوژی خط دروازه ندارد کامنت تمسخرآمیز وینیسیوس؛ فکر کردی بلینگامی؟

دیگر خبرها

  • المپیک شگفتی‌ها
  • رقابت بیش از ۱۱ هزار داوطلب گیلانی در ۲ گروه آزمایشی
  • تامین نفت سفید ۱۱ هزار خانوار گیلانی فاقد گاز طبیعی
  • آغاز دوره‌های آموزش ارتقای مهارت فرش بافان گیلانی
  • انبوه سازی بیش از ۳۵ هزار واحد مسکن ملی در ۹ شهر گیلان
  • اعزام شمشیربازان ایران به رقابت‌های زون آسیا و انتخابی المپیک 
  • اعزام شمشیربازان ایران به مسابقات زون آسیا و انتخابی المپیک
  • مهم‌ترین اخبار ورزشی ۴ اردیبهشت
  • حضور سه مدیر گیلانی در مرکز پاسخگویی به سوالات مردمی
  • مهدی الفتی سهمیه المپیک را کسب کرد