Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایسنا، در بیانیه جدید این بیمارستان آمده است: «شرایط بالینی ایشان در حال حاضر پایدار بوده و با توجه به بهتر شدن شرایط ریوی و قلبی فعلا از دستگاه ونتیلاتور (کمک تنفسی) جدا شده و تنفس خودبه‌خودی داشته و فقط توسط ماسک اکسیژن دریافت می‌کنند ولی جهت مراقبت بهتر و بیشتر نیازمند ادامه بستری در بخش مراقبت‌های ویژه است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

»

آخرین وضعیت استاد شجریان از زبان همایون

این موضوع را برخی هنرمندان و شاگردان محمدرضا شجریان نیز تایید کرده‌اند.

کد خبر 486631 برچسب‌ها خواننده - شجریان

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: خواننده شجریان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۲۶۳۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ناگفته های خسرو حیدری از دربی جام حذفی

به گزارش ورزش سه، خسرو حیدری مربی سابق استقلال از خاطرات دربی فینال حذفی می‌گوید و اعتقاد دارد که داور در آن مسابقه دنبال بهانه بود تا سرمربی آبی پوشان را از زمین مسابقه خارج کند و بدون هیچ دلیل خاصی ساپینتو را پس از گل تساوی استقلال به سکوها فرستاد.

مربی‌سابق استقلال درباره اخراج ساپینتو توضیحاتی داد و گفت: وقتی دقیقه صد تیم گلزنی می‌کند همه می‌روند و خوشحالی می‌کنند، همانکاری که ساپینتو کرد من هم انجام دادم اما داور به دنبال این بود تا او را اخراج کند و حتی بعد از بازی هم در گزارش نوشته بود که بی احترامی کرده اما خوشحالی‌اش خیلی عادی بود، همه ما رفته بودیم داخل زمین، فوتبال اروپا هم همینطور است وقتی دقیقه صد گل زده شود همه داخل زمین می‌شوند، داوری ها روی ساپینتو حساس شده بود و دنبال این بودند که او را اخراج کنند.

ویدئو: 330807

حیدری در صحبت‌هایش از شرایط سخت استقلال در وقت‌های اضافه پرده برداری کرد و گفت: ما بعد از اینکه گل را زدیم و وارد وقت‌های اضافه شدیم سه بازیکن ما صالح حردانی، رافائل سیلوا و محمد مرادمند خواستند که آنها را تعویض کنیم و ما یک تعویض بیشتر نداشتیم، ماتا دستیار ساپینتو حامدی‌فر را به جای محمد مرادمند می‌خواست وارد زمین بکند و در دفاع وسط بازی ‌کند، عارف غلامی هم مصدوم شده بود و معلوم نبود که می‌تواند بازی کند، از او خواستم که اگر می‌تواند وارد زمین شود.

حیدری در ادامه گفت: صبر کردیم تا ببینیم کدام بازیکن اعلام مصدومیت بیشتر می‌کند تا او را تعویض کنیم که محمد مرادمند اعلام کرد که نمی‌تواند، عارف غلامی را جانشین مرادمند کردیم، ما بعد از این تعویض داشتیم 9 نفره بازی‌می‌کردیم، رافائل سیلوا و صالح حردانی با مصدومیت داخل زمین بودند و ما در اصل داشتیم 9 نفره بازی می‌کردیم و برای حفظ روحیه تیم این بازیکنان را از زمین خارج نکردیم، ریکاردو ساپینتو از بالا پنالتی‌زن ها را نوشته بود و من داشتم با توجه به روحیه بازیکنان پنالتی‌زن هارو مشخص می‌کردیم که متاسفانه گل خوردیم و شکست خوردیم.

خسرو حیدری با تمجید از عملکرد مربی سابق استقلال گفت: ساپینتو می‌توانست چند فصل در استقلال بماند، اما مشکلات مدیریتی باعث شد که جدا شود و نتیجه نگیرد، شاید ما با آن تیم یک سری مشکلات دفاعی داشتیم اما با همان تیم راحت می‌توانستیم قهرمان شویم، مشکلات مدیریتی به تیم ما ضربه زد، اگر ساپینتو در استقلال می‌ماند استقلال امسال با اختلاف قهرمان می‌شد.

ویدئو: 330798

حیدری در ادامه صحبت‌هایش به تعصب رنگی مسئولان اشاره کرد و گفت: : وقتی فشار روی داور باشد ممکن است روی او تاثیر بگذارد، خیلی از مسئولان کشور بیشتر پرسپولیسی هستند و این روی روند داوری ها تاثیرگذار است، من اصلا تعصبی نمی‌گویم، من دیدم مسئولانی را که برایش نباید آبی و قرمز مهم باشد، وارد دفتر یکی از مسئولین شدم و گفت چقدر به موقع آمدی داریم بازی تیم محبوبمان را نگاه می‌کنیم!

ویدئو: 330800

او در ادامه گفت: اگر پرسپولیسی هم هستی نباید نشان دهید، من بازیکن تیم ملی هستم و نباید با من کری بخوانید، همیشه بازیکنان اصلی و ستاره های خارجی می‌روند اما وقتی علیرضا بیرانوند که داشت از پرسپولیس می‌رفت مسئولانی که دوست دارند پرسپولیس را او را تحت فشار قرار دادند، حتی زمان آجرلو که استقلال قهرمان شد و فرهاد مجیدی رفت مدیرعامل استقلال مجبور شد قراردادها را بالاتر ببرد چون تیم داشت از هم می‌پاشید، هوادار از مدیرعامل می‌خواهد بازیکن بگیرد و همین موضوعات باعث شد تا مشکلات بیشتری پیش بیاید.

حیدری با اشاره به مشکلاتی که استقلال در وقت‌های اضافه بازی با پرسپولیس داشت گفت: ما در وقت‌های اضافه 9 نفره بازی می‌کرد، صالح حردانی، محمد مرادمند و رافائل سیلوا بازیکنانی بودند که از کادرفنی خواستند آنها را تعویض کنیم و فشار زیادی روی تیم به وجود آمده بود.

دیگر خبرها

  • ناگفته های خسرو حیدری از دربی جام حذفی
  • با نگاه منصفانه می‌توان جمله به‌قله نزدیک می‌شویم رهبر انقلاب را بهتر درک کرد
  • نام بیماری سخت ترانه علیدوستی اعلام شد | اعلام آخرین وضعیت روند درمان بازیگر سرشناس
  • صحرایی: با مشاهده وضعیت حال و گذشته جمله «به قله نزدیک می‌شویم» رهبری را بهتر درک می‌کنیم
  • بیماری ترانه علیدوستی چیست؟ / آخرین وضعیت درمان
  • جلالی و فرصت شکستن رکورد 15 ساله!
  • اصفهانی‌ها چند روز از فروردین ۱۴۰۳ را هوای پاک تنفس کردند؟
  • آخرین وضعیت تردد کامیون ها در گمرک مرزی آستارا | تردد به حالت عادی برگشت
  • وضعیت دفن زباله در اردستان مناسب نیست
  • سروده ‌شاعر زنجانی برای غزه/ با عکس کهنه تو به آواز می‌رسد