Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،عباس محبوبی مدیرعامل سازمان پایانه‌های مسافربری شهرداری اصفهان اظهار کرد: بلافاصله پس از تشکیل جلسه ستاد مدیریت بحران، انجام اقدامات لازم در محیط پایانه‌های شهر اصفهان در دستور کار قرار گرفت.

او با بیان اینکه در پایانه کاوه اتاق ویژه‌ای به ستاد مدیریت بحران اختصاص داده شده است، افزود: حدود ۱۰ بنر اطلاع‌رسانی پیرامون راهکار‌های پیشگیری از ابتلاء به ویروس کرونا در پایانه‌های شهر نصب شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



مدیرعامل سازمان پایانه‌های مسافربری شهرداری اصفهان ادامه داد: شست و شوی کف سالن پایانه‌ها با محلول ضد عفونی کننده آنتی‌باکتریال در حال انجام بوده و مهر‌های نمازخانه پایانه‌ها ضدعفونی شده است.

او با اشاره به خرید مواد لازم برای گندزدایی محیط پایانه‌های اصفهان، تصریح کرد: تعداد ۱۰۰ عدد اسپری الکلی تی. پی، بیش از ۲۰۰ عدد اسپری رومیزی و ۵۰۰ اسپری دیواری برای گندزدایی دیواره پایانه‌ها خریداری و در اختیار عوامل اجرایی قرار داده شده است.

محبوبی با بیان اینکه کلرزنی مخازن آب تا حد PPM ۲ انجام شده است، گفت: فضا‌های عمومی در اختیار پایانه‌ها از جمله راهروها، سکوها، فضای ورودی به پایانه‌ها و محیط پیرامونی آن گندزدایی شده است.

وی ادامه داد: به شرکت‌های مسافرتی مستقر در پایانه‌های شهر توصیه شده بر پشت بلیت‌های صادره توصیه‌های بهداشتی و راهکار‌های پیشگیری از ابتلاء به ویروس کرونا را درج، از ماسک و دستکش یکبار مصرف برای صندوق دار و سایر کارکنان استفاده و جلوخان و محیط کاری خود را ضدعفونی کنند.

مدیرعامل سازمان پایانه‌های مسافربری شهرداری اصفهان اظهار کرد: به رانندگان اتوبوس تذکر‌های لازم داده شده که از حمل و جا به جایی حیوانات، بار‌های مشکوک، ماهیان زنده، مواد پروتئینی به طور جدی خودداری کنند.

منبع:ایمنا

انتهای پیام/م

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: پایانه های شهر اصفهان ویروس کرونا ضدعفونی پایانه ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۲۶۴۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افزایش ۳۲ درصدی تردد مسافر از پایانه مرزی بیله‌سوار

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، مرکز اردبیل لطف‌الله بابایی با بیان اینکه در سال ۱۴۰۱ در مجموع ۶۹ هزار و ۷۸۱ مسافر از پایانه مرزی بیله‌سوار تردد کردند، گفت: پارسال ۹۲ هزار و ۲۱۶ مسافر از این پایانه تردد کردند که نسبت به سال ماقبل ۳۲ درصد افزایش داشته است.
وی با بیان اینکه از این تعداد ۲ هزار و ۲۲۳ مسافر ایرانی و ۸۹ هزار و ۹۹۳ مسافر نیز خارجی هستند، اظهار کرد: مسافران ایرانی به صورت پیاده و مسافران خارجی با اتوبوس تردد کردند.
وی با اشاره به اینکه پارسال ۲ هزار و ۱۹۸ مسافر ایرانی از مرز بیله‌سوار وارد کشور شدند، بیان کرد: سال گذشته ۴۳ هزار و ۲۲۰ مسافر خارجی از مرز بیله‌سوار وارد کشور شده و ۴۶ هزار و ۷۷۳ مسافر نیز از این مرز خارج شدند.
مدیر پایانه مرزی بیله‌سوار همچنین به افزایش ۴۶ درصدی مسافران ورودی خارجی از این مرز اشاره کرد و گفت: پارسال تردد مسافران خارجی خروجی از این پایانه مرزی نیز ۲۹ درصد افزایش داشته است.
بابایی همچنین با اشاره به تردد ۱۳۵ هزار و ۸۹۹ دستگاه ناوگان اعم از اتوبوس، کامیون و سواری از پایانه مرزی بیله‌سوار، اضافه کرد: از این تعداد ۷۳ هزار و ۵۶۰ دستگاه خودرو وارد مرز شده و ۶۲ هزار و ۳۳۹ دستگاه خودرو نیز از مرز خارج شده است.
وی با بیان اینکه پارسال ۱۳۲ هزار و ۵۱۳ دستگاه وسیله نقلیه کامیون و ۲ هزار و ۳۸۶ دستگاه اتوبوس از پایانه مرزی بیله‌سوار تردد کردند، ادامه داد: تردد اتوبوس در سال گذشته نسبت به سال ماقبل ۲۰ درصد افزایش داشته است.
بیله‌سوار مغان در ۱۶۵ کیلومتری شمال اردبیل و در همسایگی جمهوری آذربایجان واقع شده است و گمرک و پایانه مرزی این شهرستان تنها گذرگاه فعال مرزی استان اردبیل می‌باشد.

دیگر خبرها

  • رفع مشکل ترافیکی ساکنان همجوار پایانه مسافربری جی
  • پیگیری اعتبارات لازم برای طرح ۶ خطه شهر مهران
  • رفع مشکل ترافیکی ساکنان همجوار پایانه مسافربری جی از ابتدای اردیبهشت ۱۴۰۳
  • بیش از ۸۹۱ هزار مسافر از پایانه مرزی تمرچین تردد کرده اند
  • اعتبار ۹۴ میلیارد ریالی برای بهسازی و توسعه پایانه باقوشخانه
  • باید در بخش حمل و نقل سرمایه‌گذاری شود
  • ۷۰ درصد بودجه سازمان پایانه‌ها صرف مرمت و بازسازی می‌شود
  • مرز مهران پر تردد‌ترین پایانه مرزی به کشور عراق 
  • افزایش ۳۲ درصدی تردد مسافر از پایانه مرزی بیله‌سوار
  • صادرات بیش از ۷ میلیون تن کالا از پایانه‌های مرزی استان کرمانشاه