Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-25@07:42:04 GMT

میزبان رقابتهای هندبال نوجوانان پسر آسیا مشخص شد

تاریخ انتشار: ۵ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۷۰۲۶۴۸۳

میزبان رقابتهای هندبال نوجوانان پسر آسیا مشخص شد

به گزارش خبرنگار مهر، نهمین دوره رقابتهای قهرمانی پسر آسیا از تاریخ ۲۵ مرداد تا ۵ شهریور ماه سال ۹۹ به میزبانی آلماتی قزاقستان برگزار می‌شود.

این رقابت‌ها حکم انتخابی رقابت‌های جهانی ٢٠٢٠ یونان را دارد.

ملی پوشان کشورمان زیر نظر کادر فنی اردوهای منظم خود را در حال برگزاری دارند.

کد خبر 4862171.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: مهر

کلیدواژه: هندبال مسابقات قهرمانی نوجوانان آسیا قزاقستان تیم فوتبال پرسپولیس تیم فوتبال استقلال تهران لیگ برتر فوتبال ایران لیگ قهرمانان فوتبال آسیا لیگ برتر والیبال کشتی آزاد کشتی فرنگی لیگ قهرمانی فوتبال آسیا تیم فوتبال سپاهان اصفهان قهرمانی آسیا والیبال الاهلی عربستان دراگان اسکوچیچ وزارت ورزش و جوانان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۲۶۴۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نیمه‌نهایی با ازبکستان: همه چیز به نفع ایران

به گزارش "ورزش سه"، نمایش شش ستاره‌ای مردان شمسایی برابر قرقیزستان که جانانه‌ترین و قاطعانه‌ترین پیروزی آن‌ها در این دوره از رقابت‌های جام ملت‌های آسیا محسوب می‌شود، تیم ملی را ضمن کسب جواز صعود به جام جهانی فوتسال، راهی محفل چهار تیم پایانی قاره کهن نیز کرد و ملی‌پوشان برای راهیابی به فینال باید تیم ملی ازبکستان را از پیش‌روی خود بردارند. حریفی که همیشه مقابل ایران زانو زده و بازنده مطلق بوده است

تیم‌های ملی فوتسال ایران و ازبکستان، تا کنون شش بار به مصاف یکدیگر رفته‌اند که سهم ایران پیروزی در تمامی مسابقات بوده است و ازبک‌ها به جز دو دیدار، در مابقی دوئل‌های خود برابر ایران شکست سنگینی متحمل شده‌‌اند.

تیم ملی فوتسال ایران در شش جدال قبلی، 39 بار دروازه حریفش را به آتش کشیده و در نقطه مقابل، ازبک‌ها تنها 19 مرتبه موفق به گلزنی برابر ایران شده‌اند.

آخرین باری که دو تیم با همدیگر صف‌آرایی داشته‌اند، به دو دیدار تدارکاتی در سال 1402 باز می‌گردد که تیم ملی فوتسال با نتایج (هشت بر یک و پنج بر سه) به پیروزی رسید.

این دومین باری است که ایران و ازبکستان در نیمه نهایی جام ملت‌های آسیا مقابل همدیگر حاضر می‌شوند. نخستین بار به سال ۲۰۱۸ بازمی‌گردد که ایران با نتیجه هفت بر یک، ازبکستان را درهم کوبید.

اولین جدال تیم‌های ملی ایران و ازبکستان در جام ملت‌های آسیا به فینال سال ۲۰۱۰ مربوط می‌شود که ملی‌پوشان فوتسال با نتیجه هشت بر سه به پیروزی دست یافتند و قهرمان رقابت‌ها شدند. نکته جالب این است که ازبکستان میزبان آن دوره از مسابقات بود.

نگاهی داشته‌ایم به تمامی تقابل‌های رسمی ایران و ازبکستان؛

سال 2010
فینال جام ملت‌های آسیا: میزبان ازبکستان 
ایران 8 - 3 ازبکستان
گل‌های ایران : جواد اصغری مقدم دو گل، مجید رئیسی یک گل، مسعود دانشور دو گل، محمد طاهری یک گل، علی اصغر حسن‌زاده دو گل

سال 2016
فینال جام ملت‌های آسیا: میزبان ازبکستان 
ایران 2 - 1 ازبکستان
گل‌های ایران : قدرت بهادری، محمد کشاورز

سال 2018
نیمه نهایی جام ملت‌های آسیا: میزبان تایوان 
ایران 7 - 1 ازبکستان
گل‌های ایران : مهدی جاوید سه گل، حسین طیبی دو گل، علی‌اصغر حسن زاده دو گل

سال 2021
یک هشتم نهایی جام جهانی فوتسال: میزبان لیتوانی
ایران 9 - 8 ازبکستان
گل‌های ایران: سعید احمدعباسی سه گل، علی‌‌اصغر حسن‌زاده دو گل، مهدی جاوید دو گل، فرهاد توکلی و مسلم اولاد قباد هر کدام یک گل

تیم‌های ملی ایران و ازبکستان روز جمعه و از ۱۷:۳۰ در دومین دیدار نیمه نهایی جام ملت‌های آسیا به مصاف هم خواهند رفت و دیگر مسابقه نیمه‌نهایی میان تیم‌های ملی تایلند و تاجیکستان برگزار می‌شود.

دیگر خبرها

  • نیمه‌نهایی با ازبکستان: همه چیز به نفع ایران
  • ملایر، میزبان بوکس قهرمانی نوجوانان ایران
  • برگزاری رقابت‌های بین المللی کشتی فرنگی نوجوانان جام صفوی از فردا
  • پیروزی نوجوانان هندبال ایران در نخستین دیدار تدارکاتی مقابل ترکیه
  • صعود آینده‌سازان نجف‌آباد به لیگ دسته یک هندبال کشور
  • برگزاری لیگ کشتی نوجوانان با جوایز نقدی
  • برگزاری لیگ سراسری کشتی نوجوانان با جوایز نقدی
  • اردوی تیم ملی هندبال نوجوانان در دهدشت
  • تیم هندبال نوجوانان ایران راهی اردوی آنکارای ترکیه شد
  • اعزام تیم هندبال نوجوانان ایران به ترکیه