Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از سازمان هواپیمایی کشوری، رضا جعفرزاده اظهار داشت: در مواقع حساس و مهمی چون شیوع ویروس کرونا، نه سازمان هواپیمایی کشوری تصمیم گیر بلامنازع است و نه هیچ ایرلاینی اجازه پرواز پیدا می‌کند.

وی افزود: علی رغم صدور اطلاعیه‌های متعدد در خصوص تعلیق پروازها به چین و اینکه هیچ پرواز مسافری به آن کشور انجام نمی‌شود، بارها شاهد مسائلی چون ادامه پروازهای ایرلاین های ایرانی و اتهام ورود ویروس کرونا توسط این شرکت در فضای مجازی بوده‌ایم؛ حال آنکه به روشنی گفته شده است که پس از جلسه راهکارهای پیشگیری از شیوع ویروس کرونا و تصمیم در خصوص تعلیق پروازها، بر اساس تصمیم مسئولان، تکالیفی بر عهده سازمان هواپیمایی کشوری گذاشته شده که از جمله آن، بازگرداندن دانشجویان و اتباع ایرانی و انجام چند پرواز باری آن هم با تصمیم و نظارت وزارت بهداشت و با رعایت کلیه اقدامات پیشگیرانه بر اساس دستورالعمل و نظارت دقیق بهداشتی بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سخنگوی سازمان هواپیمایی کشوری ادامه داد: اینکه در تعبیر و تفسیرها و در بعضی فضاهای رسانه‌ای، اهمیتی به بازگرداندن دانشجویان و اتباع ایرانی شده و این امر به کلی نادیده گرفته می‌شود، جای سوال دارد.

وی افزود: با اینکه اظهارنظرهای پزشکی در حیطه وزارت بهداشت و تصمیمات آن مجموعه است؛ همانطور که مکرراً توصیه شده است برای دوری از قضاوت‌های نادرست، اخبار و اطلاعات را باید از منابع مربوطه دنبال کرده و لازم است تاکید شود ایرلاین های ایرانی تاکنون در چارچوب تصمیمات دولت و وزارت بهداشت و نهایتاً سازمان هواپیمایی کشوری عمل کرده‌اند و نظارت‌های صورت گرفته نیز بر اساس دستورالعمل‌های تعیین شده بوده است.

کد خبر 4862178 برهان محمودی

منبع: مهر

کلیدواژه: شرکت هواپیمایی ماهان سازمان هواپیمایی کشوری رضا جعفر زاده ویروس کرونا بانک مرکزی ایران قیمت دلار وزارت جهاد کشاورزی بورس تولید نفت قیمت نفت قیمت سکه بهار آزادی بورس تهران ایالات متحده آمریکا وزارت صنعت معدن و تجارت سازمان بورس و اوراق بهادار عبدالناصر همتی قیمت یورو سازمان هواپیمایی کشوری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۲۶۵۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بلیت تمامی مسافران پرواز‌های باطل شده بازگردانده شد

جعفر يازرلو سخنگوی سازمان هواپیمایی کشوری در گفت‌وگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران با بیان اینکه طبق پیگیری های که صورت گرفت تمامی شرکت های هواپیمایی اقدام به پرداخت کامل مبالغ بلیت های استرداد شده کردند گفت: طبق قانون حقوق مسافری تمامی شرکت های هواپیمایی که پرواز آنها در هفته گذشته باطل شده بود باید ظرف مدت ۷۲ ساعت اقدام به استرداد بلیت می کردند که در این بازه زمانی تمامی مبالغ استرداد شد.

وی افزود: با توجه به بخشنامه هایی که صادر شد خوشبختانه شرکت های هواپیمایی همکاری لازم را انجام  داده و تمامی مبالغ به صورت کامل استرداد شد.

او تاکید کرد: تاکنون شکایتی از سوی مسافران برای بازگرداندن مبالغ بلیت گزارش و یا ثبت نشده اما در صورتی که مسافری در این بخش پول خود را دریافت نکرده به سازمان هواپیمایی کشوری گزارش دهد‌.

باشگاه خبرنگاران جوان اقتصادی راه و شهرسازی

دیگر خبرها

  • اطلاعیه سازمان هواپیمایی درباره خرید جت شخصی
  • سازمان هواپیمایی به حواشی خرید جت شخصی واکنش داد
  • متقاضیان خرید جت شخصی بخوانند/ اطلاعیه سازمان هواپیمایی درباره خرید جت شخصی
  • واکنش سازمان هواپیمایی به حواشی خرید جت شخصی
  • اطلاعیه جدید سازمان هواپیمایی کشوری درباره ماجرای خرید جت شخصی
  • سازمان هواپیمایی: خرید و استفاده از جت‌ های شخصی موضوع جدیدی نیست
  • خرید جت برای عموم مردم آزاد است!
  • بلیت تمامی مسافران پروازهای باطل شده بازگردانده شد
  • بلیت تمامی مسافران پرواز‌های باطل شده بازگردانده شد
  • خرید جت‌ برای عموم مردم آزاد است!