Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-04-25@04:54:13 GMT

توسعه و بازسازی مسجد شهر سیمی ولی در کالیفرنیا

تاریخ انتشار: ۵ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۷۰۲۶۶۳۶

توسعه و بازسازی مسجد شهر سیمی ولی در کالیفرنیا

جامعه اسلامی شهر سیمی ولی در ایالت کالیفرنیای آمریکا می گویند که قصد دارند به جای مسجد قدیمی و یک طبقه خود، یک مسجد دو طبقه با امکانات و مساحت بیشتر بسازند.

به گزارش خبرگزاری شبستان:  به نقل از   vcstar، جامعه اسلامی شهر سیمی ولی در شهرستان ونتورا در ایالت کالیفرنیای آمریکا قصد توسعه و بازسازی مسجد محلی را دارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

«عمر جبران» امام جماعت مسجد می گوید که این مسجد بازسازی شده چیزی بجز «مثبت اندیشی» در میان مردم ترویج نداده و با اعتقاد به اینکه نه تنها مسلمانان بلکه تمامی مردم جامعه از آن بهره مند می شوند می گوید: این یک مکان مناسب برای عبادت و یادگیری برای کودکان و جامعه ما و مرکز دسترسی به یک جامعه بزرگتر خواهد بود. مقدار زیادی انرژی مثبت در اینجا وجود دارد.

 

مسجد جدید قرار است جایگزین ساختمان قدیمی در یک قطعه ۰.۶۴ هکتاری متعلق به انجمن اسلامی شده که به عنوان هلال سبز در سیمی ولی معروف است.

 

این مکان در سال ۱۹۹۱ توسط کلیسای کتاب مقدس سیمی ولی خریداری شد. سال بعد ، کمیسیون برنامه ریزی شهر مجوز استفاده ویژه از آن را برای استفاده به عنوان یک مکان مذهبی تصویب کرد. سال ۲۰۱۲ این مکان توسط هلال سبز خریداری گردید.

 

 به گفته جبران این مسجد یکی از دو مسجد شهر می باشد. بانیان ساخت و ساز قصد دارند مسجد یک طبقه را به مساحت ۳  هزار مترمربع خراب کرده و به جای آن یک مسجد دو طبقه به مساحت ۶ هزار و ۷۸۰ مترمربع بنا سازند.

 

جبران گفت ، این مسجد جدید برخلاف مسجد فعلی ، کلاس های درس برای دانش آموزان مسلمان  و وضوخانه های بهتری خواهد داشت، اما سالن نمازخانه تقریبا به اندازه سالن فعلی می باشد.

 

 جبران با بیان اینکه پروژه از روی ضرورت و نیاز جامعه برنامه ریزی شده گفت: این ساختمان بسیار قدیمی است و ما باید آن را به روز کنیم. ما نیاز به جای بیشتری برای مردم هستند. این پروژه همچنین باعث زیباسازی محلی نیز می شود.

 

 

 

منبع: خبرگزاری حوزه

پایان پیام/500

منبع: شبستان

کلیدواژه: کالیفرنیا مسجد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۲۶۶۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هوش مصنوعی فرصتی مهم در توسعه و پیشرفت است

به گزارش خبرنگار مهر، آیت‌الله غلامعلی صفایی بوشهری بعد از ظهر دوشنبه در نخستین کنفرانس دوسالانه بین‌المللی هوش مصنوعی و علوم داده در دانشگاه خلیج فارس بوشهر، تحولات تاریخ انسان در ابعاد گوناگون را برشمرد و افزود: تحولات و پیشرفت بشر همواره با علم و دانش توأم بوده و فناوری در توسعه جامعه امری مهم است.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر آینده جهان را آینده فوق‌العاده علمی دانست و تأکید کرد: نقش هوش مصنوعی در مدیریت علمی نظم نوین آینده جهان بسیار مهم و اثربخش است.

وی با بیان اینکه هوش مصنوعی یک فرصت مهم در توسعه و پیشرفت در همه ابعاد است، افزود: پایه مهم هوش مصنوعی، داده است که توجه به این مهم در مراکز علمی و پژوهشی امری مهم و اجتناب‌ناپذیر است.

وی اضافه کرد: باید مدیریت علمی در جامعه بر اساس هوش مصنوعی پایه‌گذاری شود.

کد خبر 6085765

دیگر خبرها

  • ورود پلیس آمریکا به دانشگاه کالیفرنیا
  • ادامه تظاهرات دانشجویان حامی فلسطین در آمریکا
  • لزوم توسعه تعاونی‌ها و ترویج فرهنگ کار در ایلام
  • شهردار بندر دیر معرفی شد
  • تمرین نخستین رفتارهای تشکیلاتی و سیاسی در مساجد/مسجد باید جامعه را تربیت کند
  • یک پیش‌بینی تکان‌دهنده از وضعیت تورم در ایران
  • خوابگاه دانشجویان بین الملل دانشگاه علوم پزشکی مشهد در مرحله تکمیل
  • چه بر سر طبقه متوسط آمد؟
  • ۳۰ طرح ورزشی استان زنجان در دست احداث است
  • هوش مصنوعی فرصتی مهم در توسعه و پیشرفت است