Web Analytics Made Easy - Statcounter

اقدامات جلوگیری از انتقال ویروس کرونا به صورت جدی در پایانه های اصفهان درحال انجام است.

به گزارش خبرگزاری برنا در اصفهان،مدیرعامل سازمان پایانه‌های مسافربری شهرداری اصفهان گفت: بلافاصله پس از تشکیل جلسه ستاد مدیریت بحران، انجام اقدامات لازم در محیط پایانه‌های شهر اصفهان در دستور کار قرار گرفت.در پایانه کاوه اتاق ویژه‌ای به ستاد مدیریت بحران اختصاص داده شده و حدود ۱۰ بنر اطلاع‌رسانی پیرامون راهکار‌های پیشگیری از ابتلاء به ویروس کرونا در پایانه‌های شهر نصب شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

عباس محبوبی ادامه داد: شست و شوی کف سالن پایانه‌ها با محلول ضد عفونی کننده آنتی‌باکتریال در حال انجام بوده و مهر‌های نمازخانه پایانه‌ها ضدعفونی شده است.تعداد ۱۰۰ عدد اسپری الکلی تی. پی، بیش از ۲۰۰ عدد اسپری رومیزی و ۵۰۰ اسپری دیواری برای گندزدایی دیواره پایانه‌ها خریداری و در اختیار عوامل اجرایی قرار داده شده است.

مدیرعامل سازمان پایانه‌های مسافربری شهرداری اصفهان ادامه داد: به رانندگان اتوبوس تذکر‌های لازم داده شده که از حمل و جا به جایی حیوانات، بار‌های مشکوک، ماهیان زنده، مواد پروتئینی به طور جدی خودداری کنند.

وی با بیان اینکه کلرزنی مخازن آب تا حد PPM ۲ انجام شده است، گفت: فضا‌های عمومی در اختیار پایانه‌ها از جمله راهروها، سکوها، فضای ورودی به پایانه‌ها و محیط پیرامونی آن گندزدایی شده است.همچنین به شرکت‌های مسافرتی مستقر در پایانه‌های شهر توصیه شده بر پشت بلیت‌های صادره توصیه‌های بهداشتی و راهکار‌های پیشگیری از ابتلاء به ویروس کرونا را درج، از ماسک و دستکش یکبار مصرف برای صندوق دار و سایر کارکنان استفاده و جلوخان و محیط کاری خود را ضدعفونی کنند.

 

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: پایانه های استان ویروس کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۲۶۶۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

«مثلا جنگ نیست!» بر دیواره میدان ولیعصر(عج) نقش بست

به گزارش گروه فرهنگ و جامعه خبرگزاری علم و فناوری آنا، جدیدترین طرح دیوارنگاره میدان ولیعصر(عج) تهران با عنوان «مثلا جنگ نیست!» (برای همدردی با مردم و کودکان مظلوم غزه در ایام ماه مهمانی خدا) رونمایی شد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • «مثلا جنگ نیست!» بر دیواره میدان ولیعصر(عج) نقش بست
  • ورود گردشگران به یک مکان گرشگری در ۱۳ بدر ممنوع شد
  • توصیه‌هایی برای طبیعت گذرانی در روز طبیعت ۱۳ فروردین ماه ۱۴۰۳
  • کشف ۲۴ گونه حیوان تاکسیدرمی از یک منزل مسکونی در گیلان
  • جابه‌جایی ۱۲۰هزار مسافر نوروزی از پایانه‌های اصفهان/آغاز پیک دوم سفرها همزمان با لیالی قدر
  • کشف ۲۴ گونه حیوان تاکسیدرمی شده از یک منزل مسکونی در رشت
  • ورود گردشگران به کویر مرنجاب و سیازگه ممنوع شد
  • ساخت دستگاه ایرانی ضدعفونی هوا، به روش مه خشک
  • تحقق یک آرزوی دیرینه؛ مترو به حرم رضوی متصل می‌شود
  • طراحی و تولید اسپری‌های بینی در حجم های متفاوت برای اولین بار در کشور