Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ساعت24»
2024-03-29@12:57:32 GMT

افزایش قیمت گوشت و مرغ در بازار

تاریخ انتشار: ۵ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۷۰۲۶۶۵۲

ساعت24- قیمت گوشت قرمز و گوشت مرغ در بازار خرده فروشی افزایش یافت.

امروز (دوشنبه) قیمت هر کیلوگرم گوشت گوسفندی شقه بین ۹۵ هزار تا ۱۱۰ هزار تومان، گوشت گوساله مخلوط بین ۸۵ هزار تا ۹۵ هزار و ۸۰۰ تومان، گوشت مرغ بین ۱۳ هزار تا ۱۴ هزار تومان، هر شانه ۳۰ تایی تخم مرغ بین ۱۹ هزار و ۵۰۰ تا ۲۲ هزارتومان و ماهی زنده قزل آلا ۳۴ هزارو ۵۰۰ تومان است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همچنین قیمت هر کیلوگرم گوشت راسته گوسفندی ۱۱۰ تا ۱۱۵ هزار تومان، ران گوسفندی بین ۱۲۰ تا ۱۲۶ هزارتومان عرضه می شود.
قیمت هر دست جگر گوسفندی بین ۹۵ هزار تا ۱۰۵ هزار و ۸۰۰ تومان، جگر گوساله بین ۷۵ هزار تا۷۶ هزار و ۸۰۰ تومان، زبان گوساله با دور ۵۹ هزار و ۸۰۰ تومان، شتر مرغ بین ۱۰۵ تا ۱۱۸ هزار تومان و بوقلمون ۲۹ هزار و ۵۰۰ تومان به فروش می رسد.


قیمت هر کیلوگرم دام زنده گوسفندی بین ۴۰ تا  ۴۳ هزارتومان و دام زنده گوساله بین ۳۰ هزار تا ۳۳ هزارتومان شده است.
گفته ها حاکی از آن است که در یک هفته اخیر قیمت هر کیلوگرم گوشت گوسفندی و گوساله نزدیک ۱۰ هزارتومان و دام زنده گوسفندی حدود هفت هزارتومان افزایش یافته است.
این درحالیست که قیمت مصوب هر کیلوگرم مرغ تازه ۱۲ هزار و ۹۰۰ تومان، هر کیلو تخم مرغ ۸ هزار و ۹۰۰ تومان، گوشت گوسفندی مخلوط  بین ۷۵ هزار و ۳۰۰ تا  ۸۷ هزار و ۸۰۰ تومان، گوشت گوساله مخلوط ۶۲ هزار و ۳۰۰ تا ۷۳ هزار و ۳۰۰ تومان است.
همچنین نرخ هر کیلوگرم مرغ زنده هشت هزار و ۵۵۰ تومان گوسفند زنده ۳۶ هزار تا ۴۰ هزارتومان و گوساله زنده ۲۷ هزار تا ۲۹ هزار و ۷۰۰ تومان و جوجه یک روزه دو هزارو ۵۵۰ تومان است.

منبع: ایسنا

منبع: ساعت24

کلیدواژه: هزار و ۸۰۰ تومان قیمت هر کیلوگرم هزار تومان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.saat24.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ساعت24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۲۶۶۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رکورد جدید قیمت سکه در بازار تهران به ثبت رسید

هر قطعه سکه طرح جدید در معاملات امروز (پنج شنبه ۹ فروردین) بازار طلای تهران با ۳۰۳ هزار تومان افزایش قیمت به ۳۹ میلیون و ۴۰۰ هزار تومان رسید.

به گزارش تابناک اقتصادی، قیمت هر قطعه سکه بهار آزادی طرح جدید امروز بر اساس اعلام اتحادیه طلا و جواهر تهران ۳۹ میلیون و ۴۰۰ هزار تومان اعلام شد که نسبت به روز گذشته ۳۰۳ هزار تومان گران‌تر شده است.

سکه بهار آزادی طرح قدیم با افزایش ۲۰۰ هزار تومانی نسبت به روز گذشته به قیمت ۳۶ میلیون و ۲۰۰ هزار تومان دادوستد شد.

قیمت نیم سکه در روز جاری با ۱۵۳ هزار تومان افزایش نسبت به روز گذشته، به نرخ ۲۳ میلیون و ۴۰۰ هزار تومان مبادله شد. قیمت ربع سکه نیز ۱۴ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان قیمت گذاری شده است که نسبت به دیروز ۱۰۰ هزار تومان گران‌تر شده است.

سکه یک گرمی نیز امروز با رشد ۱۰۰ هزار تومانی به رقم ۷ میلیون و ۱۰۰ هزار تومان رسیده است.

این در حالی است که یک گرم طلای ۱۸ عیار امروز ۳ میلیون و ۲۸۲ هزار تومان ارزش گذاری شده است.

 

دیگر خبرها

  • افزایش قیمت طلا و سکه در بازار غیررسمی
  • رکورد جدید قیمت سکه در بازار تهران به ثبت رسید
  • قیمت گوشت قرمز امروز پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳
  • توزیع گسترده گوشت منجمد و گرم وارداتی گوسفندی در بازار یزد
  • قیمت مرغ و گوشت امروز ۹ فروردین ۱۴۰۳ + جدول
  • قیمت مرغ تا پایان ماه رمضان نوسانی ندارد
  • جمعیت دام سبک به ۶۵ میلیون می‌رسد
  • قیمت مرغ و گوشت امروز ۸ فروردین ۱۴۰۳ + جدول
  • امسال نیازی به واردات گوشت قرمز نداریم
  • قیمت جدید مرغ اعلام شد/ اعلام جزییات