Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-19@03:03:58 GMT

آدریانو شایعه مرگش را تکذیب کرد!

تاریخ انتشار: ۵ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۷۰۲۶۷۶۳

آدریانو شایعه مرگش را تکذیب کرد!

ستاره پیشین تیم ملی برزیل شایعه‌ای که از مدتی پیش درباره او در شبکه‌های اجتمامی منتشر شده است را بی‌اساس دانست. ۰۵ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۸:۲۲ ورزشی فوتبال جهان نظرات - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از سان، آدریانو مهاجم برزیلی سابق تیم‌های فوتبال فلامنگو، اینتر و رم شایعه مرگش را از طریق انتشار یک پیام در صفحه شخصی خود در یکی از شبکه‌های مجازی تکذیب کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آدریانو که اکنون 38 ساله است، سال 2014 کفش‌هایش را آویزان کرد و پس از آن به منطقه معروف و خطرناک «مورو دو آلموائو» شهر ریودوژانیرو که دوران کودکی‌اش را در آن سپری کرد برگشت.

دور بودن آدریانو از انظار و عدم فعالیت او در فضای مجازی برای مدتی طولانی سبب شد که در هفته‌های اخیر شایعات متفاوتی درباره بازیکن پیشین تیم ملی برزیل - کسی که 53 بار پیراهن سلسائو را به تن کرد - شکل بگیرد از جمله اینکه کشته شده است.

آدریانو: پس از مرگ پدرم به افسردگی عمیقی دچار شدم/ می‌خواهم به میادین فوتبال بازگردم

 

آدریانو که پس از مرگ پدرش دچار افسردگی شد و به مصرف مشروبات الکلی رو آورد، در پیامی در اینستاگرام که همراه با آن چند عکس از او با چهره خونسرد هم قرار داده شایعه مرگش را تکذیب کرد و نوشت: من زنده‌ام. رفقا من زنده‌ام و در خانه‌ام هستم.

آدریانو فاش کرد که دیگر تحمل تماشای بازی‌های فوتبال را ندارد چون بیش از اندازه دلش برای بازی کردن تنگ شده است. او افزود: دوستانم گاهی اوقات به من زنگ می‌زنند و می‌گویند که بازی فلامنگو یا کورینتیانس را تماشا کنم اما هر بار می‌گویم نه. دلم برای فوتبال خیلی تنگ شده است و به همین دلیل وقتی این باز‌ی‌ها را می‌بینم احساساتی می‌شوم و یادم می‌‌آید که در چه رقابت‌های سطح بالایی بازی می‌کردم.

انتهای پیام/

R1015163/P/S3,1410/CT10 واژه های کاربردی مرتبط اینترمیلان فدراسیون فوتبال برزیل

منبع: تسنیم

کلیدواژه: اینترمیلان فدراسیون فوتبال برزیل اینترمیلان فدراسیون فوتبال برزیل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۲۶۷۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رئیس شورای اطلاع رسانی دولت : قرار نیست تغییری در تیم اقتصادی دولت انجام‌ گیرد

رئیس شورای اطلاع رسانی دولت تغییر در تیم اقتصادی دولت را شایعه دانست و گفت: قرار نیست تغییری در تیم اقتصادی دولت انجام‌ گیرد.   به گزارش ایرنا، سپهر خلجی روز چهارشنبه و در حاشیه نشست هیات دولت در گفت‌و گو با خبرنگاران به اتفاقات مثبت در حوزه اقتصادی اشاره کرد و اظهار داشت: افزایش رشد اقتصادی، کنترل و کاهش حجم نقدینگی محصول تیم اقتصادی دولت بود که به طور منسجم انجام شد.   وی افزود: حتی تورم هم مهار شد و به اندازه یک واحد کاهش یافت. البته هدفگذاری دولت کاهش بیشتر تورم است.   رئیس شورای اطلاع رسانی دولت یادآورشد: همه این موارد محصول تلاش تیم مشترک و هماهنگ است شاید بعضی ها خیلی دوست ندارند این اتفاق بیفتد و شایعه ایجاد کنند و در واقع قرار نیست تغییری در تیم اقتصادی دولت انجام‌ گیرد. کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • (ویدئو) واکنش رابعه اسکویی به شایعه ازدواج با مازیار لرستانی
  • تغییر استاندار مازندران شایعه است/ حسینی پور می ماند
  • رئیس شورای اطلاع رسانی دولت : قرار نیست تغییری در تیم اقتصادی دولت انجام‌ گیرد
  • واکنش به شایعه تغییر در تیم اقتصادی دولت
  • ناگفته‌های دردناک همسر ناصر عبداللهی ۱۸ سال بعد از مرگش | چه کسی او را زده بود و اجازه پیگیری ندادند؟
  • کاسبی عجیب رضا رشیدپور با خبر مرگش
  • ماجرای شایعه فوت یک دختر در ساختمان وزرا | مرگ یکی از اراذل و اوباش در پایتخت 
  • سیلوا بازی با شمس آذر را از دست داد/ تکذیب شایعه عجیب در مورد سرپرست استقلال
  • واکنش مجری زن به شایعه ممنوع الکار بودنش + فیلم
  • واکنش باشگاه تراکتور به شایعه جدایی آلوز