Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-03-29@10:05:50 GMT

تعطیلی فعالیت مراکز ورزشی، فرهنگی و هنری در فارس

تاریخ انتشار: ۵ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۷۰۲۶۸۱۵

تعطیلی فعالیت مراکز ورزشی، فرهنگی و هنری در فارس

ایسنا/فارس مسئولان حوزه‌های ورزش و جوانان و فرهنگ و ارشاد اسلامی از تعطیل شدن موقت فعالیت‌های ورزشی و فرهنگی، با هدف همراهی در حفظ سلامت شهروندان و پیشگیری از ابتلا به کروناویروس جدید خبر دادند.

اداره کل ورزش و جوانان استان فارس در اطلاعیه‌ای، از تعطیل شدن تمام فعالیت‌های ورزشی، سمینارها و کلاس‌های آموزشی مرتبط با این اداره کل در فارس خبر داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش ایسنا به نقل از روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان فارس، در این اطلاعیه از اداره‌های ورزش و جوانان شهرستان‌ها، هیئت‌های ورزشی و باشگاه‌ها خواسته شده فعالیت‌های خود را تا اطلاع ثانوی به حالت تعطیل درآورند.

براساس این اطلاعیه، برگزاری تمام کلاس‌ها، دوره‌های آموزشی، کارگاه‌ها، همایش‌ها، آیین‌های تقدیر و تجلیل و هر گونه نشست‌های مرتبط نیز ممنوع است.

در این اطلاعیه تاکید شده است که در استخرها و باشگاه‌های ورزشی بخش خصوصی و دولتی، رعایت دقیق تمام دستورالعمل‌های بهداشتی نظیر جلوگیری از ورود افراد دارای علائم بیماری، فراهم کردن لوازم ضدعفونی برای وسایل، تجهیزات، محیط باشگاه یا استخر و نصب بنر و راهنماهای آموزشی در معرض دید عموم الزامی است.

به گزارش ایسنا، معاون هنری سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد فارس نیز از تعطیل شدن تمام مراکز آموزشی فرهنگی هنری تا پایان هفته خبر داده است.

براساس این گزارش و به نقل از روابط عمومی ارشاد فارس، بهروز مرامی تاکید کرده است که این تعطیلی شامل همه آموزشگاه های آزاد هنری و موسسات مهارت آموزی کاردانش و .... مرتبط با حوزه فرهنگ و ارشاد اسلامی است.

مرامی همچنین از تعطیل شدن کلاس‌های آموزشی آموزشگاه‌ها و موسسات فرهنگی و هنری و .... تحت پوشش اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس تا پایان هفته تعطیل خواهد بود.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اجتماعی کروناویروس فارس ورزش و جوانان فرهنگ و ارشاد تعطیل شدن اداره کل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۲۶۸۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

موزه‌ها، اماکن تاریخی و فرهنگی گیلان در ۱۳ فروردین تعطیل است

ایسنا/گیلان مدیرکل میراث‌فرهنگی گیلان گفت: بناهای تاریخی و فرهنگی تحت پوشش اداره کل میراث‌ فرهنگی گیلان ۱۳ فروردین ماه تعطیل هستند.

ولی جهانی امروز، ۹ فروردین ماه در جمع خبرنگاران با اعلام این خبر گفت: تمامی اماکن فرهنگی و تاریخی شامل موزه‌ها، قلعه‌ها و غیره تحت مجموعه اداره‌کل میراث‌فرهنگی گیلان در روز دوشنبه، ۱۳ فروردین ماه مصادف با شهادت امیرالمؤمنین(ع)، تعطیل می‌باشد.

مدیرکل میراث‌فرهنگی استان گیلان افزود: با توجه به این تعطیلی، انتظار داریم مردم عزیز همکاری لازم با اداره‌کل میراث‌فرهنگی گیلان داشته باشند و هرگونه بازدید از این اماکن را به روزهای بعد موکول کنند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • وجود ۱۷ میلیون دانش‌آموز در کشور ظرفیتی مهم است/ نسبت ایرانی‌گری و اقدامات کانون پرورش فکری
  • نقش راهبری هنرمندان در تحقق شعار سال
  • موزه‌ها، اماکن تاریخی و فرهنگی گیلان در ۱۳ فروردین تعطیل است
  • تعطیلی ۲۴ مرکز متخلف در فارس
  • اهمیت فرهنگ و هنر در ترویج ارزش‌های اسلامی
  • جهش در تولیدات فرهنگی و هنری از سوی هنرمندان
  • هنرمندان در تحقق شعار سال باید پیش‌رونده و پیش‌برنده باشند
  • جایگاه نخست لرستان در افزایش کانون‌ فرهنگی هنری مساجد در کشور
  • جشن روز جهانی تئاتر و روز ملی هنرهای نمایشی در اهر
  • تقویت بنیه فرهنگی در شهرستان‌های لرستان