Web Analytics Made Easy - Statcounter

محمدرضا پورمحمدی ظهر امروز (دوشنبه) در بازدید از بخش‌های مختلف بیمارستان‌های امام رضا(ع)، الزهراء(س) و سینا در تبریز، از روند فعالیت‌ها و میزان آمادگی این مراکز برای مقابله با بیماری حاد تنفسی اطلاع یافت.

وی در حاشیه این بازدید با بیان اینکه خوشبختانه تاکنون هیچ مورد قطعی از ابتلا به ویروس کرونا در استان گزارش نشده است، افزود: به‌رغم این موضوع آمادگی کامل در استان وجود دارد و در بیمارستان‌های امام رضا(ع) و سینا، بخش‌های ایزوله به منظور پذیرش افراد مشکوک یا مبتلا به ویروس کرونا پیش‌بینی شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



پورمحمدی افزود: بیمارستان الزهراء(س) نیز در حالت آماده‌باش کامل قرار دارد و جای هیچ گونه نگرانی برای شهروندان وجود ندارد.

وی همچنین از همه شهروندان خواست تا ضمن رعایت اصول بهداشتی و توصیه های پزشکان و متخصصان، آرامش خود را حفظ کنند.

رییس دانشگاه علوم پزشکی تبریز و مدیران بیمارستان‌های یادشده نیز درخصوص اقدامات انجام یافته و میزان آمادگی مراکز درمانی برای مقابله با شیوع بیماری حاد تنفسی توضیحات لازم را ارائه کردند.

بیمارستان‌های سینا و امام رضا (ع) در تبریز به عنوان ارائه دهنده خدمت به بیماران مبتلا به کروناویروس از سوی سازمان نظام پزشکی تعیین شده اند.

برچسب‌ها ویروس کرونا آذربایجان شرقی بهداشت و سلامت

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ویروس کرونا آذربایجان شرقی بهداشت و سلامت ویروس کرونا آذربایجان شرقی بهداشت و سلامت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۲۶۸۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انهدام ۲ باند سارقان خودرو در تبریز

به گزارش خبرگزاری صداوسیما؛ مرکز آذربایجان شرقی سلطانی اظهار کرد: در پی وقوع سرقت‌های متعدد خودرو در سطح شهر تبریز با عنایت به اهمیت و حساسیت ایجاد شده به دلیل احساس ناامنی و بروز نارضایتی در بین شهروندان، شناسایی و دستگیری سارقان در دستور کار کارآگاهان اداره مبارزه با سرقت پلیس آگاهی استان آذربایجان شرقی قرار گرفت.

وی افزود: با توجه به گستردگی حجم سرقت‌های به وقوع پیوسته در تبریز تیمی ویژه متشکل از کارآگاهان پلیس آگاهی تحقیقات در خصوص شناسایی و دستگیری عوامل سرقت را در دستور کار قرار دادند.

وی گفت: با اشرافیت اطلاعاتی کارآگاهان پلیس آگاهی و بهره گیری از بانک اطلاعاتی سارقان حرفه‌ای سابقه دار شناسایی و طی عملیات‌های هدفمند پلیسی دستگیر و جهت انجام تحقیقات تخصصی به پلیس آگاهی منتقل شدند.

سلطانی تصریح کرد: در تحقیقات انجام شده متهمان به ۳۳ فقره سرقت خودرو، محتویات و قطعات خودرو به ارزش ۵۰ میلیار ریال اعتراف کردند.

رئیس پلیس آگاهی استان آذربایجان شرقی با بیان اینکه در مجموع ۱۱ نفر دستگیر و جهت انجام مراحل قانونی تحویل مراجع قضایی شدند گفت:به منظور پیشگیری از این گونه جرایم به شهروندان توصیه می شود اماکن و وسایل خود را به تجهیزات بازدارنده و ایمنی یا نگهبان ثابت و دوربین‌های کنترل کننده مجهز کنند و درحفظ و نگهداری اموال خود همواره کوشا باشند.

دیگر خبرها

  • اردوی آماده سازی تیم ملی والیبال نشسته در تبریز
  • جایگاه نظارتی نظام مهندسی ساختمان باید تقویت شود
  • ضرورت اجرای دقیق استاندارد ساختمان در آذربایجان شرقی
  • پرواز‌های فرودگاه تبریز طبق برنامه انجام می‌شود
  • گرامیداشت یاد و خاطره شهدای مدافع حرم در تبریز
  • افتتاح ۲ شهرداری جدید در شهرستان تبریز
  • مسافران قبل از عزیمت به فرودگاه از وضعیت پروازها مطلع شوند
  • فروش نوروزی ۷۷ میلیارد ریالی صنایع دستی آذربایجان‌شرقی
  • اردوی تیم ملی والیبال نشسته به میزبانی تبریز
  • انهدام ۲ باند سارقان خودرو در تبریز