Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-04-18@04:27:01 GMT

ساعات کار دستگاه‌های اجرایی استان مرکزی تغییر کرد

تاریخ انتشار: ۵ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۷۰۲۶۸۴۲

ساعات کار دستگاه‌های اجرایی استان مرکزی تغییر کرد

« سید علی آقازاده» عصر دوشنبه در گفت و گوی اختصاصی با ایرنا افزود: بنا بر بررسی های انجام شده و رعایت هرچه بیشتر موازین پیشگیرانه، مقرر شد ساعات ادارات و دستگاه های اجرایی از ساعت ۹ تا ۱۲ ظهر هر روز تعیین شود.

وی ادامه داد: این تغییر ساعت شامل دستگاه های خدمت رسان و عمومی استان مرکزی نمی شود و صرفا تا پایان هفته جاری تا هشتم اسفندماه پابرجاست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گفته استاندار مرکزی، هدف از ارایه این تغییر ساعت، کمک به کاهش حضور در مکان های عمومی و ادارات است تا نسبت به رعایت موازین پیشگیرانه و کنترل بیشتر در شرایط جاری استان مرکزی است.

آقازاده از شهروندان درخواست کرد: از حضور در فضاهای عمومی به جد پرهیز کنند و با تعطیلی مدارس و حضور دانش آموزان در منازل،از تردد غیر ضروری خودداری کنند.

استاندار مرکزی همچنین، با توجه به شرایط بارش های پیش رو از شهروندان و ساکنان حاشیه رودخانه ها خواست تا تدابیر لازم ایمنی را بیاندیشند.

منبع: جماران

کلیدواژه: انتخابات 98 بودجه 99 ویروس کرونا استان مرکزی تعطیلی مدارس دانش آموزان دستگاه های اجرایی دستگاه های اجرایی استان انتخابات 98 بودجه 99 ویروس کرونا امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۲۶۸۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تندباد شدید استان مرکزی را فرا می‌گیرد

به گزارش خبرگزاری مهر، رضا مرادی اظهار کرد: بررسی و تحلیل آخرین خروجی مدل‌های هواشناسی و تصاویر ماهواره‌ای حاکی از نفوذ یک سامانه ناپایدار بارشی از نواحی جنوب غربی کشور است.

وی بیان کرد: عمده فعالیت این سامانه در استان مرکزی به صورت افزایش ابرناکی هوا و افزایش سرعت وزش باد طی امروز و فردا (سه شنبه) است.

مسؤول توسعه و پیش‌بینی اداره‌کل هواشناسی استان مرکزی ادامه داد: با این حال احتمال برخی رگبارهای پراکنده و موقت در نواحی جنوبی و غربی استان طی ساعات بعدازظهر و اولیه شب امروز (دوشنبه) وجود دارد.

مرادی اظهار کرد: همچنین سرعت وزش باد در ساعات بعدازظهر روز سه‌شنبه شدید پیش‌بینی شده و در برخی از مناطق استان مرکزی به بالای ۶۰ کیلومتر بر ساعت می‌رسد.

وی گفت: با عبور این سامانه، از روز چهارشنبه تا پایان هفته جاری پدیده جوی قابل ملاحظه‌ای در استان مرکزی پیش‌بینی نشده و از لحاظ دمایی نیز روند دمای هوا تا پایان هفته افزایشی است.

کد خبر 6079065

دیگر خبرها

  • تأکید بر اهتمام دستگاه‌های اجرایی در اجرای مصوبات ستاد عفاف و حجاب
  • از دستگاه‌های اجرایی ونظارتی در دور دوم انتخابات پشتیبانی می‌کنیم
  • دستگاه قضا مهمترین حامی پلیس در انجام مأموریت‌ها
  • دستگیری عامل تیراندازی در گرمسار
  • ادامه فعالیت میز خدمت ۲ روز در هفته در شهرستان‌های بوشهر
  • کمیته‌های شورای اطلاع رسانی استان بوشهر پویا و فعال‌تر شوند
  • تندباد شدید استان مرکزی را فرا می‌گیرد
  • راه‌اندازی خط جدید درحوزه حمل و نقل شهری صدرا به شیراز
  • تغییر ساعت ارتباط مستقیم مردم استان با استاندار ایلام 
  • دور دوم سفر رئیس جمهور به سمنان آخر هفته انجام می‌شود