Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «افکارنيوز»
2024-04-18@08:36:21 GMT

افزایش تلفات کرونا در ایتالیا به ۶ نفر

تاریخ انتشار: ۵ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۷۰۲۶۸۷۳

آمار تلفات مبتلایان به ویروس کرونا در ایتالیا روز دوشنبه به شش نفر رسید.

اخبار بین الملل- به نوشته خبرگزاری «رویترز»، ششمین قربانی ویروس کرونا در ایتالیا در شهر شمالی «بریشیا» بوده و این فرد پیش از این مبتلا به سرطان بوده است.

تمامی قربانیان ویروس کرونا در ایتالیا افراد مسن بوده و دو نفر از آنها مشکلات جسمانی شدیدی قبل از ابتلا به این ویروس داشتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تا کنون بیش از ۲۲۰ نفر در ایتالیا مبتلا به ویروس کرونا شده‌اند. بخش عمده‌ای از آنها در دو منطقه ثروتمندنشین «لامباردی» و «ونتو» ساکن هستند.

مقامات شهرهای شمالی ایتالیا مدارس، دانشگاه‌ها، موزه‌ها و سینماها را برای دستکم یک هفته تعطیل کرده و برگزاری هرگونه تجمع عمومی از جمله کارناوال ونیز را ممنوع کرده‌اند.

مقامات ایتالیا شهر لامباردی که نزدیک «میلان» پایتخت اقتصادی ایتالیا است را قرنطینه کرده و اقدامات مشابهی را برای شهر ونتو نیز در نظر گرفته اند.

«آتیلیو فونتانا» فرماندار شهر لامباردی گفته است: «صادقانه می گوییم که هیچ کسی فکر نمی‌کرد که انتشار ویروس کرونا تا این اندازه تهاجمی باشد. این بیماری جدی نیست اما نباید آن را دستکم گرفت.»

 

منبع: افکارنيوز

کلیدواژه: ویروس کرونا ایتالیا ایتالیا میلان ویروس کرونا قرنطینه کرونا در ایتالیا ویروس کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۲۶۸۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اذعان سایت عبری به دست برتر نیروهای مقاومت در جنگ غزه

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از المیادین، سایت صهیونیستی واللا به ضربات وارده علیه نظامیان صهیونیست از سوی نیروهای مقاومت فلسطین در جریان جنگ غزه اذعان کرد.

این سایت در گزارشی نوشت که رژیم صهیونیستی روزانه شاهد ثبت ۶۰ نظامی قطع عضو و معلول شده در جریان درگیری‌های زمینی در نوار غزه است.

مبارزان گردان‌های قسام شاخه نظامی حماس در جریان تجاوز رژیم صهیونیستی به نوار غزه بارها با کمین‌های قدرتمند خود تلفات زیادی از ارتش این رژیم گرفته‌اند. چندی قبل این نیروها در جریان «کمین ابرار» ضربه‌های مهلکی به نظامیان صهیونیست وارد کردند.

پیشتر گردان‌های قسام شاخه نظامی جنبش حماس فلسطین تصاویری از عملیات بزرگ خود تحت عنوان «کمین ابرار» در منطقه الزنه در شرق خان یونس را منتشر کرد.

صهیونیست‌ها از ابتدای جنگ تاکنون تحت سانسور نظامی شدید عمل کرده‌اند و گزارش‌های زیادی درباره دروغ‌گویی و پنهان‌کاری ارتش رژیم صهیونیستی در ارائه آمار تلفات خود وجود دارد.

انتشار اطلاعات مربوط به عملیات‌های مقاومت و تلفات ارتش صهیونیستی به ویژه تلفات جانی در جنگ غزه از ابتدا مشمول سانسور نظامی شدید بوده و رسانه‌های این رژیم حق ندارند اطلاعاتی درباره آمار کشته‌شدگان منتشر کنند. ارتش رژیم صهیونیستی همچنین از پخش کلیپ‌های مستندِ منتشر شده توسط گروه‌های مقاومت درباره عملیات‌های آنها در رسانه‌های عبری جلوگیری می‌کند.

کد خبر 6080930

دیگر خبرها

  • چرا عملیات تنبیهی وعده صادق مشروع است؟
  • ساخت واکسنی که می تواند با هر گونه ویروسی مبارزه کند
  • افزایش نرخ بیکاری در انگلیس به رقمی بی سابقه
  • ۹۸ درصد گندم کشور با کمباین برداشت می‌شود
  • اذعان سایت عبری به دست برتر نیروهای مقاومت در جنگ غزه
  • آمار تلفات جاده ای در تعطیلات عید فطر در ترکیه
  • افزایش تلفات بارندگی و سیل شدید در عمان (فیلم)
  • (ویدیو) حمله با چاقو به کشیش کلیسای آشوری
  • فریبکاری در دنیای ویروس‌ها!
  • ویروس‌ها هم کلاهبرداری می‌کنند