Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شریان»
2024-04-20@00:05:35 GMT

مداح معروف به دلیل ابتلا به کرونا در دوبی بستری شد

تاریخ انتشار: ۵ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۷۰۲۷۰۰۹

محسن طاهری، مداح پیشکسوت اهل بیت (ع) بعد از معاینه در فرودگاه به دلیل تب بالا، مشکوک به ویروس کرونا تشخیص داده و بستری شد.

به گزارش شریان نیوز،محسن طاهری، مدیرعامل سابق خانه مداحان و یکی از ذاکران پیشکسوت اهل بیت (ع) که به کشورهای مختلف سفر کرده بود، روز گذشته پس از ورود به فرودگاه امارات و بعد از معاینات پزشکی معمول در فرودگاه این کشور عربی به دلیل تب بالا، مشکوک به ویروس کرونا تشخیص داده و بستری شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

براساس این گزارش، این مداح اهل بیت (ع) هم‌اکنون در بیمارستان شیخ راشد شهر دبی بستری است.

منبع: شریان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shariyan.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شریان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۲۷۰۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پروازهای دبی از سرگرفته شد

به گزارش خبرنگار مهر، روز گذشته (۲۹ فروردین) سازمان هواپیمایی از محدودیت پروازی به فرودگاه‌های دبی و شارجه خبر داد و اعلام کرد «با توجه به شرایط جوی به وجود آمده در برخی از کشورهای حوزه خلیج فارس و آب‌گرفتگی سطوح و معابر، پروازهای فرودگاه‌های دبی و شارجه با تأخیر یا ابطال مواجه شده است.»

ترافیک هوایی دبی از سر گرفته می‌شود

برهمین اساس، مایا لومیدزه، مدیر اجرایی انجمن مجریان تور روسیه (ATOR) در گفت‌وگو با خبرگزاری تاس ( TASS news) گفت: ترافیک هوایی دبی احتمالاً امشب از سر گرفته می‌شود

وی در ادامه تاکید کرد: تعدادی از پروازها آغاز به کار شده است پروازها شروع شد؛ اما معتقدم که تا عصر تردد تمام پروازها بازیابی خواهد شد.

انتظار ۲۵۰۰ توریست روسی برای خروج از امارات

به گزارش مهر، بسیاری از مناطق دبی پس از طوفان و بارش‌های شدید دچار سیل و آبگرفتگی شد که به دنبال این بارندگی‌های شدید این کشور، فرودگاه دبی امکان پذیریش هیچ‌گونه پروازی را به علت سیل در فرودگاه خود نداشت؛ که در پی آن بسیاری از پروازهای این فرودگاه لغو و یا با تأخیر مواجه شد.

بر اساس گفته مدیر اجرایی انجمن مجریان تور روسیه (ATOR)، حدود ۲۵۰۰ روس در انتظار خروج پروازهای خود به امارات هستند.

کد خبر 6081775 زهره آقاجانی

دیگر خبرها

  • هوش مصنوعی قدرت مشابهی نسبت به متخصصین در تشخیص خطاهای رادیولوژی دارد
  • رجزخوانی زیبای مداح لامردی در باب عملیات «وعده صادق» ایران اسلامی
  • معروف‌ترین خواننده جهان و نامزدش به تهران آمدند/ عکس
  • همه‌چیز در مورد یک ویروس بهاری؛ بیشتر مراقب کودکان خود باشید
  • نگرانی سازمان جهانی بهداشت از گسترش آنفلوآنزای پرندگان در بین انسان‌ها
  • خیابان‌های دوبی همچنان زیر آب + تصاویر
  • وضعیت فرودگاه دبی پس از هجوم مسافران برای ترک این شهر | ویدئو
  • مداح: نباید برای کیانی فشار روانی ایجاد شود
  • پروازهای دبی از سرگرفته شد
  • سیل و هرج و مرج در دبی