Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ساعت24»
2024-03-28@09:43:47 GMT

سرفه‌های یک بیمار، میراث فرهنگی تهران را تعطیل کرد

تاریخ انتشار: ۵ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۷۰۲۷۰۳۹

ساعت 24-اداره کل میراث فرهنگی استان تهران به دنبال بیهوش شدن یکی از مراجعان به دلیل سرفه های شدید و جلوگیری از شیوع احتمالی ویروس کرونا، تعطیل شد.

 امروز یکی از مراجعه کنندگان به اداره کل میراث فرهنگی استان تهران به دلیل سرفه‌های شدید از هوش رفت. کارکنان اداره میراث فرهنگی نیز با تردید نسبت به مبتلا بودن وی به ویروس کرونا موضوع را به اورژانس تهران گزارش دادند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

جو روانی به وجود آمده در اداره کل میراث فرهنگی تهران باعث شد تا بیمار با تدابیر ویژه ای توسط اورژانس به بیمارستان منتقل و ساختمان اداره کل ضدعفونی شود. سپس این اداره کل زودتر از موعد برای جلوگیری از انتشار احتمالی ویروس تعطیل شد. درباره اینکه آیا فردا هم این ساختمان باز خواهد بود یا نه هنوز مدیرکل میراث فرهنگی تهران جوابگو نیست.

مهر

منبع: ساعت24

کلیدواژه: میراث فرهنگی کل میراث فرهنگی اداره کل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.saat24.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ساعت24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۲۷۰۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برپایی نمایشگاه صنایع دستی و مواد غذایی در اشنویه

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی، رئیس اداره میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی اشنویه گفت:  در این نمایشگاه اغلب دست‌بافته‌های بانوان سرپرست خانوار به نمایش گذاشته شده است و در برگزاری آن موسسه خیرین امین، اتاق اصناف، اداره امور عشایری، اداره میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی و شهرداری اشنویه مشارکت دارند.

روناک تاسا گفت: از برنامه جانبی این نمایشگاه برگزاری نمایشگاه جاذبه‌های گردشگری شهرستان و پخت نان محلی است.

  این نمایشگاه از ۲۵ اسفند تا پایان ماه مبارک رمضان در محل ساختمان موسسه امین دایر خواهد بود و ساعت بازدید  بعد از افطار تا ساعت ۱۲ شب است.

دیگر خبرها

  • برپایی نمایشگاه صنایع دستی و مواد غذایی در اشنویه
  • فروش ده میلیارد ریالی صنایع دستی در کاشان
  • استفاده از ربات ۱۸۵ هزار یورویی هوش مصنوعی در پرورش لاله‌های سالم
  • بازدید بیش از ۷۰ هزار نفر از اماکن گردشگری کبودراهنگ
  • یک آب انبار تاریخی عهد قاجاریه در تربت‌حیدریه کشف شد
  • (تصاویر) تکرار تاریخ؛ شباهت همه گیری آنفلوآنزای اسپانیایی و کرونا
  • کرمانشاه مهد فرهنگ خوراک ایران است
  • تخریب یک بنا در دزفول برای حفظ جان شهروندان
  • بازدید ۱۹۵ هزار نفر از جاذبه‌های گردشگری شهرستان جوانرود
  • ظرفیت روزانه اقامت‌گاه‌های استان یزد ۱۵۵ هزار نفر است