Web Analytics Made Easy - Statcounter

عضو هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال گفت: با تصمیم مسئولان وزارت ورزش و جوانان از امروز کلیه مسابقات ورزشی به مدت ۱۰ روز تعطیل خواهد بود. ۰۵ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۸:۵۱ ورزشی فوتبال ایران نظرات - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، هدایت‌الله ممبینی در خصوص تعویق مسابقات لیگ برتر فوتبال اظهار داشت: وزارت ورزش و جوانان اعلام کرده است که کلیه مسابقات ورزشی از امروز(دوشنبه-5 اسفندماه) به مدت 10 روز تعطیل خواهد بود و بعد از این مدت نیز اگر لازم باشد تصمیمات جدیدتری اتخاذ خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در خصوص اینکه مسابقات تا چه زمانی تعطیل خواهد بود، گفت: در این خصوص باید وزارت بهداشت اظهارنظر کند و به نظر من شاید این مدت حتی طولانی‌تر نیز باشد. در حال حاضر موقتا اعلام شده است که کلیه مسابقات ورزشی به مدت 10 روز تعطیل باشد. امیدوارم مسئولان وزارت بهداشت اطلاعات دقیق‌تری را بدهند تا تصمیمات در این رابطه گرفته شود.

عضو هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال تصریح کرد: مسابقات از امروز لغو شده است و طبق تصمیم گرفته شده قرار بود مسابقات هفته گذشته بدون تماشاگر برگزار شود.

ممبینی در خصوص زمان اعلام نتیجه دیدار سپاهان و پرسپولیس عنوان کرد: کمیته انضباطی باید در این خصوص جلسه برگزار کند و بعد از دریافت گزارشات در این خصوص تصمیم‌گیری کند.

وی در خصوص امکان لغو مجمع فدراسیون فوتبال گفت: هنوز در این خصوص تصمیمی گرفته نشده است و تا 25 اسفندماه همچنان زمان زیادی داریم و امیدوارم تا آن زمان بیماری کرونا ریشه‌کن شده باشد.

عضو هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال در خصوص شایعه برگزاری مجمع انتخاباتی فدراسیون فوتبال در سال آینده گفت: شایعات در فضای مجازی زیاد است.

چرخش برخی دولتی‌ها از قریب به صوفی در انتخابات فدراسیون فوتبال؟


انتهای پیام/

 

R1434/P/S3,27/CT1 واژه های کاربردی مرتبط لیگ برتر فوتبال فوتبال ایران

منبع: تسنیم

کلیدواژه: لیگ برتر فوتبال فوتبال ایران لیگ برتر فوتبال فوتبال ایران کلیه مسابقات ورزشی فدراسیون فوتبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۲۷۰۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مهاباد میزبان دو رویداد مهم ورزشی کشور در ماه جاری

به گزارش خبرگزاری صدا وسیمای مرکز مهاباد؛ مسابقات انتخابی تیم ملی پرس سینه کشور برای شرکت در رقابتهای قهرمانی آسیایی و مسابقات فوتبال لیگ برتر نوجوانان کشور این دو رویداد ورزشی هستند که اردیبهشت ماه جاری در مهاباد برگزار می شوند.

فرماندار ویژه شهرستان مهاباد در نخستین جلسه شورای ورزش و جوانان این شهرستان گفت: مهاباد بعنوان میزبان این مسابقات کشوری انتخاب شده و با همکاری تمام دستگاههای اجرایی زمینه برگزاری مسابقات قهرمانی پرس سینه و فوتبال لیگ برتر نوجوانان کشور فراهم شده و از همه ظرفیتهای شهرستان برای میزبانی شایسته استفاده خواهد شد.

حسن عباسی افزود: مسابقات پرس سینه کشور از ۲۲ تا 31 اردیبهشت ماه جاری با حضور قهرمانان ملی برگزار می شود و تدارکات لازم برای اسکان، جابه جایی و پذیرایی از ورزشکاران پیش بینی شده است.

عباسی تصریح کرد: همچنین برگزاری مسابقات فوتبال لیگ برتر نوجوانان کشور هم از روز ۱۶ تا 22 اردیبهشت در این شهر برگزار خواهد شد و برنامه‌ریزی لازم برای این رویداد ورزشی نیز انجام شده است.

عباسی، در خصوص نرخ گذاری سالن های ورزشی هم گفت: قیمت گذاری فضاهای ورزشی مصوب شده و در اختیار مالکان قرارگرفته و از طرفی وقت هایی برای هیئت های ورزشی نوجوانان و جوانان و افراد بی بضاعت پیش بینی شده است.

دیگر خبرها

  • مهاباد میزبان دو رویداد مهم ورزشی کشور در ماه جاری
  • رسولی: به اندازه فوتسالیست‌ها به ورزش‌های دیگر که پرچم ایران را بالا می‌برند توجه شود +فیلم
  • هاشمی: مراسم تجلیل از قهرمانان در سال ۱۴۰۲ با حضور رئیس جمهور برگزار خواهد شد/ نسبت به سال گذشته، ۹۴ درصد رشد در افتتاح پروژه‌ها داشته‌ایم
  • نبی: انتخاب برترین‌ها از سوی رسانه ملی انگیزه ها را بالا برده است
  • مکاتبه فدراسیون فوتبال با AFC و حل مشکل مالکیت سرخابی‌ها
  • کشتار ورزشکاران، تخریب اماکن ورزشی و فدراسیون‌ها
  • رضاییان: شکایتی از رحمتی دریافت نکردم/ عضو هیات رئیسه هستم، اما قرارداد مالی با فدراسیون ندارم
  • فوتبال تاجیکستان ۵ ستاره می‌شود؟ + جدول
  • بیش از ۳۵ رشته ورزشی در فدراسیون دانش آموزی استان بوشهر فعال است
  • تیشه به ریشه آنها بزنید و تمام!