Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-04-23@07:03:44 GMT

بوشهر از امشب بارانی می‌شود

تاریخ انتشار: ۵ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۷۰۲۷۰۶۵

بوشهر از امشب بارانی می‌شود

پیام مساعدی شامگاه دوشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: با ورود این سامانه تا روز چهارشنبه علاوه بر افزایش پوشش ابر، وزش باد (گاهی شدید) و احتمال گرد و خاک و کاهش موقت دید افقی، همچنین وقوع بارش پراکنده باران و رعد و برق در برخی نقاط (عمدتا قسمت های شمالی و مرکزی) استان دور از انتظار نیست.

وی بیان کرد: از اوایل روز چهارشنبه به تدریج جریانات شدید شمال غربی جایگزین جریانات جنوبی می‎شود که تا پایان هفته ادامه دارد و دمای هوا نیز در روزهای پایانی هفته کاهش محسوسی می‌یابد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مساعدی یادآور شد: سواحل استان و خلیج فارس از اواخر روز دوشنبه تا پایان هفته به تناوب مواج و متلاطم خواهد بود.

وی گفت: در ۲۴ ساعت آینده آسمان استان بوشهر کمی تا نیمه ابری همراه با غبار محلی، به تدریج افزایش ابر و از بعد از ظهر امروز در قسمت‌های شمالی و مرکزی (بویژه بر روی دریا) همراه با وزش باد گاهی گرد و خاک و از شب در برخی ساعت‎ها با بارش پراکنده باران و رعد و برق پیش بینی می‌شود.

مساعدی ادامه داد: جهت وزش باد از امشب درسواحل شمالی و مرکزی با سرعت ۱۲ تا ۳۸ و گاهی  تا بیش از ۴۴ کیلومتر در ساعت پیش بینی شده است.

وی گفت: در ۲۴ ساعت آینده ارتفاع موج دریا ۳۰ تا ۹۰ سانتیمتر و از امشب در سواحل شمالی و مرکزی ۶۰ تا ۱۲۰ و در فرا ساحل گاهی ۱۵۰ سانتیمتر پیش بینی می‎شود.

مساعدی افزود: فردا دربندر بوشهر زمان جزر اول دریا ساعت ۰۳:۲۸ بامداد، مد اول ساعت ۰۹:۰۹، جزر دوم دریا ساعت ۱۴:۳۴ و مد دوم ساعت ۲۰:۳۹ خواهد بود.

منبع: جماران

کلیدواژه: انتخابات 98 بودجه 99 ویروس کرونا استان بوشهر خلیج فارس رعد و برق گرد و خاک وزش باد انتخابات 98 بودجه 99 ویروس کرونا امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی شمالی و مرکزی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۲۷۰۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آسمان همدان تا اواسط هفته بارانی است

مسئول پیش‌بینی هواشناسی استان همدان گفت: از فردا تا اواخر روز سه‌شنبه شاهد فعالیت سامانه بارشی در نقاط‌ مختلف استان خواهیم بود. - اخبار استانها -

محمدحسن باقری شکیب در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در همدان، با بیان اینکه در روزهای یکشنبه و دوشنبه بارش باران، رگبار و رعد و برق را در مناطق مختلف استان خواهیم داشت، اظهار داشت: برای روز سه‌شنبه هم  بارش‌های پراکنده و خفیف را پیش‌بینی می‌کنیم.

وی با اشاره به اینکه در این هفته بارش‌های نسبتا موثری را خواهیم داشت، تصریح کرد: در برخی ساعات هم وزش باد شدید لحظه‌ای پیش‌بینی می‌شود.

مسئول پیش‌بینی هواشناسی استان همدان با بیان اینکه از نیمه دوم هفته کاهش نسبی دما را خواهیم داشت، عنوان کرد: برای صبح چهارشنبه کمینه دما در برخی شهرستان‌ها به یک درجه سانتی‌گراد خواهد رسید.

باقری شکیب به وضعیت دمای استان در شبانه روز گذشته اشاره کرد و گفت: در این مدت فامنین با حداکثر دمای 24 درجه به عنوان گرمترین شهرستان استان و اسدآباد با حداقل دمای 3 درجه سانتی‌گراد، خنکترین نقطه استان ثبت و گزارش شده است.

وی درباره وضعیت دمای شهرستان همدان در شبانه روز گذشته نیز اظهار داشت: در 24 ساعت گذشته دمای هوای همدان بین 20 و 4 درجه سانتی‌گراد در نوسان بوده است.

مسئول پیش‌بینی هواشناسی استان همدان به پیش‌بینی بلندمدت هواشناسی برای اردیبهشت‌ماه اشاره کرد و گفت: بر اساس اطلاعات دریافتی، مقدار بارندگی در این ماه در حد نرمال خواهد بود، اما باید توجه داشت که پیش‌بینی‌های فصلی در بهترین حالت 60 تا 70 درصد احتمال وقوع دارد و تاکید هواشناسی بر پیش‌بینی‌های کوتاه مدت است.

انتهای پیام/743/

دیگر خبرها

  • تدابیر یزد برای ۴۸ ساعت بارانی/تعطیلی تمام کمپ‌های کویرنوردی یزد
  • تدابیر یزد برای ۴۸ ساعت بارانی
  • دریا در استان بوشهر متلاطم می‌شود
  • پیش‌بینی بارش پراکنده باران برای استان بوشهر
  • احتمال وقوع ناپایداری و بارش خفیف باران در استان بوشهر
  • شهرک‌های سرمایه‌گذاری دانش بنیان اقتصادی در بوشهر ایجاد شود
  • سواحل و فراساحل استان بوشهر متلاطم می شود
  • قم از امروز بارانی می‌شود
  • پیش‌بینی وزش باد‌های به‌نسبت شدید برای بوشهر
  • آسمان همدان تا اواسط هفته بارانی است