Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایلنا و به نقل از سایت رسمی فدراسیون، متن ابلاغیه به شرح زیر است:

کمیته انضباطی به باشگاه سپاهان به دلایل :
1-عدم حضور در مسابقه رأس ساعت مقرر و همچنین عدم حاضر شدن در زمین مسابقه پس از ورود به استادیوم

2- سوء رفتار تماشاگران خارج از استادیوم وفق ماده 86 مقررات انضباطی طی ابلاغیه ای اعلام کرد ظرف حداکثر 2 روز از تاریخ این ابلاغیه دفاعیات کتبی خود را به کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال ارسال کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همچنین کمیته انضباطی به باشگاه پرسپولیس به دلیل ترک استادیوم طی ابلاغیه ای اعلام کرد ظرف حداکثر 2 روز از تاریخ این ابلاغیه دفاعیات کتبی خود را به کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال ارسال کند.

منبع: ایلنا

کلیدواژه: باشگاه پرسپولیس باشگاه سپاهان پرسپولیس کمیته انضباطی کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال کمیته انضباطی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۲۷۱۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اطلاعیه سازمان لیگ بسکتبال جهت تشکیل کمیته انضباطی

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما، نشست کمیته انضباطی فدراسیون بسکتبال در خصوص حواشی دیدار‌های مرحله یک چهارم نهایی روز چهارشنبه ساعت ۱۶:۰۰ در محل فدراسیون بسکتبال برگزار خواهد شد.   حواشی مورد برسی در این جلسه به شرح زیر است:   ۱- دعوت از سرپرست تیم ذوب آهن اصفهان در خصوص حواشی تماشاچیان در بازی تیم کاله مازندران.   ۲- دعوت از سرپرست تیم شهرداری گرگان در خصوص حواشی تماشاچیان در بازی تیم لیموندیس شیراز   ۳ - دعوت از محمد هادی لکزایی در خصوص رفتار نا‌مناسب در بازی دوم مرحله یک چهارم نهایی در دیدار با تیم ذوب آهن اصفهان   ۴- دعوت از بازیکنان تیم مهرام، سجاد مشایخی و الایجا هولمن در خصوص حواشی پایان بازی با تیم صنعت مس کرمان   ۵- دعوت از احسان دلیرزهان در خصوص رفتار نامناسب در جریان بازی با تیم طبیعت    ۶ - دعوت از امیر مهدی قانع و علیرضا ناصری در خصوص حواشی بازی با تیم پالایش نفت ابادان   ۷- دعوت از علی آرزومندی و محمد سیستانی در خصوص حواشی پایان بازی در دیدار تیم‌های مهرام و صنعت مس کرمان

دیگر خبرها

  • اطلاعیه سازمان لیگ بسکتبال جهت تشکیل کمیته انضباطی
  • رای کمیته استیناف برای پرسپولیس و سپاهان
  • محکومیت سپاهان و پرسپولیس در کمیته استیناف
  • آرای کمیته استیناف درباره سپاهان و پرسپولیس
  • پرسپولیس و سپاهان نقره داغ شدند
  • کمیته استیناف اعتراض پرسپولیس و سپاهان را رد کرد
  • محکومیت سپاهان و پرسپولیس در کمیته استیناف فدراسیون فوتبال
  • رای کمیته استیناف در مورد دو باشگاه پرسپولیس و سپاهان
  • ابلاغیه انضباطی برای ۲ بازیکن و باشگاه استقلال
  • ابلاغیه انضباطی برای دو ستاره استقلال