Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-04-16@08:15:08 GMT

تراکت های آموزشی جهت پیشگیری از کورنا توزیع شد

تاریخ انتشار: ۵ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۷۰۲۷۱۶۴

تراکت های آموزشی جهت پیشگیری از کورنا توزیع شد

حجت‌الاسلام عالیشاه از توزیع تراکت ها و برگزاری کلاس های آموزشی جهت پیشگیری از ویروس کرونا به همت کمیته امداد امام خمینی (ره) مازندران خبر داد.

حجت‌الاسلام «بشیر عالیشاه»، امروز (دوشنبه ۵ اسفند) به خبرنگار خبرگزاری شبستان در ساری گفت: تراکت های آموزشی جهت پیشگیری از کورنا بین مددجویان کمیته امداد امام خمینی (رحمت الله علیه) و کارکنان این نهاد، توزیع شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

معاون فرهنگی کمیته امداد امام خمینی (رحمت الله علیه) مازندران اظهار کرد: کلاس های آموزشی پیشگیرانه از ویروس کرونا برای مددجویان این نهاد، برگزار شد.

 

حجت‌الاسلام عالیشاه بیان کرد: کلاس های آموزشی و اردوهای زیارتی و سیاحتی کانون رهپویان ولایت به مشهد و قم از سوی این نهاد بنابه اطلاع رسانی دولت در هفته جاری تعطیل است.

 

وی با اشاره به هفته احسان و نیکوکاری، گفت: روز گذشته و امروز یعنی چهارم و پنجم اسفند، گردهمایی علما جهت حضور در مدارس و جشن نیکوکاری در حال برگزاری است.

 

حجت الاسلام عالیشاه تصریح کرد: این علما از طلاب طرح های امین و هجرت هستند که جهت حضور در جشن نیکوکاری،۱۴ اسفند به مدارس، اعزام می شوند.

 

وی یادآور شد: جشن احسان و نیکوکاری،  ۱۴ اسفند در مدارس، ۱۵ اسفند در پایگاه های کمیته امداد امام خمینی (رحمت الله علیه) و ۱۶ اسفند در میعادگاه های نماز جمعه در سراسر کشور، برگزار خواهد شد.

پایان پیام/86

منبع: شبستان

کلیدواژه: گردهمایی علما هفته احسان و نیکوکاری کورنا کمیته امداد امام خمینی حجت الاسلام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۲۷۱۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۳۳ هزار و ۸۶۳ واحد مسکونی کمیته امداد امام خمینی (ره) تحویل شد

امروز ۲۷ فروردین در شانزدهمین جلسه شورای عالی مسکن، ۳۳ هزار و ۸۶۳ واحد مسکونی ویژه مددجویان کمیته‌امداد امام‌خمینی (ره) تحویل متقاضیان شد. در اسفندماه سال ۱۴۰۱ به تعداد ۲۳ هزار واحد مسکونی در این بخش تکمیل و تحویل متقاضیان شده بود که با مجموع این واحد‌ها تعداد واحد‌هایی که به مددجویان کمیته‌امداد در دولت سیزدهم تحویل شده است به عدد ۵۶ هزار و ۸۶۳ واحد می‌رسد.

در این جلسه که به ریاست رئیس‌جمهوری و دبیری وزیر راه و شهرسازی برگزار شد، گزارشی از عملکرد اجرای طرح نهضت ملی مسکن، تکمیل واحد‌های باقیمانده مسکن مهر، گزارشی از همکاری‌بانک‌ها و همچنین نوسازی بافت‌های فرسوده و دیگر اقدامات این وزارتخانه در بخش مسکن ارائه شد.

توزیع استانی ۳۳ هزار و ۸۶۳ واحد مسکن محرومان ویژه کمیته‌امداد امام‌خمینی (ره) شامل ۴۶۲۰ واحد در سیستان و بلوچستان، ۳۳۵۵ واحد در کرمان، ۲۲۱۰ واحد در خراسان‌شمالی، ۲۱۰۶ واحد در گلستان، ۲۱۰۵ واحد در خراسان‌رضوی، ۲۰۸۷ واحد در فارس، ۱۷۴۱ واحد در لرستان، ۱۶۰۲ واحد در خوزستان، ۱۴۲۷ واحد در خراسان‌جنوبی، ۱۲۵۷ واحد در آذربایجان شرقی، ۱۰۳۹ واحد در هرمزگان، ۹۴۰ واحد در کهگیلویه و بویراحمد، ۸۷۵ واحد در همدان، ۸۳۹ واحد در اصفهان، ۸۰۹ واحد در آذربایجان غربی، ۸۰۹ واحد در اردبیل، ۷۹۳ واحد در گیلان، ۷۳۸ واحد در کردستان، ۷۰۰ واحد در مازندران، ۶۷۰ واحد در چهار محال و بختیاری، ۶۰۶ واحد در بوشهر، ۵۱۵ واحد در قزوین، ۴۴۹ واحد در زنجان، ۳۳۰ واحد در کرمانشاه، ۲۷۸ واحد در مرکزی، ۲۷۶ واحد در ایلام، ۲۵۷ واحد در سمنان، ۱۷۴ واحد در یزد، ۱۰۸ واحد در تهران، ۸۰ واحد در قم و ۶۸ واحد در البرز است.

باشگاه خبرنگاران جوان سیاسی دولت

دیگر خبرها

  • واگذاری ۵۱۵ واحد مسکن به مددجویان کمیته امداد قزوین
  • ۸۰ مددجوی کمیته امداد قم صاحبخانه شدند
  • واگذاری ۸۰ واحد مسکونی به مددجویان کمیته امداد در قم
  • افزایش تولید مسکن به تحقق جهش تولید کمک می‌کند
  • واگذاری ۱۷۴ واحد مسکونی به مددجویان کمیته امداد امام خمینی (ره) در استان یزد
  • واگذاری ۳۳۰ واحد مسکونی به مددجویان کمیته امداد کرمانشاه
  • واگذاری ۵۱۵ واحد مسکن به مددجویان کمیته امداد
  • واگذاری ۱۷۴۱ واحد مسکونی به مددجویان لرستان
  • ۳۳ هزار و ۸۶۳ واحد مسکونی کمیته امداد امام خمینی (ره) تحویل شد
  • میز خدمت کمیته امداد امام خمینی ره استان سمنان دایر می‌شود