Web Analytics Made Easy - Statcounter

جعفر زارعی زاده شامگاه دوشنبه در این رابطه افزود: بر اساس هماهنگی به‌عمل‌آمده همه بیمارستان‌های دانشگاهی و غیردانشگاهی استان نسبت به پذیرش بیماران با علائم کرونا توجیه شده‌اند.

وی با تأکید بر ضرورت رعایت بهداشت فردی مردم برای پیشگیری از شیوع کرونا افزود: در نشستی با روسای بیمارستان‌های استان بوشهر مقررشده است همه بیمارستان‌ها یک بخش را برای پذیرش بیماران با علائم تب شدید، سرفه، عطسه و اسهال با رعایت دستورالعمل‌های وزارت بهداشت اختصاص دهند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

زارعی زاده ادامه داد: در صورت صلاحدید و نیاز به معرفی بیمارستان مرجع نسبت به اختصاص و معرفی یکی از بیمارستان‌های استان برای پذیرش و مراقبت از بیماران مشکوک به کرونا اقدام می‌شود.
وی بیان کرد: هیچ بیمارستانی حق عدم پذیرش بیمارانی که تب دارند را ندارد و مردم در صورت مشاهده، این تخلف را به سامانه ۱۹۰ گزارش کنند.

منبع: جماران

کلیدواژه: انتخابات 98 بودجه 99 ویروس کرونا استان بوشهر بیمارستان وزارت بهداشت پذیرش کرونا انتخابات 98 بودجه 99 ویروس کرونا امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی پذیرش بیماران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۲۷۱۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نامه معاون دادستان کل برای تعیین تکلیف وضعیت همراهان بیمار

معاون حقوق عامه دادستان کل کشور طی نامه‌ای به وزیر بهداشت اعلام کرد: وضعیت همراهان بیماران بستری در تمامی مراکز درمانی دولتی و خصوصی مشخص و در طرح‌های توسعه مراکز درمانی بخش‌های همراه سرای بیماران پیش‌بینی شود.

به گزارش ایسنا، متن نامه غلامعباس ترکی بشرح زیر است:

جناب آقای دکتر عین اللهی

وزیر محترم بهداشت درمان و آموزش پزشکی باسلام و تحیت و آرزوی قبولی طاعات

در اخبار رسانه‌ها در روز‌های اخیر آمده بود پدر و مادری جوان و شهرستانی کودک یکساله خود را بنام آراد در بیمارستان مفید تهران بستری نموده و در مجاورت بیمارستان درون خودرو بیتونه کرده بودند که در اثر استنشاق گاز مونوکسید کربن جان باختند.

با توجه به اینکه این گونه اتفاقات ناگوار، علاوه بر مشکلاتی که برای بیماران و همراهان آنان به وجود می‌آورد موجب بدبینی مردم به نظام سلامت کشور گردیده و کاهش سرمایه‌های اجتماعی را در پی دارد و احتمال تکرار آن نیز دور از انتظار نیست؛ از همین روی شایسته است دستور فرمایید تدابیر زیر اتخاذ شود.

۱- تمامی مراکز درمانی دولتی و خصوصی در فرم‌های پذیرش بیماران بستری، وضعیت همراهان بیمار بستری را مشخص نمایند.
در مواردی که فاقد اقامتگاه می‌باشند با استفاده از ظرفیت‌های موجود و عندالاقتضاء جلب مشارکت نهاد‌های حمایتی سازمان‌های مردم نهاد و خیرین تمهیدات لازم برای اسکان موقت و ایمن برای آنان را فراهم نمایند.

۲- در طرح‌های توسعه‌ای مراکز درمانی، بخش‌های همراه سرای بیماران ضرورتا مورد پیش‌بینی قرار گیرد.

دیگر خبرها

  • فعالیت ۵ مرکز درمان بیماران مبتلا به کرونا در نوروز
  • اهدای قلب و ۳ عضو دیگر جوان دشتستانی + تصویر
  • پذیرش بیش از ۱۱ هزار بیمار در بیمارستان قلب الزهرا (س) در شیراز
  • پذیرش بیش از ۱۱ هزار بیمار در بیمارستان قلب الزهرا (س)
  • عکس هایی جالب از شباهت همه گیری آنفلوآنزای اسپانیایی و کرونا / تاریخ تکرار شد!
  • دادستانی به ماجرای همراهان بیمار بستری در مراکز درمانی ورود کرد
  • وضعیت همراهان بیمار بستری در مراکز درمانی تعیین تکلیف شود
  • نامه معاون دادستان کل برای تعیین تکلیف وضعیت همراهان بیمار
  • نامه معاون دادستان کل برای تعیین تکلیف وضعیت همراهان بیمار بستری در مراکز درمانی
  • فراخوان شرکت در تجمع حمایت مردمی از غزه و فلسطین