Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-04-25@03:54:09 GMT

جلسات و اجتماعات در استان سمنان کاهش یابد

تاریخ انتشار: ۵ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۷۰۲۷۲۳۴

جلسات و اجتماعات در استان سمنان کاهش یابد

به گزارش خبرنگار مهر، نوید دانایی بعد از ظهر دوشنبه در جلسه مدیریت بحران استان سمنان به میزبانی استانداری ضمن بیان اینکه اگر گمان کنیم کرونا ویروس به سمت ما نخواهد آمد، فکر درستی نیست، بیان کرد: باید تدبیرکرده و راه‌های پیشگیری از ابتلاء به این ویروس را فراگرفته و آموزش دهیم از سوی دیگر در همه حال باید آمادگی مقابله با انواع تهدیدات در حوزه سلامت را داشته و تدابیر لازم برای پیشگیری و مقابله با بیماری‌ها را بیندیشیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه مدیران به همکاران و کارکنانی که دچار علائم مشکلات تنفسی می‌شوند، سخت نگرفته و در نظر داشته باشند که آسیب حضور افراد بیمار به مراتب بیشتر از عدم حضور آنها است، افزود: در بحث جهانی کرونا، بیست درصد از مبتلایان در مراکز درمانی بستری‌شده و هشتاد درصد بسادگی مداوا می‌شوند و تنها دو درصد از این افراد دچار مشکلات حاد می‌گردند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی سمنان با بیان اینکه به تازگی نوعی از این ویروس در چین کشف‌شده است که هیچ علامتی نداشته و خود به خود بهبود می‌یابد، گفت: تنها دو درصد افراد حامل کرونا دچار مشکل می‌شوند که ۸۰ درصد آنها نیز بالای هشتاد سال سن دارند لذا مراقبت از خود و خانواده می‌تواند در کاهش شیوع این ویروس مناسب باشد. در نتیجه باید همگی تلاش کنیم که فرآیند انتقال ویروس را قطع کنیم.

دانایی ضمن بیان اینکه لازم است تا بمنظور کاهش میزان شیوع بیماری ناشی از ویروس کرونا نسبت به کاهش برگزاری جلسات بزرگ و یا کوتاه نمودن آن و همچنین رعایت نکات بهداشتی و نظافت شخص اقدام نمائیم، گفت: این روزها همه فشار می‌آورند که به ماسک و مایع ضد عفونی نیاز دارند، لازم است اطلاع رسانی شود که غیر از بیماران و افراد مسئول درمان، ضرورتی به استفاده از ماسک نیست.

منبع: جماران

کلیدواژه: انتخابات 98 بودجه 99 ویروس کرونا استان سمنان خانواده رئیس دانشگاه علوم پزشکی ماسک مدیریت بحران انتخابات 98 بودجه 99 ویروس کرونا امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۲۷۲۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افراد جویای کار به سامانه ملی رصد اشتغال مراجعه کنند

شریفی رئیس اداره کار، تعاون و رفاه اجتماعی رفسنجان در کارگروه اشتغال در محل فرمانداری رفسنجان که با حضور رحمانی معاون توسعه و برنامه ریزی فرمانداری و جمعی از مسئولان شهرستانی برگزار شد، گفت: سامانه ملی رصد اشتغال از امروز سه شنبه باز شده است و متقاضیان جویای کار می‌توانند نسبت به ثبت اطلاعات و مشخصات خود در این سامانه اقدام کنند.

وی افزود: دستگاه‌های اجرایی نسبت به تحقق سهمیه اشتغال اداره خود در این سامانه اقدام کنند.

شریفی بیان کرد: یکی دیگر از موارد مربوطه در حوزه اشتغال کمبود نیروی مهارت دیده در حوزه‌های مختلف صنایع و معدن است که قرار شد مرکز فنی و حرفه‌ای شهرستان در خصوص آموزش نیرو‌های مورد نیاز صنایع و معادن تدابیر لازم را به کار بگیرد و اقدامات لازم را در خصوص تأمین نیروی مهارت دیده انجام و نیروی مهارت دیده تحویل جامعه دهد.

وی تصریح کرد: کمبود نیروی تخصصی در زمینه‌های برق، مکانیک، حفاری و ... به شدت در صنایع و معادن احساس می‌شود و امیدواریم در این حوزه بتوان گام‌های موثری برداشت.

باشگاه خبرنگاران جوان کرمان کرمان

دیگر خبرها

  • تعداد عوامل اجرائی دور دوم انتخابات در حوزه ورامین کاهش می یابد
  • طولانی‌ترین عفونت کرونا که ۶۱۳ روز طول کشید، بیش از ۵۰ جهش ایجاد کرد
  • مشاوره ژنتیکی بن‌بستی برای بیماری‌های ژنتیکی
  • افراد جویای کار به سامانه ملی رصد اشتغال مراجعه کنند
  • لزوم اصلاح سازه‌های تقاطعی فاقد آبگذری در سمنان
  • بیماری ایکس ؛ همه گیری بعدی جهانی در راه است؟
  • شوک بزرگ درباره حقوق ۱۴۰۳/ دریافتی کارمندان و کارگران کاهش می‌ یابد؟
  • بیماری ایکس؛ همه‌گیری بعدی جهانی در راه است
  • قیمت خودرو‌های تسلا کاهش می‌یابد
  • ۶۳ درصد حیوان گزیدگی در استان سمنان مربوط به سگ است