Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فردا»
2024-04-20@06:43:25 GMT

سندرز: در نشست آیپک شرکت نمی‌کنم

تاریخ انتشار: ۵ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۷۰۲۷۲۷۹

سندرز: در نشست آیپک شرکت نمی‌کنم

خبرگزاری مهر: به نقل از یورونیوز، برنی سندرز نامزد پیشتاز در رقابت مقدماتی برای کسب نامزدی حزب دموکرات در انتخابات ریاست جمهوری سال جاری آمریکا در سخنانی اعلام کرد که در نشست سالانه «کمیته روابط عمومی آمریکا و اسرائیل» (AIPAC) شرکت نخواهد کرد.

سناتور ایالت ورمونت دلیل عدم حضورش در این نشست را ارتباط این لابی صهیونیستی با «رهبرانی که سخنان متعصبانه بیان می‌کنند و با حقوق اساسی فلسطینیان مخالف هستند» عنوان کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


نامزد پیشتاز دموکرات‌ها در این باره اعلام کرد: مردم فلسطین نیز حق دارند در صلح و امنیت زندگی کنند.

این در حالیست برنی سندرز که یهودی است پیش از این بارها کابینه بنیامین نتانیاهو را «نژادپرست» خوانده است.

گفتنی است چنانچه سندرز موفق به کسب عنوان نامزد نهایی حزب دموکرات در انتخابات ریاست جمهوری ۲۰۲۰ آمریکا شود؛ نخستین یهودی خواهد بود که به این جایگاه دست یافته است. با این حال، به دلیل گرایش ضدصهیونیستی، تل آویو و لابی‌های صهیونیستی آمریکا از در مخالفت با وی درآمده‌اند.

منبع: فردا

کلیدواژه: سندرز نامزد دموکرات ریاست جمهوری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۲۷۲۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کارگردانی که هرچه ساخت ماندگار شد + فیلم

مجید مجیدی، کارگردان، فیلمنامه نویس و بازیگر ایرانی، از سال ۱۳۵۹ فعالیت حرفه‌ای خود را آغاز نمود. وی با ساخت فیلم بچه‌های آسمان، جزء پنج نامزد نهایی دریافت جایزه بهترین فیلم خارجی زبان اسکار ۱۹۹۸ بود و نخستین کارگردان ایرانی است که نامزد دریافت جایزه اسکار شده است.

وی با چهار سیمرغ بلورین بهترین کارگردانی جشنواره فیلم فجر، رکورددار دریافت این جایزه در میان کارگردانان ایرانی به شمار می‌رود. اولین فیلم بلند وی به نام بدوک در سال ۱۳۷۰ برنده جایزه جشنواره فجر شد.

از جمله آثار برتر مجید مجیدی می‌توان به خورشید، آن‌سوی ابرها، بید مجنون، محمد رسول الله، پدر، رنگ خدا، باران و آواز اشاره کرد. مجید مجیدی طی دوران فعالیت خود، جوایز بسیاری همچون جایزه هولدن برای بهترین فیلمنامه، جایزه ویژه هیئت داوران جشنواره فیلم تورین، جایزه دلفین طلایی جشنواره بین المللی فیلم فستوریا، سیمرغ بلورین بهترین فیلم جشنواره فیلم فجر و جایزه بزرگ هیئت داوران بنیاد فیلم آمریکا را از آن خود کرده است.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی باشگاه خبرنگاران جوان فیلم و صوت فیلم و صوت

دیگر خبرها

  • حمایت دموکرات‌ها برای تصویب کمک‌های آمریکا به اوکراین و اسرائیل
  • آمریکا معافیت ونزوئلا از تحریم‌های نفت و گاز را تمدید نخواهد کرد
  • کارگردانی که هرچه ساخت ماندگار شد + فیلم
  • نمایندگان کنگره آمریکا: اسرائیل با سلاح‌های آمریکایی قوانین را نقض می‌کند
  • وزیر خارجه راهی نیویورک شد
  • طرح رژیم صهیونیستی برای تغییر وضعیت موجود در مسجد الاقصی
  • مسعود نجابتی چهره سال ۱۴۰۲ هنر انقلاب اسلامی شد
  • بایدن: ایران می خواهد تنها دولت یهودی موجود در جهان را محو کند | اکنون زمان مناسبی برای پشت کردن به اسرائیل نیست
  • بایدن در مخصمه؛ تشدید نارضایتی‌ها در پی حمایت از اسرائیل
  • بلینکن به رهبران یهودی: تشدید تنش با ایران به‌نفع‌مان نیست