Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-18@23:28:20 GMT

کشف 29 قبضه سلاح در حوزه قضایی شاهین‌شهر

تاریخ انتشار: ۵ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۷۰۲۷۲۹۱

کشف 29 قبضه سلاح در حوزه قضایی شاهین‌شهر

دادستان عمومی و انقلاب شاهین‌شهر و میمه از کشف و ضبط 29 قبضه سلاح در حوزه قضایی شاهین‌شهر خبرداد.

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان به نقل از روابط عمومی دادگستری کل استان اصفهان، سید نصرالدین صالحی اظهار داشت: در پی کسب اطلاع مبنی بر اینکه تعدادی از قاچاقچیان و فروشندگان سلاح به قصد عبور دادن محموله‌ای از سلاح‌های گرم وارد حوزه قضایی شهرستان شاهین‌شهر و میمه شده‌اند، دستورات قضایی لازم جهت شناسایی و دستگیری نامبردگان صادر شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دادستان عمومی و انقلاب شاهین‌شهر و میمه افزود: پس از آن مأموران پلیس اطلاعات شهرستان نسبت به شناسایی خودروهای حامل محموله در محور تهران-اصفهان اقدام که مشخص می‌شود خودروی سواری پژو 405 به عنوان اسکورت و خودروی پژو پارس در محور مواصلاتی موصوف در حال انتقال محوله بوده‌اند.

وی تصریح کرد: عوامل عملیاتی حاضر در صحنه پس از اخطار توقف و عدم توجه متهمان، با استفاده از شلیک هوایی و سپس شلیک به سمت لاستیک خودروها و تعقیب و گریز، در نهایت خودروی پژو پارس که به صورت خلاف جهت به سمت میمه متواری شده بود، در کنار جاده مشاهده و پس از بازرسی تعداد 29 قبضه سلاح شکاری طرح وینچستر(مختص استفاده از نزاع و ایجاد ناامنی) کشف و ضبط شد.

صالحی در پایان خاطرنشان ساخت: درحال حاضر سرنشینان خودروی پژو 405 دستگیر، خودروها توقیف و پرونده به یکی از شعب دادیاری دادسرا ارجاع و متهمان پس از تفهیم اتهام به لحاظ عجز از تودیع وثیقه به زندان مرکزی اصفهان معرفی و تحقیقات تکمیلی جهت شناسایی متهم متواری ادامه دارد.

انتهای پیام/۶۳۰۸۶/ج/

منبع: فارس

کلیدواژه: اصفهان سلاح شاهین شهر کشف شاهین شهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۲۷۲۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شناسایی و دستگیری شکارچیان غیر مجاز

  به گزارش خبرگزاری صداوسیمای کرمان ،دادستان عمومی و انقلاب شهرستان راور از دستگیری ۲ شکارچی غیرمجاز و غیر بومی در حوزه استحفاظی این شهرستان، خبر داد.

مجتبی استوار زاده گفت: طی اخبار واصله مبنی بر شکار غیرمجاز حیوانات وحشی در حوزه استحفاظی شهرستان راور، با تلاش شبانه روزی مامورین گشت یگان حفاظت از محیط زیست و پلیس اطلاعات و امنیت عمومی فرماندهی انتظامی، ۲ نفر شکارچی غیر مجاز و مسلح غیربومی شناسایی و دستگیر شدند.

وی با اشاره به اینکه پس از دستگیری شکارچیان توسط دوستداران محیط زیست، پرونده قضایی تشکیل و در این عملیات تعداد سه قبضه سلاح و همچنین لاشه چهار رأس جبیر نیز کشف و ضبط گردید، اظهار کرد: در حین بازپرسی از متهمین، شکارچیان به بزه ارتکابی خود اقرار نموده اند و در این خصوص قرار تامین کیفری متناسب صادر شد.

وی افزود: مطابق با ماده ۱۳ قانون صید و شکار و همچنین قانون مجازات اسلامی برای شکار حیوانات وحشی و اقدامات علیه محیط زیست مجازات حبس از نود و یکروز تا سه سال و همچنین جزای نقدی در نظر گرفته شده است.

دیگر خبرها

  • طبیعتِ تماشایی بهارِ میمه
  • طبیعتِ تماشایی بهارِ میمه + فیلم
  • کشف یک قبضه سلاح غیرمجاز در چناران شهر
  • هفت اختراعی که زندگی شهری را تغییر داد
  • کشف و ضبط ۱۰۰ قبضه اسلحه شورشی و شکاری در لرستان
  • دستگیری سارق زورگیر در تبریز
  • شناسایی و دستگیری شکارچیان غیر مجاز
  • دستگاه قضا مهمترین حامی پلیس در انجام مأموریت‌ها
  • دستگیری سارق و کشف ۶ دستگاه خودرو مسروقه در بابل
  • کشف و ضبط چوب آلات قاچاق جنگلی در شهرستان سوادکوه