Web Analytics Made Easy - Statcounter

مهاجم هلندی پیشین شیاطین سرخ می‌گوید یونایتد به یک هافبک دیگر هم نیاز دارد. 

طرفداری- رابین فن پرسی می‌گوید منچستریونایتد باید در پنجره نقل و انتقالات تابستانی برای جذب ادینسون کاوانی اقدام کند.

به گزارش سایت گل، این مهاجم اروگوئه‌ای که در ژانویه امسال فاصله چندانی با جدایی از پاری سن ژرمن نداشت، در پایان فصل جاری یک بازیکن آزاد خواهد بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به باور فن پرسی، کاوانی که در عرصه بین المللی خودش را اثبات کرده است، می‌تواند چیزهای زیادی به شیاطین سرخ عرضه کند.

مهاجمی که یونایتد به آن نیاز دارد؟ ادینسون کاوانی. اگر دست من بود، قطعا سراغ کاوانی می‌رفتم؛ او بسیار آماده است، یک گلزن ثابت شده و ماشین گلزنی است و این را در ناپولی، پاری سن ژرمن و اروگوئه‌ اثبات کرده است. اگر او در ترکیب اصلی تیم قرار بگیرد، فصلی 25 گل خواهد زد. هم بازی‌هایش را دیده‌ام و هم مقابلش بازی کرده‌ام؛ کاوانی یک گلزن کار بلد است. او برای گلزنی زندگی می‌کند، بنابراین اگر من بودم سراغش می‌رفتم. 

 با وجود جذب برونو فرناندز، ابهامات در مورد آینده پل پوگبا باعث شده است تا فن پرسی خرید یک بازیساز دیگر را هم از نیازهای تیم پیشین خود معرفی کند.

شاید به یک هافبک بازیساز هم نیاز باشد. البته عملکرد برونو فرناندز مقابل چلسی را تماشا کردم و از نظر من خیلی خوب و چشم نواز بود. اما دوست دارم یک نفر دیگر کنارش قرار بگیرد و بعد یکی پشت سر آن‌ها، حملات حریفان را خنثی کند. من دوست دارم تیم با پنج بازیکن هجومی و خلاق بازی کند. 

منبع: طرفداری

کلیدواژه: فن پرسی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۲۷۲۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مخالفت علنی دیوگو دالو با اریک تن هاخ: بیش از حد شوت دریافت می‌کنیم

از دید دیوگو دالو، فاصله خط دفاع و هافبک منچستریونایتد منجر به دریافت شوت‌های متعددی می‌شود. 

طرفداری | مدافع پرتغالی منچستریونایتد مشکلی اریک تن هاخ آن را «مسخره» می‌داند را عامل لغزش‌های تیمش معرفی کرد. 

شب گذشته با دریافت 20 شوت مقابل بورنموث، منچستریونایتد بدترین رکورد تاریخش را به ثبت رساند. شیاطین سرخ طی فصل جاری 574 بار متحمل شوت‌های حریفانشان شده‌اند. با وجود این که بسیاری از منتقدان اریک تن هاخ به مشکل فضای بین مدافعان و هافبک‌های این تیم اشاره می‌کنند، از دید سرمربی منچستریونایتد، مشکل دریافت شوت یک انتقاد مسخره است، چراکه تیم تحت هدایت او یکی از بهترین خطوط دفاعی لیگ برتر را دارد. به گزارش اتلتیک، دیوگو دالو پس از تساوی مقابل بورنموث، ضمن مخالفت با دیدگاه اریک تن هاخ، پیرامون مشکلات منچستریونایتد گفت:

ما باید این مشکل را حل کنیم. این یک واقعیت است که ما بیش از حد شوت دریافت می‌کنیم. شاید ریسک‌های زیادی می‌کنیم و گاهی اوقات فاصله بین خط دفاعی و میانی ما بیش از حد زیاد می‌شود. به همین دلیل است که ضدحملات زیادی را دریافت می‌کنیم و دروازه‌مان بارها در معرض خطر قرار می‌گیرد. با این حال، ما به دنبال این هستیم که این را به عنوان یک فرآیند یادگیری تلقی کنیم و برای بهتر شدن تلاش کنیم. ما باید در بازی‌های آینده با تمرکز و نظم بیشتری کار کرده تا از دریافت شوت‌های زیاد و موقعیت‌های گلزنی برای حریف جلوگیری کنیم.

منچستریونایتد در صورت برتری مقابل کاونتری سیتی در هفته آینده راهی فینال اف‌ای کاپ می‌شود. ملی‌پوش پرتغالی پیرامون این موضوع افزود:

 این یک فرصت عالی برای ماست و فینال اف‌ای کاپ جایی است که می‌خواستیم باشیم. تنها یک بازی مانده تا به آن‌جا برسیم و باید همان نگرش و انرژی را داشته باشیم که باید در طول این فصل داشته‌ایم. انگیزه باید وجود داشته باشد، چون می‌خواهیم به فینال رسیده و قهرمان شویم. این یک بازی بزرگ برای ما خواهد بود و تمام تلاشمان را می‌کنیم تا با کسب جام، دل هوادارانمان را شاد کنیم.

منچستریونایتد و ثبت رکورد منفی تاریخی؛ 574 شوت دریافتی در یک فصل!

تن هاخ: انتقادها به عملکرد دفاعی؟ مسخره است

 

از دست ندهید ????????????????????????

سوپرگل مسی به کانزاس سیتی (فیلم) لایک جنجالی پدیده منچستریونایتد: من را سپر بلا نکن! گل آکروباتیک و دیدنی ژائو فلیکس به کادیز (فیلم) رقص عبدالکریم حسن در تمرین پرسپولیس با آهنگ عربی (فیلم)

دیگر خبرها

  • آژاکس و رویاپردازی پیرامون بازگشت اریک تن هاخ
  • آندره اونانا: مزد زحماتم را با لطف هواداران منچستریونایتد گرفتم
  • رکورد عجیب و منفی برای تیم پرافتخار؛ نشانی از بزرگی در این تیم دیده نمی‌شود
  • مخالفت علنی دیوگو دالو با اریک تن هاخ: بیش از حد شوت دریافت می‌کنیم
  • برونو فرناندز با این هم تیمی‌ها دیوانه شده است!
  • خلاصه بازی منچستریونایتد و بورنموث +فیلم
  • تن هاخ: صبوری هواداران به خودشان بستگی دارد؛ در حد توانمان بازی می‌کنیم
  • خلاصه بازی بورنموث 2-2 منچستریونایتد (لیگ برتر انگلیس - 2023/24)
  • ببینید | خلاصه بازی بورنموث ۲ - منچستریونایتد ۲
  • منچستریونایتد به بورنموث هم امتیاز داد