Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-03-28@16:06:23 GMT

فدراسیون فوتبال: مسابقات لیگ برتر لغو نشده

تاریخ انتشار: ۵ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۷۰۲۷۳۱۲

سخنگوی فدراسیون فوتبال مجبور شد خبر عجیب عضو هیات رییسه این فدراسیون را تکذیب کند! وی گفت: رقابت‌های هفته‌های آتی لیگ برتر، لیگ یک، دو و سه تا اطلاع ثانوی بدون حضور تماشاگران برگزار خواهد شد.

به گزارش تابناک ورزشی و به نقل از سایت رسمی فدراسیون فوتبال، امیر مهدی علوی، سخنگوی فدراسیون فوتبال عنوان کرد: براساس آخرین ابلاغیه و تصمیم گیری صورت گرفته رقابت‌های هفته‌های آتی لیگ برتر، لیگ یک، دو و سه تا اطلاع ثانوی بدون حضور تماشاگران برگزار خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 براین اساس، تغییری در تصمیم مورد اشاره گرفته نشده است.

درحالی که از سوی وزارت ورزش و جوانان و فدراسیون پزشکی- ورزشی در اطلاعیه‌هایی اعلام شد مسابقات لیگ برتر فوتبال فعلا بدون تماشاگر برگزار می‌شود امروز هدایت ممبینی که اکنون فقط عضو هیات رئیسه است و در فدراسیون حضور پیدا کرده بود در جمع خبرنگاران اعلام کرد مسابقات لیگ برتر فوتبال و دسته اول به مدت ۱۰ روز تعطیل است.

این اظهار نظر در شرایطی از زبان ممبینی مطرح شد که او به استناد به اطلاعیه اول فدراسیون پزشکی- ورزشی این صحبت را کرده و از اطلاعیه‌های بعدی خبر نداشته است. ممبینی که کاندیدای ریاست فدراسیون فوتبال هم هست در عین بی خبری از این موضوع با خبرنگاران صحبت کرده است.

منبع: تابناک

کلیدواژه: کروناویروس کرونا در ایران بیمارستان کامکار انتخابات شورای ائتلاف نیروهای انقلاب احمد امیرآبادی فراهانی فدراسیون فوتبال کرونا ویروس کرونا کروناویروس کرونا در ایران بیمارستان کامکار انتخابات شورای ائتلاف نیروهای انقلاب احمد امیرآبادی فراهانی فدراسیون فوتبال لیگ برتر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۲۷۳۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بردسکن میزبان مسابقات قهرمانی نونهالان کشتی استان خراسان رضوی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز خراسان رضوی،  معاون عمرانی فرماندار بردسکن  در شورای ورزشی شهرستان بردسکن بر همکاری همه جانبه دستگاه‌های اجرایی بر هرچه بهتر برگزار کردن این مسابقات تاکید کرد.

 علی حاجی نژاد  با اشاره به نامگذاری سال مبنی بر جهش تولید با مشارکت مردم گفت یکی عرصه‌هایی که که مردم همواره پای کار هستند بحث ورزشی است و هیئت‌های ورزشی به صورت مردمی زیر نظر اداره ورزش جوانان اداره می‌شود.

معاون فرماندار بردسکن با بیان اینکه دولت و مردم همواره در کنار هم بوده‌اند گفت برای جبران عقب ماندگی‌ها در بخش‌های مختلف کشور نیازمند مشارکت مردم است که امید است فرمایشات مقام معظم رهبری تحقق پیدا کند. 

 رضا غلامی زارع رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان بردسکن  نیز در این جلسه گفت: این مسابقات با شرکت ۱۲ تیم از شهرستان‌های استان به مدت یک روز در سالن ورزشی کوثر مجموعه ورزشی شهید اسماعیلی شهرستان بردسکن برگزار می‌شود.

 

دیگر خبرها

  • بردسکن میزبان مسابقات قهرمانی نونهالان کشتی استان خراسان رضوی
  • ژیمناستیک در ۱۴۰۲، مدال تاریخی در اوج بلاتکلیفی
  • مهم‌ترین اخبار ورزشی ۸ فروردین
  • اردوی تیم ملی تیراندازی جانبازان و توان یابان از ۱۶ فروردین
  • مهم‌ترین اخبار ورزشی ۷ فروردین
  • برگزاری مسابقات بین‌المللی کوراش در اسفراین
  • گود «زینل خان» اسفراین میزبان مسابقات بین‌المللی کوراش شد
  • شکست حقوقی پرسپولیس از مهاجم استقلال
  • آرای کمیته استیناف؛ شکایت پرسپولیس علیه استقلال و بلانکو رد شد
  • رد شکایت پرسپولیس از بلانکو از سوی کمیته استیناف