Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبکه خبر»
2024-03-29@16:04:45 GMT

پایان جشنواره هنر‌های تجسمی

تاریخ انتشار: ۵ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۷۰۲۷۳۲۱

پایان جشنواره هنر‌های تجسمی

دوازدهمین جشنواره هنر‌های تجسمی فجر با ۹۰۰ اثر تجسمی در بخش‌های مختلف ‏تا ۵ اسفند دوشنبه ادامه دارد. ‏ به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر،

دوازدهمین جشنواره هنر‌های تجسمی فجر که از تاریخ ۲۹ بهمن ۹۸ آغاز شده تا ۵ اسفند (امروز)در موسسه فرهنگی و هنری صبا برگزار ادامه دارد و اختتامیه این رویداد در نهم اسفند در تالار وحدت برگزار خواهد شد‏.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: شبکه خبر

کلیدواژه: خوشنویسی هنرهای تجسمی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irinn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبکه خبر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۲۷۳۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جشنواره آیین‌های بومی محلی در سراوان برگزار شد

حمزه ندرت‎‌زهی دهم فروردین‌ماه اظهار کرد: از زمان قبل آغاز سفر‌های نوروزی جلسات مختلفی با حضور اعضا و کمیته‌های ستاد خدمات سفر شهرستان با محوریت برگزاری هر چه بهتر ویژه برنامه‌های فصل بهار و بهار قرآن در این شهرستان برگزار شد. 

رییس اداره میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی سراوان افزود: یکی از برنامه‌های محوری که مورد تصویب اعضا قرار گرفت اجرای جشنواره‌های بومی محلی با هدف معرفی آداب و سنن، نوا‌ها و آوا‌های مردم این منطقه بود که روز گذشته (نهم فروردین) این جشنواره با حضور مسافران و بومیان منطقه در محل ایستگاه نوروزی برگزار شد که بسیار هم مورد استقبال گردشگران قرار گرفت. 

وی ادامه داد: اجرای موسیقی محلی، مسابقه و همچنین پذیرایی با غذا‌های سنتی منطقه از جمله برنامه‌هایی بود که در این جشنواره انجام شد و مسافران و گردشگران با آداب و سنن مردم بیشتر آشنا شدند.

باشگاه خبرنگاران جوان سیستان و بلوچستان زاهدان

دیگر خبرها

  • جشنواره آیین‌های بومی محلی در سراوان برگزار شد
  • جشنواره‌ هنرهای نوری مشهد تا پس از پایان شب‌های قدر تعطیل می‌شود
  • اعلام آخرین ملهت ثبت نام در بیست و یکمین جشنواره ملی پایان‌نامه سال
  • تمرکز برنامه های فرهنگی روی قرآن باشد
  • پایان فروردین ماه ؛ معرفی برترین های جشنواره کتابخوانی رضوی
  • برگزاری جشنواره حلوا و شیرینی‌های محلی در اروندکنار
  • دوسالانه‌های تجسمی با چه چالش‌هایی دست و پنجه نرم می‌کنند؟
  • جشنواره حلوا و شیرینی‌های محلی ویژه ماه رمضان در اروندکنار
  • ارسال ۱۵۰۰ اثر به دبیر خانه جشنواره شعر رضوی
  • اولین جشنواره کریمانه در شهرستان جم برگزار شد