Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-19@21:10:23 GMT

لیگ‌برتر والیبال مردان و زنان تعطیل شد

تاریخ انتشار: ۵ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۷۰۲۷۴۴۵

لیگ‌برتر والیبال مردان و زنان تعطیل شد

به دلیل شیوع ویروس کرونا در ایران، لیگ‌برتر والیبال مردان و زنان تعطیل شد.

به گزارش "ورزش سه" از ایسنا، با توجه به شیوع ویروس خطرناک کرونا در ایران، امروز (دوشنبه) سازمان لیگ فدراسیون والیبال جلسه فوق‌العاده‌ای را با حضور مدیران عامل باشگاه‌های حاضر در لیگ جهت تصمیم گیری در مورد مسابقات لیگ برگزار کرد که نتیجه آن تعطیلی مسابقات لیگ‌برتر والیبال مردان و زنان ایران بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

منوچهر پورحسن رئیس سازمان لیگ فدراسیون والیبال در این‌ مورد به ایسنا گفت: ابتدا قرار بود لیگ پس از ۱۰ روز تعطیلی آغاز شود، اما با توجه به اینکه سلامتی جامعه و بازیکنان برای ما مهم است، همه بازی‌های لیگ‌برتر مردان و زنان به صورت کامل تعطیل شد.

 

او در پاسخ به این سوال که با توجه به این موضوع، نماینده ایران برای مسابقات قهرمانی باشگاه‌های آسیا چگونه ‌معرفی خواهد شد؟ توضیح داد: در بخش بانوان هیچ نماینده‌ای‌ نخواهیم داشت و برای بخش مردان هم فعلا مشغول رایزنی با AVC هستیم تا ببینیم اصلا رقابت‌‌های قهرمانی باشگاه‌های آسیا برگزار خواهد شد یا خیر.

پورحسن افزود: مسابقات قهرمانی آسیای باشگاه‌ها در تایلند است که این‌ کشور‌ نیز مانند ‌چین، ایران، ژاپن و ... درگیر ویروس کرونا است. حال باید منتظر ماند و دید آیا اصلا این رقابت‌ها برگزار می‌شود یا خیر؟ فعلا باید منتظر تصمیم AVC (فدراسیون‌ والیبال آسیا) باشیم.

لیگ برتر والیبال ایران والیبال بانوان والیبال

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: لیگ برتر والیبال ایران والیبال بانوان والیبال لیگ برتر والیبال مردان و زنان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۲۷۴۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رفتار قانونی، مانع محرومیت زنان و مردان از حقوق شهروندی می‌شود

به گزارش خبرگزاری مهر، انسیه خزعلی، معاون رئیس جمهور در امور زنان و خانواده در صفحه شخصی خود در شبکه ایکس (توئیتر سابق) اظهارداشت: ضمن تبریک موفقیت‌های اخیر به وزیر ورزش، از ایشان به خاطر اعمال قانون در مورد تخلفات پیش آمده در بازی فوتبال و حمایت از حریم بانوان تشکر می‌کنم.

وی افزود: بی شک رفتار قانونی، مانع محرومیت زنان و مردان از حقوق شهروندی می‌شود و توانمندی در رفع آسیب و حل مساله نه پاک کردن صورت مساله است.

گفتنی است؛ در جریان بازی استقلال و آلومینیوم اراک، اقدام جیمی جامپ دختر بی حجاب و واکنش دوازه‌بان استقلال مورد توجه رسانه‌ها و بسیاری از افراد قرار گرفت.

کد خبر 6081808

دیگر خبرها

  • پشت‌پرده تغییر در جایگاه زنان با مردان در اتوبوس‌های بی‌آرتی مشخص شد! |تصویر
  • جودوکاران ایران راهی هنگ‌کنگ می‌شوند
  • رفتار قانونی، مانع محرومیت زنان و مردان از حقوق شهروندی می‌شود
  • تیم ملی جودوی ایران امروز راهی هنگ‌کنگ می‌شود
  • تیم ملی جودو مردان و بانوان ایران امروز راهی هنگ کنگ خواهند شد
  • تیم ملی جودو ایران امروز راهی هنگ کنگ می شود
  • صعود ملی‌پوش کایاک ایران به فینال قهرمانی آسیا
  • مهم‌ترین اخبار ورزشی ۲۹ فروردین
  • معرفی نفرات برتر مسابقات کوراش قهرمانی کشور و انتخابی تیم ملی زنان
  • داوران و ناظران هفته هجدهم لیگ برتر هندبال مردان ایران