Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-25@06:27:51 GMT

پرونده مدیر مسوول روزنامه شهرآرا زودتر رسیدگی شود

تاریخ انتشار: ۵ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۷۰۲۷۵۷۳

پرونده مدیر مسوول روزنامه شهرآرا زودتر رسیدگی شود

حمید رضا موحدی زاده عصر دوشنبه در جلسه علنی شورای اسلامی شهر مشهد با اشاره به باز بودن پرونده شهرآرا در دستگاه قضایی افزود: اگر تخلفی صورت گرفته باید هرچه زودتر رسیدگی شود، ممکن است هر یک ضعف‌هایی داشته باشیم و خطاهایی مرتکب شویم بهتر است اگر اثبات جرم صورت گرفته، مجازات متناسب با آن باشد.
وی ادامه داد: مدیر مسوول این روزنامه جوان خلاق و باانگیزه بود، از دستگاه قضا خواهش می‌کنیم مسائل زودتر حل و فصل شود و روند رسیدگی تسریع گردد و این موضوع از بلاتکلیفی خارج شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی گفت: افکار عمومی نیز در این خصوص از ما انتظار دارند، راه بازگشت افراد به جامعه و خدمت نباید بسته شود از دستگاه قضایی می‌خواهیم با رسیدگی سریعتر به این پرونده، خانواده وی را از نگرانی خارج کنند.
مجید خرمی، مدیر مسوول و تعدادی از مدیران و دست‌اندرکاران موسسه فرهنگی شهرآرا از دوم آبان ماه به اتهامات مالی در بازداشت به سر می‌برند.
نشریه "شهرآرا" با صاحب امتیازی شهرداری مشهد تا سال ۱۳۷۶ به صورت هفته‌نامه و به‌ طور رایگان برای شهروندان مشهد منتشر می‌شد اما از خرداد ۱۳۸۸ انتشار آن در قالب روزنامه آغاز شد.
این روزنامه هم‌اکنون به قیمت هفت هزار ریال هر روز صبح در دکه‌های روزنامه‌ فروشی کلانشهر سه و نیم میلیون نفری مشهد عرضه می‌شود.
میلان، شهربانو، کوله پشتی، پلخمون و مترو از ضمائم جدید روزنامه شهرآرا هستند که طی ۲ سال گذشته به صورت پیوسته به چاپ رسیده‌اند.

برچسب‌ها شهرداری مشهد دادگستری شورای اسلامی شهر مشهد

منبع: ایرنا

کلیدواژه: شهرداری مشهد دادگستری شورای اسلامی شهر مشهد شهرداری مشهد دادگستری شورای اسلامی شهر مشهد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۲۷۵۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

راه اندازی شعبه ویژه رسیدگی به پرونده‌های رسانه‌ها

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای گیلان ، رییس کل دادگستری گیلان امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به اهمیت اطلاع رسانی و تنویر صحیح افکار عمومی در جامعه گفت: خبرنگاران درخط مقدم اطلاع رسانی هستند و رسالت سنگینی بر عهده دارند و همه مسئولان موظف به پاسخگویی به مطالبات خبرنگاران هستند.
حجت الاسلام و المسلمین اسماعیل صادقی با اشاره به لزوم حمایت از خبرنگاران از سوی دستگاه قضایی گفت: با توجه به اهمیت این موضوع شعبه ویژه رسیدگی به پرونده‌های رسانه‌ای استان از فردا راه اندازی می‌شود تا مشکلات قضایی فعالان رسانه سریعتر و ویژه‌تر رسیدگی شود. 
وی با بیان اینکه تکثر رسانه نعمت و یکدست کردن آن سم است، افزود:نگاه و دیدگاه‌های مختلف باید شنیده شود، ارزش رسانه باید ارتقاء یابد و باید باور کرد که مجموعه پرقدرتی به عنوان رسانه می‌تواند برای رسیدن به اهداف یاریگر باشد.

رییس کل دادگستری گیلان با تاکید بر اینکه نقد خوب است، اما تخریب نه، اضافه کرد: برای قوت جمهوری اسلامی حرف و قلم زدن خوب است، اما هوشیاری و هوشمندی برای همصدا نشدن با دشمن مهم است که باید مورد توجه قرار گیرد.
حجت‌الاسلام والمسلمین صادقی نیارکی با بیان اینکه در پاسخگویی و شنیدن انتقاد‌ها نباید رنجید، گفت: پیشبرد انقلاب و اسلام با هدایت‌های امامین انقلاب بوده و هست امروز ما در کشوری آزاد زندگی می‌کنیم که حرف‌ها به راحتی زده می‌شود و آزادی بیان وجود دارد.

وی خطاب به خبرنگاران با تاکید بر اینکه در کشور اسلامی باید پایبند به ارزش‌های اسلامی باشیم، ادامه داد: در نوشتن اخبار مقید باشید؛ پاسخگونبودن مسئولان حل مساله نیست مدیران باید پاسخگو باشند.
رییس کل دادگستری گیلان بر لزوم برخورد با فساد در دستگاه‌های اداری استان تاکید و تصریح کرد: مبارزه با فساد اولویت دستگاه قضا است و در این خصوص اقداماتی از جمله راه اندازی سامانه حمایت از گزارشگران فساد انجام شده است.
وی با اشاره به اجرای طرح عفاف و حجاب نیز گفت: بی حجابی حرام شرعی و سیاسی است و‌دستگاه قضا مطابق قانون با هنحارشکنان برخورد خواهد کرد. 
حجت الاسلام والمسلمین صادقی همچنین از ضابطان قضایی خواست در برخوردبا افراد هنجار شکن قانون را رعایت کنند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • سرعت رسیدگی به پرونده ۸ مهر انتظار از قوه‌ قضائیه است
  • سرعت، دقت و اتقان در رسیدگی به پرونده هشت مهر زاهدان را از قوه‌ قضائیه انتظار داریم
  • رای دادگاه مطبوعات برای همشهری آنلاین و جام‌جم
  • رای دادگاه مطبوعات برای همشهری‌ آنلاین و روزنامه جام‌جم
  • راه اندازی شعبه ویژه رسیدگی به پرونده‌های رسانه‌ها
  • همشهری آنلاین و جام جم در دادگاه مطبوعات مجرم شناخته نشدند
  • همشهری آنلاین و روزنامه جام جم در دادگاه مطبوعات مجرم شناخته نشدن
  • شکایت میلاد حاتمی از همشهری آنلاین رد شد
  • در دادگاه مطبوعات امروز چه گذشت؟
  • ورود ماهانه ۱۵ دستگاه اتوبوس به چرخه خدمت‌رسانی مشهد