Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-23@21:41:40 GMT

برگزاری جشن نیکوکاری از ۱۴ اسفند در استان همدان

تاریخ انتشار: ۵ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۷۰۲۷۵۸۱

برگزاری جشن نیکوکاری از ۱۴ اسفند در استان همدان

به گزارش خبرگزاری مهر، پیمان ترکمانه با تشریح برنامه‌های جشن نیکوکاری تصریح کرد: کمیته امداد استان همدان همچون سال‌های گذشته و در آستانه سال نو و عید نوروز با استقرار پایگاه‌های این جشن در سراسر استان کمک‌های مردم نوع‌دوست را دریافت و در کمترین زمان به دست نیازمندان می‌رساند.

ترکمانه گفت: جشن نیکوکاری در روزهای ۱۴، ۱۵ و ۱۶ اسفند در تمامی پایگاه‌های کمیته امداد و میعادگاه‌های نماز جمعه با همکاری صداوسیما، پایگاه مقاومت بسیج، سازمان دانش‌آموزی و مراکز نیکوکاری برگزار می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی بابیان اینکه جشن نیکوکاری امسال با شعار «عید را به خانه‌هایشان ببریم» هم‌زمان با سراسر کشور در استان برگزار می‌شود، اظهار داشت: جشن نیکوکاری امسال در ۱۶۰۰ مدرسه، ۵۳ مرکز نیکوکاری محلات در استان و ۵۰ پایگاه ثابت و سیار کمیته امداد برگزار می‌شود.

مدیرکل کمیته امداد استان همدان افزود: ۱۵۰ هزار پاکت جشن نیکوکاری تهیه‌شده باهدف کمک به نیازمندان توزیع می‌شود.

وی گفت: مردم نیکوکار استان همدان در جشن نیکوکاری سال گذشته دو میلیارد و ۶۰۰ میلیون تومان به‌صورت نقدی و غیر نقدی به نیازمندان و مددجویان تحت حمایت کمیته امداد کمک کردند.
 

کد خبر 4862035

منبع: مهر

کلیدواژه: کمیته امداد همدان جشن نیکوکاری انتخابات 98 انتخابات مجلس شورای اسلامی مجلس شورای اسلامی ایلام بارش برف تعطیلی مدارس بوشهر شهرکرد گرگان قزوین شیراز بیرجند استان گیلان تبریز جشن نیکوکاری کمیته امداد استان همدان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۲۷۵۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مددخواهی بیش از هزار نفر در سفر رییس‌جمهور به استان سمنان از کمیته امداد

وام خوداشتغالی، کمک بلاعوض، قرض‌الحسنه و خدمات در حوزه مسکن، جهیزیه، لوازم ضروری زندگی و درمان از جمله درخواست‌های مردمی در میز خدمت ستادهای استانی کمیته امداد امام خمینی(ره) در دور دوم سفر رییس جمهور به استان سمنان است.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) سمنان برپایی ستادهای ارتباطات مردمی را یکی از مهم‌ترین برنامه‌های سفر رییس جمهور به این استان در بهار ۱۴۰۳ برشمرد و  گفت: برپایی میزهای خدمت و ستاد پاسخگویی، اصلی‌ترین برنامه‌های سفرهای استانی رییس جمهور و گواه مردمی بودن دولت آیت‌الله رییسی است.

باشگاه خبرنگاران جوان سمنان سمنان

دیگر خبرها

  • پرداخت 133 میلیارد تومان تسهیلات قرض الحسنه به نیازمندان کردستانی
  • مددخواهی بیش از هزار نفر در سفر رییس‌جمهور به استان سمنان از کمیته امداد
  • رویداد کارآفرینی دانش آموزان تحت پوشش کمیته امداد
  • برگزاری رویداد گامی نو ویژه دانش آموزان هنرستانی در هرمزگان
  • موفقیت ۲۰۰۰ هنرستانی در کسب و کار
  • راه‌اندازی صندوق «ضمانت» تسهیلات اشتغال مددجویان در سال جاری
  • توزیع هزار بسته معیشتی بین نیازمندان بخش شیبکوه
  • اشتغال مددجویان کمیته امداد میامی با ۳۳۰ میلیارد ریال محقق شد
  • پرداخت ۱۳ میلیارد تومان صدقات توسط مردم خراسان جنوبی
  • سیستان و بلوچستان در جذب حامی رتبه نخست کشوری را کسب کرد