Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-25@21:56:07 GMT

برگزاری مسابقات شطرنج بین‌المللی جام کارون در اهواز

تاریخ انتشار: ۵ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۷۰۲۷۶۲۴

برگزاری مسابقات شطرنج بین‌المللی جام کارون در اهواز

عبدالامیر خطیب‌زاده در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به تصمیم ستاد پیشگیری از گسترش کرونا ویروس در ورزش بر تعطیلی ۱۰ روزه تمامی رقابت‌های ورزشی، اظهار کرد: با توجه به اینکه ۱۲ شطرنج‌باز خارجی طی روزهای گذشته برای شرکت در این مسابقات وارد اهواز شده بودند، مجبور به برگزاری این رقابت‌ها هستیم.

وی با اشاره به اینکه این رقابت‌ها در تقویم ایران و آسیا ثبت شده بود، افزود: با توجه به اینکه نمی‌خواستیم برای شرکت‌کنندگان در مسابقات مشکلی پیش بیاید تصمیم گرفتیم با موافقت اداره کل ورزش و جوانان خوزستان، هفتمین دوره رقابت‌ها را با حضور ۱۲ شطرنج‌باز خارجی و هشت شطرنج‌باز ایرانی در جدول استاد بزرگی برگزار کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

خطیب زاده با بیان اینکه مسابقات بدون حضور تماشاگر و با رعایت تمام نکات بهداشتی برگزار می‌شود، گفت: شرکت‌کنندگان در این مسابقات از فردا (ششم اسفندماه سال ۹۸) به مدت ۶ روز در خانه شطرنج اهواز به رقابت می‌پردازند.

رئیس هیئت شطرنج خوزستان در ادامه به حضور استاد بزرگ شطرنج خوزستان در مسابقات بین‌المللی جام ایرفلوت روسیه اشاره کرد و گفت: پویا ایدنی در دور پنجم مسابقات ایرفلوت مقابل ولادیسلاو آرتمیف بخت از روسیه به‌تساوی دست یافت و با ۵/۳ امتیاز در مکان ششم جدول رده‌بندی قرار گرفت.

وی با بیان اینکه پرهام مقصود لو دیگر شطرنج‌باز کشورمان در این رقابت‌ها حضور دارد، افزود: ایدنی در دور ششم خود در مقابل شطرنج‌باز هند قرار می‌گیرد.

به گزارش خبرنگار مهر، در مسابقات بین‌المللی شطرنج‌جام ایرفلوت روسیه ۹۷ شطرنج‌باز در ۹ دور به روش سوئیسی به رقابت می‌پردازند.

کد خبر 4862174

منبع: مهر

کلیدواژه: مسابقات شطرنج اهواز ورزش خوزستان انتخابات 98 انتخابات مجلس شورای اسلامی مجلس شورای اسلامی ایلام بارش برف بوشهر تعطیلی مدارس شهرکرد گرگان قزوین شیراز بیرجند استان گیلان تبریز شطرنج باز رقابت ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۲۷۶۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رسیدگی به مشکلات پلیسی شهروندان در مسجد زین العابدین منطقه حصیرآباد اهواز+فیلم

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان خوزستان،   سردار سید محمود میر فیضی با حضور در مسجد زین العابدین حصیرآباد   اهواز ضمن گفتگو با شهروندان به مشکلات پلیسی و انتظامی آنها رسیدگی کرد.

فرمانده انتظامی خوزستان  در این دیدار که  جمعی از معاونان و رؤسای پلیس‌های تخصصی حضور داشتند،  دستورات لازم را به معاونین و روسای انتظامی حاضر در جلسه جهت رسیدگی به مشکلات شهروندان ارائه داد.

این دیدار در راستای پاسخگویی به نظرات، انتقادات، دیدگاه‌ها و مشکلات مردمی در خصوص عملکرد پلیس برگزار شده بود.

  کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

 

دیگر خبرها

  • آغاز مسابقات کشتی جام صفوی با حضور کشتی‌گیران ۳ کشور
  • آغاز رقابت‌های بین‌المللی کشتی فرنگی جام تختی در اهواز
  • آغاز مسابقات بین‌المللی کشتی فرنگی جام تختی در اهواز
  • آغاز رقابت‌های کشتی فرنگی جام تختی با حضور سرمربی تیم ملی
  • جدال محمدرضا گرایی و سعید اسماعیلی؛ قهرمان المپیک به پاریس می‌رود یا پدیده فرنگی؟
  • رقابت ساره جوانمردی با ستارگان مطرح پاراتیراندازی جهان
  • جمالپور: حق کشتی فرنگی خوزستان داشتن ۲ مربی در المپیک است
  • ۸ مصدوم در سه حادثه در کارون و اهواز
  • برگزاری لیگ کشتی نوجوانان با جوایز نقدی
  • رسیدگی به مشکلات پلیسی شهروندان در مسجد زین العابدین منطقه حصیرآباد اهواز+فیلم