Web Analytics Made Easy - Statcounter

«سردار علیرضا مرزبانی» با حضور مسئولان کشوری استانی رسماً به‌عنوان فرمانده جدید مرزبانی استان کردستان معرفی شد. ۰۵ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۹:۴۶ استانها کردستان نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از سنندج، آئین تکریم و معارفه فرمانده مرزبانی استان کردستان ظهر امروز با حضور مسئولان کشوری و استانی در سنندج برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این مراسم شخصیت‌های سیاسی و مذهبی مختلف از جمله سردار قاسم رضایی فرمانده مرزبانی ناجا، آیت‌الله سیدمحمد حسینی‌شاهرودی نماینده ولی فقیه در کردستان، استاندار و معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار کردستان، سردار سیدصادق حسینی فرمانده سپاه بیت‌المقدس استان کردستان، سردار علی آزادی فرمانده انتظامی استان کردستان، اعضای شورای تأمین استان، نماینده مردم کردستان در مجلس خبرگان رهبری و برخی دیگر از فرماندهان نظامی، انتظامی و مسئولان استانی و اقشار مختلف مردم حضور داشتند.

سردار کیومرث شیخی، فرمانده سابق مرزبانی استان کردستان در این مراسم در سخنانی از همراهی و همکاری همه مسئولان استانی و همکاران خود در طول دوران خدمتش در کردستان قدردانی و از همه نیروها طلب حلالیت کرد.

فرمانده مرزبانی ناجا در سنندج: ایران امن‌ترین کشور دنیاستاستاندار کردستان: مدافعان مرزها در سخت‌ترین شرایط امنیت را برای مردم تأمین می‌کنند

در پایان این مراسم، با حکم فرمانده مرزبانی جمهوری اسلامی «سردار عزیزالله مرزبانی» به‌عنوان فرمانده جدید مرزبانی استان کردستان منصوب و رسماً معارفه و از سال‌ها تلاش و خدمات صادقانه سردار کیومرث شیخی که این مسئولیت را بر عهده داشت، تقدیر به‌عمل آمد.

سردار علیرضا مرزبانی پیش از این جانشین فرمانده انتظامی استان کرمانشاه بوده و سردار کیومرث شیخی فرمانده سابق مرزبانی استان کردستان  پس از سال‌ها خدمت ارزشمند و صادقانه به افتخار بازنشستگی نائل شد.

انتهای پیام/481/ ع

R7848/P1494/S6,66/CT7

منبع: تسنیم

کلیدواژه: مرزبانی استان کردستان فرمانده مرزبانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۲۷۶۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رونمایی از طرح مرکز رشد و نوآوری اتاق بازرگانی سنندج

طرح راه اندازی مرکز رشد و نوآوری اتاق بازرگانی سنندج با حضور معاون نوآوری و فن‌آوری وزیر ارتباطات و جمعی از مسئولان استانی، اعضای اتاق بازرگانی و اصحاب رسانه رونمایی شد.

مرکز رشد و نوآوری اتاق بازرگانی سنندج کنسرسیومی علمی، آموزشی، تحقیقاتی، خدماتی و صادراتی است که برای زنجیره ذینفعان کارآفرینی، بازرگانی، صنایع، معادن، کشاورزی و گردشگری کردستان برنامه‌ریزی و ایجاد ریل گذاری هوشمند و کاربردی را ممکن خواهد کرد.

این مرکز به عنوان یکی از بازو‌های بنیاد توسعه و پیشرفت کردستان به منظور ارتقای کیفیت زندگی مردم و تولید ثروت راه‌اندازی می‌شود و در نظر دارد طی هزار و ۸۳۵ روز برای سه هزار نفر فارغ‌التحصیل دانشگاهی استان فرصت شغلی فراهم کند.

هزینه کردن برای تاسیس «مرکز رشد و نوآوری تاک» در واقع عملی کردن این گزاره «مهم‌ترین راه پیش‌بینی آینده، ساختن آینده است» که سرلوحه فعالیت سازمان‌های آینده‌ساز جهان است.

برنامه ریزی برای ایجاد «ساختار یکپارچه تولید دانش و تسهیل گری خدمات برای مجموعه‌های نوپا، نوآور و فناور» در قالب یک مرکز رشد و نوآوری امری ضروری برای اقتصاد استان تلقی می‌شود.

 راه‌اندازی مرکز رشد و نوآوری تاک که با همکاری دستگاه‌های دولتی و شرکت‌های بخش خصوصی در فرایند افتتاح قرار می‌گیرد مجموعه‌ای برای جذب، آموزش، سازماندهی و بکارگیری جوانان خلاق و نوآور استان کردستان است.

باشگاه خبرنگاران جوان کردستان سنندج

دیگر خبرها

  • ۶ اردیبهشتِ زیبا؛ روز زیبای سنه نازار
  • یک قرن سنندج در قاب تصویر
  • نماهنگی دیدنی از شهر سنندج + فیلم
  • کشف محموله پرندگان کمیاب و میمون از قاچاق در مرز بلوچستان
  • روزی به نام سنه / از قدمت شهر سنندج چه می‌دانید؟
  • رونمایی از طرح مرکز رشد و نوآوری اتاق بازرگانی سنندج
  • توقیف محموله تلفن همراه آیفون قاچاق در بانه
  • ماموستا رستمی: فضای کتابخوانی در استان کردستان تقویت شود
  • هدف گذاری آموزش مهارت‌های دیجیتال به ۳۰۰ هزار نفر در کشور
  • کشف گوشی قاچاق در نوار مرزی استان آذربایجان غربی