Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان ، سومین ستاد تسهیلات سفر‌های نوروزی عصر امروز در سالن پیامبر اعظم (ص) استانداری تشکیل جلسه داد.

استاندار کرمان در این جلسه گفت: در زمینه گلزار شهدا بایستی یک طرح ویژه اجرا شود و آمادگی کامل را برای پذیرایی از مسافران و زائران  داشته باشیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فدایی بیان داشت: زیباسازی و آماده سازی گلزار شهدا برای ما اولویت دارد و باید حق میزبانی خوبی را برای زائرین و مسافرین به جا بیاوریم.

فریدون فعالی مدیر کل میراث فرهنگی صنایع دستی و گردشگری استان نیز در این جلسه گفت: دوازده کمیته ویژه در استان ویژه ایام نوروز تشکیل شده است.

فعالی بیان داشت: امسال با رویکرد جدید و با تمام ظرفیت‌ها میزبان گردشگران خواهیم بود.

او بیان داشت: تشکیل ستاد تسهیلات سفر برای سومین بار است که تشکیل می شود و این نشان از حساسیت موضوع دارد.

معاون فرهنگی شهردای کرمان نیز گفت: طرح‌های ویژه ترافیک و تابلو‌های ویژه راهنمای مسیر‌ها به ویژه گلزار شهدا در نظر گرفته شده است و درحال اجراست.

فلاح مدیر عامل هلال احمر کرمان نیز بیان داشت: امسال از ۲۵ اسفند ماه طرح ویژه پوشش امدادی آغاز خواهد شد و تا ۳۰ فروردین ماه ادامه خواهد داشت.

او بیان داشت:امسال تنها وظیفه امدادرسانی برعهده امدادگران گذاشته شده است و کار راهنمای گردشگری در ورودی شهر‌ها از هلال احمر برداشته شده است.

مدیر عامل هلال احمر کرمان گفت: برای امدادو نجات در حوادث احتمالی در ایام نوروز از  امداد هوایی نیز استفاده خواهیم کرد.

در این جلسه روند ارائه گزارش کمیته‌های مختلف بررسی و تصمیم گیری به چهارمین جلسه ستاد تسهیلات سفر موکول شد.

انتهای پیام/ی

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: استانداری کرمان نوروز99

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۲۷۶۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انجام قریب به ۱۲ هزار مورد بازرسی در اجرای طرح ویژه ماه مبارک رمضان و نوروز ۱۴۰۳ در آذربایجان غربی

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی، ایرج مرندی گفت: در طول اجرای طرح نظارتی ویژه ماه مبارک رمضان و عید نوروز ۱۴۰۳ در استان ۱۱ هزار و ۹۴۵ مورد بازرسی از واحد‌های صنفی، تولیدی، خدماتی، انبار و سردخانه‌ها، عمده‌فروشی‌ها، خرده‌فروشی‌ها انجام شده است.
وی افزود: با انجام بازرسی‌های فوق ۲ هزار و ۳۴۷ فقره پرونده تخلف صنفی به ارزش بیش از ۲ هزار و ۱۰۰ میلیارد ریال تشکیل و جهت رسیدگی بیشتر و صدور حکم نهایی به دستگاه‌های ذیربط ارجاع گردید.
مرندی خاطرنشان کرد: در بازه زمانی اجرای طرح ویژه ماه مبارک رمضان و نوروز ۱۴۰۳ که از ۱۶ اسفندماه سال ۱۴۰۲ آغاز و در ۲۴ فروردین‌ماه ۱۴۰۳ به پایان رسید، ۴۱ اکیپ بازرسی در سطح استان در دو شیفت صبح و بعدازظهر از واحد‌های مختلف صنفی بازرسی و اقدام به نظارت میدانی و تشکیل پرونده‌های مختلف تعزیراتی نمودند.
معاون نظارت، بازرسی و حمایت از حقوق مصرف‌کنندگان اداره کل صمت آذربایجان غربی با اشاره به برگزاری متعدد جلسات با ادارات ذیربط در راستای اجرای موثر طرح نظارتی گفت: تعزیرات حکومتی، جهاد کشاورزی، شرکت پشتیبانی امور دام، اتاق اصناف مرکز استان، اتحادیه‌های صنفی، بازرسی اصناف و سایر ارگان‌های دخیل در اجرای طرح نظارتی در قالب اکیپ‌های مشترک با بازرسان صمت استان حضور مستمر داشتند و در پیشبرد کیفی بازرسی‌ها نقش بسزایی را ایفا کردند.
مرندی اضافه کرد: با عنایت به تقارن ماه مبارک رمضان با عید نوروز ۱۴۰۳ و آغاز سفر‌های نوروزی و همچنین در راستای اجرای مصوبات جلسات ستاد خدمات سفر استان، اکیپ‌های مشترک بازرسی با حضور نمایندگان صنعت، معدن و تجارت، تعزیرات حکومتی و میراث‌فرهنگی تشکیل و نسبت به نظارت و بازرسی از رستوران‌های شهری و بین شهری، هتل‌ها، مهمان‌پذیری‌ها، غذاخوری‌ها و خدمات مورد نیاز مسافران نوروزی در طول تعطیلات نوروزی اقدام و با متخلفین برخورد قانونی صورت پذیرفت.
وی بیان کرد: در طول اجرای طرح نظارتی ماه مبارک رمضان و نوروز ۱۴۰۳ بیشترین تخلفات پرونده‌های متشکله مربوط به عدم درج قیمت با یک هزار و ۱۰۷ مورد، گران‌فروشی با ۴۶۰ مورد و کم‌فروشی با ۱۰۱ مورد بوده است که پرونده‌های متخلفین پس از تکمیل جهت رسیدگی و رای نهایی به تعزیرات حکومتی ارسال گردید.
مرندی در خاتمه گفت: همشهریان عزیز در طول سال می‌توانند در صورت مشاهده هرگونه تخلفات صنفی از سوی واحد‌های صنفی و غیر صنفی اعم از احتکار، قاچاق، عدم فروش کالا، گرانفروشی، کم فروشی، عدم صدور فاکتور، عدم درج قیمت بر روی کالا و خدمات و ... را از طریق سامانه شبانه روزی ۱۲۴ ستاد خبری اداره کل صنعت، معدن وتجارت در میان بگذارند تا در اسرع وقت مورد بررسی و رسیدگی قرار گیرد.

دیگر خبرها

  • کمک ۱۰ کشوربه رژِیم صهیونیستی برای خنثی کردن عملیات وعده صادق
  • صحنه میدان عمل و دیپلماتیک جمهوری اسلامی هماهنگ است
  • نشست ادواری شهرداران کلان شهرها و مراکز استان ها در مشهد+ عکس
  • شهید آوینی نگاه ما را نسبت به موضوعات تغییر داده است
  • برگزاری اولین جلسه شورای اداری شهرستان تبریز
  • سردار سلیمانی:‌ حمله به اسرائیل فقط با ذره‌ای از قدرتمان بود
  • اسرائیل یک رژیم جعلی و منفور است
  • انجام قریب به ۱۲ هزار مورد بازرسی در اجرای طرح ویژه ماه مبارک رمضان و نوروز ۱۴۰۳ در آذربایجان غربی
  • حمله ایران به اسرائیل عزت‌آفرین بود
  • ۳ تخلف مهم اصناف هرمزگان در طرح نظارتی رمضان و نوروز