Web Analytics Made Easy - Statcounter

مراسم وداع با پیکر مطهر فرمانده مدافعان حرم، اصغر پاشاپور ساعتی پیش در معراج شهدا تهران برگزار شد.

به گزارش مشرق، مراسم وداع با پیکر مطهر فرمانده زبده میدان جهاد مدافعان حرم، اصغر پاشاپور ساعتی پیش در معراج شهدا تهران برگزار شد. شهید اصغر پاشاپور یک ماه بعد از شهادت سپهبد شهید قاسم سلیمانی در حلب توسط تروریست‌های تکفیری به شهادت رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شهید اصغر پاشاپور مستشار نظامی رزمندگان دفاع وطنی سوریه و فرمانده قرارگاه عملیاتی شمال سوریه بود که حدود هشت سال به منظور مقابله با تروریست‌های تکفیری داعش و احرار الشام در این جبهه حضور فعال داشت و عمده آموزش‌های رزمندگان سوری بر عهده او بود.

منبع: مشرق

کلیدواژه: انتخابات98 کرونا لیگ قهرمانان آسیا مدافع حرم شهید مدافع حرم اصغر پاشاپور مدافعان حرم مشرق شهید اصغر پاشاپور داعش سردار حاج قاسم سلیمانی تهران اصغر پاشاپور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۲۷۶۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تشریح جزئیات کنگره ۲۰۰۰ شهید کهگیلویه و بویراحمد از زبان فرمانده سپاه فتح

فرمانده سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد از توزیع دو هزار سری جهیزیه بین زوج‌های نیازمند و تألیف ۲۰۰ جلد کتاب در خلال برگزاری کنگره شهدای استان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کهگیلویه و بویراحمد، سردار حمید خرمدل، امروز _ پنجشنبه ششم اردیبهشت _ در اجلاسیه ۲۰۸ شهید ارتش در شهرستان گچساران، اظهار کرد: بارها شاهد حماسه‌آفرینی‌های ارتش جمهوری اسلامی بوده‌ایم و هشت سال دفاع مقدس به برکت جان‌فشانی‌های ارتش قهرمان است درنبرد مروارید نیروی دریایی رژیم بعث منهدم شد.

وی گفت: هیچ عملیاتی بدون پشتیبانی نیروی هوایی در دفاع مقدس نداشتیم و شایسته است دستاوردهای انقلاب تبیین شود.

فرمانده سپاه فتح استان کهگیلویه و بویراحمد، با اشاره به برگزاری دومین اجلاسیه شهدای استان بعد از هشت سال، تصریح کرد: امسال دومین کنگره ملی شهدای استان را برگزار می‌کنیم و کنگره اول در سال ۱۳۹۵ برگزار شد.

خرم‌دل خاطرنشان کرد: این کنگره عظیم ۲۰ اجلاسیه در سطح استان دارد که هشت اجلاسیه در شهرستان‌ها و۱۲ اجلاسیه‌ها هم به‌صورت تخصصی در مرکز استان است و اجلاسیه نهایی در شهریور برگزار خواهد شد.

فرمانده سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به تألیف ۲۰۰ کتاب از خاطرات رزمندگان استان گفت: در راستای این کنگره ۲۰۰ کتاب که برگرفته از موقعیت جنگ بود را در دست طراحی و چاپ داریم و ۱۴۰ مورد فیلم نیز در دست اقدام بوده که در زمان‌های مختلف اکران می‌شوند.

وی با اشاره به تولید فیلم فاخر شهید طیب افزود: مهم‌ترین برنامه در راستای کارهای فرهنگی نیز تولید فیلم درباره شهید طیب است که امید داریم به جشنواره فیلم فجر سال‌جاری برسد و بحث روایتگری را در سطح مدارس و دانشگاه‌ها داریم.

خرم‌دل با اشاره به تولید برنامه فصل شیدایی درباره دفاع مقدس، تصریح کرد: این برنامه در ۱۵ شب هم‌زمان سیر تاریخی از اوایل اسلام تا انقلاب و روایتگری از استان را پخش خواهد کرد.

وی با اشاره به توزیع دو هزار جهیزیه هم‌زمان با برگزاری اجلاسیه، خاطرنشان کرد: هم‌زمان با برگزاری اجلاسیه شهدا و به نیت دو هزار شهید استان تعداد دو هزار جایزه را تقدیم زوج‌های نیازمند خواهیم کرد.

فرمانده سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به کاشت نهال در راستای این کنگره گفت: ۶۳ هزار نهال در دست کاشت داریم و جشنواره‌های مختلف در طول این ایام برگزار می‌کنیم و تمثال مبارک همه شهدا در میدان‌ها و معابر اصلی شهرها نصب می‌شود.

خرم‌دل با اشاره به برگزاری این اجلاسیه در سطح شهرستان‌ها افزود: هرچند روز یک‌بار یک اجلاسیه در شهرستان‌ها برگزار می‌کنیم تا به اجلاسیه نهایی برسیم.

وی با تقدیر از برگزاری این اجلاسیه ابراز داشت: از همه عزیزان ارتشی کمال تشکر و قدردانی را دارم و یک‌بار دیگر از همه عزیزانی که تلاش کردند این اجلاسیه برگزار شود، کمال سپاسگزاری رادارم.

کد خبر 747826

دیگر خبرها

  • تشریح جزئیات کنگره ۲۰۰۰ شهید کهگیلویه و بویراحمد از زبان فرمانده سپاه فتح
  • پیش کنگره یادواره ۱۵ هزار شهید استان فارس در کازرون برگزار می‌شود
  • پیش‌کنگره  ۱۵۰۰۰ شهید فارس در کازرون برگزار می‌شود
  • نخستین سالگرد شهادت آیت الله سلیمانی در زاهدان برگزار می‌شود
  • برگزاری مراسم اولین سالگرد شهادت آیت الله سلیمانی در زاهدان
  • مراسم بزرگداشت شهید سپهبد قرنی در خرم آباد
  • مراسم اولین سالگرد شهادت آیت الله سلیمانی در زاهدان برگزار می شود
  • این شهید پسردایی ۱۵۰ افغانستانی بود ! +عکس
  • وداع با آخرین شهید انفجار تروریستی کرمان
  • گزارش تصویری | مراسم بزرگداشت چهل وپنجمین سالگرد شهادت امیر سپهبد شهید محمدولی قرنی