Web Analytics Made Easy - Statcounter

شهرداد بوستون اعلام کرد احتمال ابتلا به کرونا در این شهر بسیار پایین است.

طرفداری - همان طور که می دانید ویروس کرونا این روزها به یکی از مهم ترین خبرهای دنیا تبدیل شده است. ویروسی که در کشور خودمان نیز شیوع پیدا کرده است و افراد زیادی را درگیر خود کرده و قربانیان زیادی نیز داشته است. عدم حضور سونی در کنفرانس GCD 2020 نیز یکی از آخرین خبرهایی بود که در مورد ویروس کرونا و تاثیر آن روی صنعت گیم شنیدیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همچنین این شرکت هفته گذشته اعلام کرد به دلیل شیوع ویروس کرونا در رویداد PAX East نیز شرکت نخواهد کرد. قرار بود تا از اولین دموی The Last Of Us 2 در این کنفرانس رونمایی شود که با عدم شرکت سونی، این اتفاق نیز رخ نمی دهد.

شهردار بوستون مارتی ولش اعلام کرد خطر ابتلا به کرونا در این شهر بسیار پایین است و تنها یک نفر در این شهر به کرونا مبتلا شده است و این تصمیم سونی باعث نارضایتی او شده است. او در نامه ای به یوشیدا درخواست کرده است تا سونی در این کنفرانس شرکت کند. ولش در نامه خود اعلام کرده است که این کار سونی فقط ترس و وحشت از این بیماری را بیشتر می کند، در حالی که آسیایی ها در تلاش هستند تا ترس از این بیماری را از بین ببرند. همچنین در این نامه عنوان کرد امنیت در این شهر بسیار خوب است و شرکت سونی به عنوان یک الگو باید رفتار خوبی از خود نشان دهد.

رویداد PAX East از 5 اسفند آغاز خواهد شد.

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۲۷۷۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

از دستگاه‌های اجرایی ونظارتی در دور دوم انتخابات پشتیبانی می‌کنیم

به گزارش خبرنگار مهر، علیرضا زاکانی شهردار تهران در حاشیه جلسه امروز (چهارشنبه ۲۹ فروردین ۱۴۰۳) هیأت دولت در پاسخ به سوال خبرنگار مهر در خصوص مرحله دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی و اینکه این امر در تهران به دلیل حضور تعداد قابل توجهی از داوطلبان در این مرحله اهمیت خاصی دارد، گفت: موضع شهرداری تهران در انتخابات موضع پشتیبانی است.

وی ادامه داد: در شهرداری هم در دور اول انتخابات از دستگاه‌های اجرایی و نظارتی به اقتضای ظرفیت‌ها و توانمان پشتیبانی کردیم و هم در دور دوم انتخابات مجلس این وظیفه را داریم.

شهردار تهران تاکید کرد: ظرفیت‌های خودمان را برای حضور فعال در دور اول به کار گرفتیم و قطعاً در دور دوم انتخابات هم این کار را خواهیم کرد.

در حال تکمیل

کد خبر 6080334

دیگر خبرها

  • جنجال در آبادان: نمی‌خواهیم اوسمار حرف بزند!
  • کنفرانس بین‌المللی آبزی پروری نوآورانه با حضور پژوهشگران جهانی در گرگان
  • برگزاری نخستین نشست شورای سیاست‌گذاری شهرداری | درخواست احیاء جایگاه مرکز مطالعات از سوی شهردار تهران مطرح شد
  • افزایش نرخ بیکاری در انگلیس به رقمی بی سابقه
  • از دستگاه‌های اجرایی ونظارتی در دور دوم انتخابات پشتیبانی می‌کنیم
  • افشای مشخصات کامل پلی‌استیشن ۵ پرو
  • پلی استیشن 5 پرو برای اجرای 60fps بازی‌ها هدف‌گذاری می‌کند
  • جدیدترین دانش کاهش گاز‌های گلخانه‌ای در کنفرانس بین المللی تاب آوری انرژی و پایداری
  • شهردار سی سخت معرفی شد
  • احداث مدرسه ۶ کلاسه صالح شهر در دستور کار قرار گرفت