Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-16@06:14:20 GMT

آماده باش اندیمشک برای بارندگی

تاریخ انتشار: ۵ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۷۰۲۷۸۰۶

آماده باش اندیمشک برای بارندگی

به گزارش ایرنا پیمان جهانگیری دوشنبه در نشست ستاد بحران اندیمشک در محل فرمانداری بیان کرد:تیم های عملیاتی و امدادی تشکیل شده تا در صورت نیاز برای خدمات رسانی به بخش های مختلف اندیمشک وارد عمل شوند. گروههای ویژه راهداری نیز برای کنترل و مدیریت محورها تشکیل شده است.
وی ضمن هشدار به افراد ساکن در حریم رودخانه ها از عشایر و ساکنان حریم رودخانه ها خواست هرچه سریعتر از مناطق پرخطر دور شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


جهانگیری گفت:بازدیدهای مختلفی از وضعیت سدهای کرخه و دز انجام شده و شرایط به طور لحظه ای رصد و پیگیری می شود.
وی با تاکید بر لزوم هماهنگی بین دستگاه های اجرایی اندیمشک افزود: محورهای پرخطر شهرستان با هدف کنترل و مدیریت شرایط بررسی شده اند.
فرماندار اندیمشک از بخشداران خواست نسبت به اطلاع رسانی بیشتر و هشدار به شهروندان برای خودداری از تردد در مسیر سیلاب احتمالی و حریم رودخانه ها اقدام کنند.
وی گفت: خروج همه مدیران شهرستان تا اطلاع ثانوی ممنوع است.                                                                                                                                                                                          
سعید نظری فرمانده پلیس راه اندیمشک هم با تاکید بر لزوم رعایت اصول ایمنی از سوی رانندگان وسایل نقلیه برون شهری گفت: تقاطع چم گلک به اندیمشک یکی از نقاط اصلی و پرتصادف شهرستان اندیمشک است و نیازمند چاره اندیشی فوری می باشد.
وی افزود: روزانه شاهد تصادف در این نقطه هستیم و بیشترین تصادفات شهرستان اندیمشک در این مسیر است.

در این نشست جمعی از مدیران دستگاههای اجرایی به بیان تمهیدات و نحوه آماده سازی شرایط پرداختند.

به پیش سازمان هواشناسی استان خوزستان و نیز مناطق بالادست سدهای دز و کرخه از دوشنبه شب تا روز چهارشنبه شاهد بارندگی شدید خواهند بود.

برچسب‌ها بارندگی اندیمشک سیل

منبع: ایرنا

کلیدواژه: بارندگی اندیمشک سیل بارندگی اندیمشک سیل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۲۷۸۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آماده باش هلال‌‎‌احمر در ۵ استان

رئیس سازمان امداد و نجات هلال احمر از آماده باش نیروهای امدادی این جمعیت در ۵ استان در پی اعلام هشدار هواشناسی مبنی بر بارش شدید باران خبر داد. - اخبار اجتماعی -

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری تسنیم، بابک محمودی؛ رئیس سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر از اعلام هشدار سازمان هواشناسی نسبت به تشدید فعالیت سامانه بارشی در 5 استان خبر داد و گفت: در پی پیش‌بینی بارش شدید باران، رعدوبرق، وزش باد شدید، گردوخاک و تگرگ سه‌شنبه (28 فروردین‌ماه) در هرمزگان، جنوب فارس، جنوب غرب و غرب سیستان و بلوچستان، نیمه جنوبی کرمان و بوشهر و چهارشنبه (29 فروردین‌ماه) در نیمه جنوبی سیستان و بلوچستان امدادگران هلال احمر به حالت آماده باش درآمدند.

وی توضیح داد: در این شرایط جوی با توجه به بالا آمدن ناگهانی سطح آب رودخانه‌ها، سیلابی شدن مسیل‌ها و رودخانه‌های فصلی، رعدوبرق و تگرگ، آبگرفتگی معابر بصورت گسترده، سرریز سدها، دور از انتظار نیست، امدادگران و نجاتگران هلال احمر برای کمک به حادثه دیدگان درآماده باش هستند.

احتمال وقوع سیلاب در 3 استان

رئیس سازمان امداد ونجات هلال احمر بیان کرد: بر اساس هشدار هواشناسی از اواخر وقت یکشنبه تا دوشنبه (26 تا 27 فروردین‌ماه) وزش باد شدید لحظه‌ای همراه با بارندگی و رعد و برق در مناطق ساحلی و دور از ساحل استان خوزستان، در خلیج فارس دور از انتظار نیست و در این استان‌ها هم امدادگران هلال احمر به حالت آماده‌باش درآمده‌اند. به هموطنان توصیه می‌شود از توقف و تردد در بستر و حاشیه رودخانه‌ها و مسیل‌ها خودداری و از سفرهای برون‌شهری و فعالیت‌های کوه‌نوردی اجتناب، شهروندان از تفرج‌گاه‌ها و سکونت‌گاه‌های واقع در حریم و بستر رودخانه خارج شوند. دامداران و عشایر در ارتفاعات و حاشیه رودخانه‌ها تردد نکنند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • آماده باش کامل در استان هرمزگان/ مرخصی‌ها لغو شد
  • پیش‌بینی وقوع سیلاب در استان بوشهر
  • دستگاه‌های اجرایی استان بوشهر در آماده باش هستند
  • آماده‌باش ستاد مدیریت بحران رفسنجان برای بارش‌های پیش‌ رو/ مردم به مناطق کوهستانی نروند
  • صدور هشدار قرمز هواشناسی؛ بارندگی شدید و رعد و برق ۵ استان را فرامی‌گیرد
  • آماده باش هلال‌‎‌احمر در ۵ استان
  • رفع تصرف ۲۵ هکتار از اراضی دزفول و اندیمشک
  • سیراب شدن زمینهای کشاورزی با بارشهای بهاری
  • رفع تصرف اراضی ملی دزفول و اندیمشک
  • بارندگی شدید و تگرگ در ۳ استان کشور / پیش‌بینی آب‌گرفتگی معابر و جاری شدن روان‌آب