Web Analytics Made Easy - Statcounter

ستاره ایرانی تیم شارلروای بلژیک در بازی شب گذشته تیمش حرکت تکنیکی انجام داد که بسیار مورد توجه قرار گرفت.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

تیم شارلروا شب گذشته در لیگ بلژیک مقابل کلوب بروژ قرار گرفت که این مسابقه با نتیجه یک بر صفر به سود کلوب بروژ به پایان رسید. نکته قابل توجه درجریان شکست شارلروا که با سریع‌ترین گل این فصل ژوپیرلیگ رقم خورد، حرکت تکنیکی علی قلی‌زاده بازیکن ایرانی بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

علی قلی‌زاده ستاره ایرانی شارلروا در دقیقه ۷۶ این مسابقه با یک حفظ توپ جذاب دو بازیکن تیم کلوب بروژ را درگیر خود کرد و چند ثانیه‌ای با حرکت‌های پای دیدنی آنها را در حسرت گرفتن توپ گذاشت. از این رو در نهایت مدافع کلوب بروژ با خطا روی قلی‌زاده او را متوقف کرد.

ویدئوی این حرکت تکنیکی حالا به یکی از ویدئوهای پرطرفدار در کشور بلژیک تبدیل شده و همه به تمجید از قلی‌زاده و تکنیک ناب او پرداخته‌اند. ویدئوی این اتفاق در فضای مجازی نیز بازتاب گسترده‌ای داشته است.

گفتنی است؛ کاوه رضایی مهاجم ایرانی تیم کلوب بروژ به خاطر قرارداد قرضی‌ای که مابین باشگاهش و شارلروا امضا شده حق حضور در این مسابقه را نداشت.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: علی قلی زاده تیم شارلروای بلژیک علی قلی زاده کاوه رضایی محبوبترین تصاویر پرسپولیس استقلال رئال مادرید بارسلونا لیگ برتر استقلال تهران پرسپولیس تهران تیم ملی تیم پرسپولیس لیگ قهرمانان آسیا تراکتورسازی تیم ملی ایران کارلوس کی روش یوونتوس تیم ملی فوتبال ایران جام جهانی لیونل مسی برانکو تیم استقلال وینفرد شفر کلوب بروژ قلی زاده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۲۷۸۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

علی هیبتی کیست؟ از درگیری مسلحانه تا حرکت غیرورزشی

به گزارش «تابناک»، خبر محرومیت مادام العمر علی هیبتی رزمی کار رشته MMA ایران در ساعات گذشته بازتاب زیادی در فضای مجازی داشته است. در ادامه زوایای پنهان این محرومیت را با هم بررسی می‌کنیم.

علی هیبتی کیست؟

ورزشکار ۲۸ ساله ایرانی است که در شهر گوجان استان چهارمحال بختیاری متولد شده است. هیبتی ورزش حرفه‌ای را از ۱۰ سالگی با رشته ووشو شروع کرد و در سبک ساندا چند عنوان قهرمانی را در کشور به دست آورد. هیبتی در لیگ برای تیم‌های دانشگاه آزاد و پاس هم مبارزه کرده بود و در چند نوبت هم به مسابقات بین المللی اعزام شده بود. بعد از مدتی این ورزشکار در مصاحبه‌ای اعلام کرد بخاطر شرایط مالی و امرار معاش تصمیم گرفته از رشته ورزشی ووشو کنار برود و در رشته MMA مبارزه کند.

ماجرای درگیری با ورزشکار چچنی

شاید یکی از معروف‌ترین اتفاقاتی که برای این ورزشکار ایرانی افتاد لحظه درگیری او با ورزشکار چچنی باشد. داستان از این قرار است که هیبتی بخاطر شکستگی دستش از مبارزه با این ورزشکار انصراف داد و در ادامه مبارز چچنی به ایرانی‌ها توهین می‌کند. هیبتی هم این توهین را بدون جواب نمی‌گذارد و در رینگ مسابقه با مشت به دهان این ورزشکار می‌کوبد.

تهدید ورزشکار روس با اسلحه

یکی دیگر از اتفاقات پرحاشیه این ورزشکار به داستان درگیری او با شوخال چرچایف روس برمی گردد. فیلم منتشر شده از مبارزه نابرابر و حمله وحشیانه شوخال چرچایف روس به محمد هیبتی و تهدید مبارز ایرانی به قتل بازتاب گسترده‌ای در اینستاگرام داشته است. در این فیلم چرچایف مبارز هنر‌های رزمی ترکیبی (MMA) با نام مستعار «برز» محمد هیبتی مبارز ایرانی را مورد ضرب و شتم قرار داده و با اسلحه او را تهدید به قتل می‌کند. شوخال چرچایف (برز) روس پس از این حمله وحشیانه به محمد هیبتی مبارز ایرانی به دو سال زندان محکوم می‌شود.

ماجرای محرومیت مادام العمر هیبتی

هیبتی که برای انجام مبارزه‌ای در روسیه حاضر شده بود، برای بیرون رفتن زنی که زمان شروع مسابقه را اعلام می‌کرد حرکت غیورزشی انجامم داد که همین اتفاق برای او حاشیه ساز شد. هیبتی با پایان مسابقه و خروج از رنگ مورد حمله گروهی روس‌ها قرار گرفت و توسط تماشاگران روس به قصد کشت ضرب و شتم شد. هیبتی در ادامه عذرخواهی هم کرد، ولی کمیته بررسی تخلفات، او را برای همیشه از مسابقات محروم کرد.

تعداد بازدید : 0 کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

 

دیگر خبرها

  • عقب‌نشینی یوفا: لیست‌‌های اروپایی 26 نفره شد
  • علی هیبتی کیست؟ از درگیری مسلحانه تا حرکت غیرورزشی
  • فتح فینال دوم: پاسور ایرانی نزدیک به جام اروپایی
  • لژیونر ایرانی؛ نامزد بهترین بازیکن سال در لیگ اروپایی
  • حرکت خفن این راننده کامیون پربازدید شد
  • ببینید | تکنیکی که برای اروپایی‌ها عجیب بود
  • حرکت جنجالی بلینگام در پایان ال‌کلاسیکو + عکس
  • حرکت جنجالی بلینگام در پایان ال‌کلاسیکو (عکس)
  • پاسور ایرانی از قهرمانی اروپایی دور شد
  • ماجرای تکنیکی که برای اروپایی‌ها عجیب بود + فیلم