Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-19@18:22:23 GMT

بی اطلاعی باشگاه پرسپولیس از لغو بازی با التعاون

تاریخ انتشار: ۵ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۷۰۲۷۸۹۴

بی اطلاعی باشگاه پرسپولیس از لغو بازی با التعاون

‌به گزارش خبرنگار مهر، تیم فوتبال پرسپولیس طبق برنامه از پیش تعیین شده در هفته سوم رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا میزبان تیم فوتبال التعاون عربستان در کشور ثالث است. با این حال سایت AFC در اقدامی عجیب زمان برگزاری این بازی را از تقویم دیدارهای گروه C حذف کرد تا برخی شائبه‌ها در خصوص لغو این دیدار مطرح شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حسین قدوسی مدیر روابط عمومی باشگاه پرسپولیس در گفتگو با خبرنگار مهر درباره این موضوع گفت: تا این لحظه که هیچ نامه‌ای از سوی ای اف سی مبنی بر لغو بازی به دلیل شیوع بیماری کرونا به دست ما نرسیده است. به همین خاطر برنامه سفر به امارات را همچنان داریم تا بتوانیم طبق برنامه و در کشور ثالث از التعاون عربستان میزبانی کنیم.

وی افزود: زمین اصلی ورزشگاه الوصل را عنوان میزبان بازی تعیین کردیم که مورد تایید کمیته مسابقات نیز قرار گرفته است. به هر حال باشگاه پرسپولیس از قوانین تمکین می‌کند و هر دستوری در این زمینه ابلاغ شود به آن متعهد هستیم.

کد خبر 4862253 مهدی مرتضویان

منبع: مهر

کلیدواژه: حسین قدوسی تیم فوتبال التعاون عربستان ویروس کرونا تیم فوتبال پرسپولیس تیم فوتبال استقلال تهران لیگ برتر فوتبال ایران لیگ قهرمانان فوتبال آسیا لیگ برتر والیبال کشتی آزاد کشتی فرنگی تیم فوتبال سپاهان اصفهان لیگ قهرمانی فوتبال آسیا قهرمانی آسیا والیبال الاهلی عربستان دراگان اسکوچیچ وزارت ورزش و جوانان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۲۷۸۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کنعانی زادگان با پرسپولیس صدتایی شد

به گزارش خبرگزاری علم و فناوری آنا، محمد حسین کنعانی‌زادگان در مصاف با صنعت نفت آبادان برای یکصدمین بار با پیراهن پرسپولیس به میدان رفت و البته این جدای از بازی با سپاهان است که در جریان آن، این مدافع خوب فوتبال کشورمان در ترکیب اصلی سرخپوشان ایران در میدان حضور پیدا کرد ولی این مسابقه با امتناع بی‌دلیل حریف از حضور در میدان سه بر صفر به سود شاگردان یحیی گل‌محمدی به پایان رسید.

او در ۹۹ بازی گذشته خود در ۶۱ پیروزی، ۲۶ تساوی و ۱۲ شکست حضور داشته است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • برد پرسپولیس در دیدار تدارکاتی مقابل پیکان
  • پرسپولیس بالاخره با اختلاف سه گل برد!
  • خلاصه بازی صنعت نفت آبادان 0 - پرسپولیس 3
  • کنعانی زادگان با پرسپولیس صدتایی شد
  • فیلم/ خلاصه بازی صنعت نفت آبادان ۰ - پرسپولیس ۳
  • کم اطلاعی ناشران و ممیزان مهمترین دلایل عدم معافیت مالیاتی است
  • عالیشاه بهترین پاسور پرسپولیس در لیگ برتر شد
  • استقلال - پرسپولیس؛ این بازی تاریخی قهرمان را مشخص می کند!
  • اولیور کان: بی‌اطلاعی اولی هونس از اخراج ناگلزمان؟ من هیچ‌گاه چنین کاری نمی‌کنم
  • برنامه پرسپولیس برای تمدید قرار اوسمار ویرا