Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- ناظر داوری بازی دو تیم فوتبال سپاهان و پرسپولیس گفت: ما نشانه‌هایی از بازی در سپاهان ندیدیم و اینکه می‌گویند سپاهان ساعت ۱۷ به زمین آمده و داوران نبودند، قطعاً کذب است. تاریخ انتشار: 20:13 - 05 اسفند 1398 - کد خبر: ۵۹۹۹۹۳

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری میزان و به نقل از سایت رسمی باشگاه پرسپولیس، مسعود مرادی ناظر داوری بازی دو تیم فوتبال سپاهان و پرسپولیس در لیگ برتر در مورد حاشیه‌ها و لغو این بازی اظهار داشت: داوران را تا ساعت ۱۷:۲۰ نگه داشتم و این ادعا که داوران ساعت ۱۷ رفتند، کذب است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مرادی ادامه داد: تا ساعت ۱۶:۱۵ زمان شروع بازی، بازیکنان تیم سپاهان نیامدند. جلال مرادی ناظر بازی تصمیم گرفت بازی ۱۶:۴۵ برگزار شود. نیم ساعت صبر کردیم و بعد وارد زمین شدیم. پرسپولبس هم به زمین آمد، اما سپاهان نیامد. حتی دو بازیکن سپاهان هم نیامدند و ما اثری از آنها ندیدیم.

ناظر داوری بازی دو تیم سپاهان و پرسپولیس گفت: نیم ساعت دوم که مطرح می‌کنند در اختیار داور و مربوط به زمانی است که برای داور محرز شود دو تیم آماده بازی هستند، اما شرایط جوی یا عامل دیگر باید رفع شود. ما، ولی با یک تیم طرف بودیم نه دو تیم. ما دیدیم تیم دیگری در کار نیست و به رختکن رفتیم.

مسعود مرادی تصریح کرد: با این وجود داوران را تا ساعت ۱۷:۲۰ نگه داشتم تا اگر تصمیمی گرفته شد، بازی برگزار شود. ما کاملاً آماده باشیم. این که می‌گویند داوران ساعت ۱۷ رفتند، صحت ندارد. ما نشانه‌هایی از بازی در سپاهان ندیدیم. آنها به زمین نیامدند و وقتی ساعت ۱۷:۲۰ ناظر بازی گفت بازی برگزار نمی‌شود، ما رفتیم.

وی ادامه داد: سپاهان به گفته مسعود تابش، مدیرعامل این باشگاه، ساعت ۱۶:۲۰ وارد استادیوم شد، اما آنها اصلاً به زمین نیامدند تا نشان دهند که بازی انجام می‌شود. با توجه به گزارش ناظر بازی تصمیم گرفته می‌شود. کمیته انضباطی همه مسائل را بررسی می‌کند و بنده و ناظر بازی حقایق را گزارش کردیم. اینکه می‌گویند سپاهان ساعت ۱۷ به زمین آمده و داوران نبودند، قطعاً کذب است.

مرادی در پایان تصریح کرد: اگر این اتفاقات از سوی تیمی در خارج از کشور یا بازی بین‌المللی رخ دهد، جرایم سنگین هم برای تیمی که به زمین نیامده، درنظر می‌گیرند.

بیشتر بخوانید:
ابلاغیه کمیته انضباطی به باشگاه‌های سپاهان و پرسپولیس

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: سپاهان پرسپولیس پرسپولیس سپاهان لیگ برتر فوتبال سپاهان و پرسپولیس ناظر بازی ساعت ۱۷ دو تیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۲۷۹۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رنگ ادرار نشان‌دهنده بیماری است؟

به گزارش خبرآنلاین،به گفته متخصصان کلینیک کلیولند، ادرار فرد سالمی که به اندازه کافی آب‌ مصرف‌کرده است باید تقریبا بین بی‌رنگ‌ که نشان‌دهنده نوشیدن آب زیاد است‌ و عسلی یا کاهی روشن باشد. این رنگ ادرار در افرادی که به اندازه کافی آب نمی‌نوشند، به رنگ زرد تیره یا کهربایی در می‌آید.

ایسنا در خبری نوشت:دلیل رنگ‌های دیگر ادرار می‌تواند رژیم غذایی یا مشکلات سلامتی باشد.

ادرار قهوه‌ای تیره نشانه کم‌آبی خطرناک است. این رنگ می‌تواند به معنای وجود صفرا در ادرار هم باشد که نشانه بیماری کبدی است.

رنگ نارنجی ادرار هم از کم‌آبی بدن خبر می‌دهد اما می‌تواند علامت مشکل کبد یا مجرای صفراوی هم به شمار رود. البته در برخی موارد هم ممکن است به رنگ خوراکی یا داروهای مصرفی مربوط می‌شود.

ادرار به رنگ صورتی و قرمز هم می‌تواند علامت خطر و هم پیامد خوردن لبو، زغال‌اخته یا ریواس باشد که در این صورت جای نگرانی نیست.

به گزارش ایندیپندنت، رنگ ادرار همچنین مواردی مانند بیماری کلیوی، مسمومیت با سرب و انواع خاصی از سرطان را هم نشان می‌دهد که در چنین مواقعی بهتر است حتما به پزشک یا متخصص مراجعه کنید.

۲۱۷

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1888529

دیگر خبرها

  • سپاهان تهدید کرد؛ شاید مقابل تراکتور وارد زمین نشویم!
  • آیا رنگ ادرار نشان‌دهنده سلامتی است؟
  • رنگ ادرار نشان‌دهنده بیماری است؟
  • آقاسی: سپاهان را با هواداران می‌بریم
  • داوران هفته 30 لیگ برتر انگلیس؛ آنتونی تیلور به اتحاد می‌رود
  • معرفی داوران هفته بیست و پنجم لیگ دسته اول فوتبال
  • یک ایرانی ناظر بازی عربستان و تاجیکستان
  • اسامی داوران هفته بیست و پنجم لیگ دسته اول فوتبال مشخص شد
  • رصد حداکثری تخلفات بازار با آغاز طرح ناظران افتخاری
  • وقتی عربستانی ها مقابل سپاهان به زمین نیامدند! | اتفاقات جنجالی سال