Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-04-23@18:55:44 GMT

تعطیلی هیأت‌ها برای جلوگیری از گسترش کرونا

تاریخ انتشار: ۵ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۷۰۲۷۹۲۹

تعطیلی هیأت‌ها برای جلوگیری از گسترش کرونا

هیأت‌های مذهبی که این روزها آماده برگزاری مراسم برای میلاد امام باقر (ع) و شهادت امام هادی (ع) بودند، به منظور جلوگیری از شیوع ویروس کرونا جلسات خود را لغو کردند.

به گزارش مشرق به نقل از پایگاه اطلاع رسانی بسیج مداحان، روز اول ماه رجب مصادف با میلاد امام باقر (ع) و روز سوم این ماه نیز مصادف با شهادت امام هادی (ع) است که مساجد، هیأت‌ها و اماکن متبرکه اقدام به برگزاری جلسات مناسبتی می‌کنند، اما شیوع ویروس کرونا در کشور موجب شد تا برخی از هیأت‌های کشور به‌منظور جلوگیری از گسترش این بیماری، جلسات مناسبتی خود را لغو کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بیشتر بخوانید: مداح پیشکسوت به دلیل ابتلا به کرونا بستری شد +صوت

براین اساس، جلسه هفتگی مهدیه امام حسن مجتبی (ع) با مدیحه‌سرایی سعید حدادیان و محمدحسین حدادیان که بنا بود امروز دوشنبه ۵ اسفندماه برگزار شود، لغو شد. همچنین جلسه هفتگی سه‌شنبه‌ها هیأت محبان اهل بیت (ع) با مدیحه‌سرایی حسین طاهری و هیأت میثاق با شهدا با مدیحه‌سرایی میثم مطیعی لغو شد. هیأت‌های احرارالعباس (ع)، جوادالائمه (ع)، قتیل‌العبرات، عشاق‌الحسین (ع)، مکتب‌الحسین (ع) با مدیحه‌سرایی نریمان پناهی، سائلین حضرت حضرت زینب (س) و هیأت فاطمیه تهران نیز جلسات خود را در این مناسبت‌ها تعطیل کردند.

همچنین کلاس آموزش مداحی دوشنبه‌های خانه مداحان اهل بیت (ع) و جلسات هفتگی چهارشنبه‌های این نهاد نیز لغو شد.

براساس این گزارش، آیت‌الله سبحانی از مراجع عظام تقلید گفته است: توصیه پزشکان و مسئولان بهداشتی و درمانی کشور برای مقابله با کرونا از جمله عدم حضور در اجتماعات بر ما حجت است.

منبع: مشرق

کلیدواژه: انتخابات98 کرونا لیگ قهرمانان آسیا هادی سعید حدادیان جواد الائمه میثم مطیعی حسین طاهری آیت الله سبحانی مشرق سلامت مدیحه سرایی هیأت ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۲۷۹۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مخالفت نتانیاهو با جلسات ارزیابی اهداف تجاوز اسرائیل به غزه

با گذشت نزدیک به ۲۰۰ روز از تجاوز رژیم صهیونیستی به نوار غزه اسناد افشاشده وزارت امور داخلی اسرائیل نشان می دهد بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر این رژیم با برگزاری جلسات نقد و ارزیابی راهبردی اهداف اسرائیل در جنگ غزه مخالفت کرده است. - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری تسنیم، اسناد افشاشده از وزارت امور داخلی رژیم صهیونیستی نشان می دهد بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر رژیم صهیونیستی هرگونه بحث و تبادل نظر راهبردی پیرامون اهداف جنگ در غزه را رد کرده است.

براساس جزئیات افشاشده از یکی از اسناد وزارت امور داخلی رژیم صهیونیستی نتانیاهو علی رغم درخواست سایر اعضای حاضر در کابینه جنگی اسرائیل از مخالفت خود با هرگونه بحث و تبادل نظر در مورد اهداف تجاوز ارتش اسرائیل به غزه سخن گفته است.

این سند وزارت امور داخلی رژیم صهیونیستی بیانگر آن است که در اوایل ماه آوریل در کابینه جنگی توافقی مبنی بر لزوم تبادل نظر و برگزاری جلسات راهبردی در رابطه با اهداف اسرائیل از حمله به غزه صورت می پذیرد، اما نتانیاهو از آن تاریخ تا به اکنون از پذیرش این درخواست دیگر اعضای کابینه مزبور سر باز زده است.

تمسخر نتانیاهو در کانال 12 اسرائیلژنرال صهیونیست: نتانیاهو شکست در غزه را پذیرا شود!

 

خودداری نتانیاهو از تشکیل جلسات نقد و ارزیابی عملکرد رژیم صهیونیستی در نوار غزه در شرایطی است که به رغم تحمیل 7 ماه جنگ فراگیر بر نوار غزه، نظامیان این رژیم همچنان در تحقق اهداف اولیه خود از این جنگ همچون آزادی اسرای صهیونیست دربند گروه های مقاومت فلسطین در غزه و همچنین نابودی حماس و سایر گروه های مقاومت ناکام مانده اند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • رویداد بین‌المللی همتایابی در اقتصاد دریامحور برگزار می‌شود
  • مخالفت نتانیاهو با جلسات ارزیابی اهداف تجاوز اسرائیل به غزه
  • حجاج این ۲ توصیه پزشکی را جدی بگیرند
  • آغاز به کار آزمایشی «سینما دانش» شهرستان قوچان 
  • بررسی اندیشه تمدنی امام رضا(ع) در استانبول
  • (ویدئو) درخواست کمک امام جماعت از طریق بلندگوی مسجد
  • توزیع بسته‌های معیشتی بین خانواده‌های کم برخوردارصومعه سرایی
  • سندروم پس از کرونا چیست؟
  • پاسخ اسرائیل به ایران ضعیف بود | نمی‌خواهم برای مردم اسرائیل داستان‌سرایی کنم
  • بیانیه انجمن اقتصاد ایران در مخالفت با تعطیلیِ پنجشنبه‌ها: به گوشه‌گیری و گسترش فقر رای ندهید!