Web Analytics Made Easy - Statcounter

سید اصغر تقوی روز دوشنبه در جلسه ستاد پیشگیری از شیوع بیماری کرونا که در محل فرمانداری ورامین برگزار شد اظهار کرد: عملیات ضدعفونی فرمانداری، شهرداری، ادارات و نهادها، ناوگان حمل و نقل عمومی، مدارس، بوستان‌ها و ایستگاه قطار حومه‌ای ورامین زیر نظر کارشناسان شبکه بهداشت در دو نوبت صبح و عصر انجام شد.

وی گفت: بر اساس تصمیم این ستاد، علاوه بر مدارس، کلیه آموزشگاه‌های آزاد، کلاس‌های زبان و کلاس‌های فرهنگی هنری شهرستان نیز با هدف پیشگیری از شیوع بیماری کرونا تعطیل شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



معاون فرماندار ورامین اظهار کرد: علاوه بر این، فرهنگسراها، مجتمع‌های فرهنگی، تنها سینمای شهرستان، آموزشگاه‌های هنری و کتابخانه‌های کانون‌های فرهنگی هنری مساجد نیز تا اطلاع ثانوی تعطیل است.

تقوی گفت: با هدف مراقبت از ورزشکاران، کلیه کلاس‌های آموزشی ورزشی در مراکز دولتی و خصوصی و فعالیت استخرهای ورامین تا اطلاع ثانوی تعطیل شده است.

وی افزود: در جلسه مشترک با خبرنگاران، اصحاب رسانه و فعالان فضای مجازی، الزامات مربوط به اطلاع رسانی در خصوص بیماری کرونا به این افراد منتقل شد تا با اطلاع رسانی صحیح، مردم را در شکست دادن بیماری کرونا یاری رسانند.

معاون سیاسی انتظامی فرمانداری ورامین تأکید کرد: تاکنون هیچ موردی از ابتلای افراد به بیماری کرونا در شهرستان ورامین مشاهده و گزارش نشده و تلاش می‌شود تا با افزایش سطح آگاهی مردم، از ابتلای افراد به این بیماری جلوگیری شود.

ورامین با ۳۰۰ هزار نفر جمعیت در ۳۵ کیلومتری جنوب شرق تهران واقع شده است.
 

برچسب‌ها ویروس کرونا کمیته کشوری کرونا ورامین پروندهٔ خبری کرونا در ایران؛ آخرین اخبار و گزارش‌ها

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ویروس کرونا ورامین ویروس کرونا ورامین بیماری کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۲۷۹۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تدوین ۳۵ برنامه فرهنگی، هنری و ورزشی برای روز مراغه

به گزارش خبرگزاری صداوسیما؛ مرکز آذربایجان شرقی عسگری گفت: هفتمین سال بزرگداشت روز مراغه، با هدف شناساندن این شهرستان از ۱۲ اردیبهشت آغاز و به مدت یک هفته برگزار خواهد شد.

وی اضافه کرد: همایش بزرگداشت روز مراغه ۱۶ اردیبهشت با حضور استاندار آذربایجان شرقی و مسئولان شهرستان برگزار می شود.

به گفته دبیر روز مراغه، در طول این هفته مسابقات هنری در زمینه نقاشی، عکس، روزنامه نگاری، خوشنویسی و برنامه‌های جنگ شادی و موسیقی اجرا خواهد شد.

رئیس کمسیون فرهنگی شورای شهر مراغه افزود: هم‌زمان با این هفته ۲ طرح عمرانی شهرداری مراغه افتتاح و به بهره برداری رسیده و از فعالان علمی، فرهنگی، ورزشی، صنعتی و علمی تجلیل خواهد شد.

وی در ادامه گفت: تور رایگان مراغه گردی برای آشنایی با آثار تاریخی برای شهروندان راه اندازی و ۲۱ اردیبهشت برنامه بازدید از گوجه قلعه برپا شده و ور کشاپ مجسمه‌های آجری در پارک ملت مراغه برگزار خواهد شد.

عسکری، همچنین از ایجاد غرفه‌های صنایع دستی، عرضه با تخفیف تولیدات و توانمدی‌های مراغه و استان‌های مختلف خبر داد.

وی افزود: همزمان با روز مراغه، اردوی تیم ملی والیبال بنگلادش و مسابقات والیبال ساحلی کشور در مراغه برگزار خواهد شد.

دیگر خبرها

  • جهاددانشگاهی باید مهم‌ترین بازیگر فعالیت‌های فرهنگی و دانشگاهی باشد
  • حمایت از طرح ها و برنامه های جهاد دانشگاهی
  • تدوین ۳۵ برنامه فرهنگی، هنری و ورزشی برای روز مراغه
  • توانایی واکسن سازی ایران را جهانی کردیم
  • ثبت بیش از ۲۶ میلیون نفر بازدید از اماکن گردشگری خوزستان
  • عملیات «وعده صادق» هیمنه دشمن صهیونیستی را در هم شکست
  • تخصیص ۲۰۰ میلیارد تومان برای ساخت کلاس درس در تنگستان
  • برخورداری از خدمات صندوق عشایری و روستایی با تولد فرزند سوم
  • برگزاری کلاس آموزشی بهداشت و پرورش کرم ابریشم در نیشابور
  • فعالیت ۷۵۰۰ آزمایشگاه پزشکی در کشور / کرونا؛ تجهیزات آزمایشگاهی را فرسوده کرد